- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 25-30
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D (fake)
- Lengte
- 1.50 m - 1.60 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/profiel/mira-521/
- Totale kosten (in euro)
- 100
Dit weekend voor vanmiddag een afspraakje gemaakt met Mira. Ze doet niet aan vluggertjes, dus tegen mijn gewone gang van zaken voor een half uur afgesproken. Maar ze had me van het weekend via de app al goed geil gemaakt - dus ik moest haar gewoon gaan ervaren. Geen spijt van. Want wat een heerlijke petite dark chocolate Ebony uit Jamaica is Mira zeg. Ze ziet er iets jonger uit dan op de site staat. Ze heeft een flueelzachte huid, perfecte rondingen, een waanzinnige mooie latina reet en volle borsten. Die ze heeft laten doen aan de littekens te zien, maar voelen wel natuurlijk aan. Ze ontving me in het blauwe setje van de video op hele hoge hoerige hakjes. De trap naar boven had 1000 treden mogen zijn. Heerlijk uitzicht en alvast lekker spelend naar boven. Op de kamer het pakje uitgepakt en verder gespeeld. Op bed gestreeld en de jonge heer heel behendig in zijn Hazmat suit gehesen. Lekkere volle lippen om de stam, standje Nilfisk zuigkracht, diep tot aan de basis, heel langzaam en blijven kijken. Super geil. Daarna werd de stam verwend met haar schaamlippen. Cowgirl, reversed cowgirl en als grand finale de Doggy! Man man man. Het bed kraakte best wel en ik had het graag kapot geneukt. Maar toen Mira het rammen tegen die billen mooi genoeg vond Kneep ze even goed samen En was er geen houden meer aan. Met een big smile kon ik dit bezoekje afsluiten.
Ze ontvangt in een villa in Affligem, parkeren kan voor de deur. Er zijn meerdere dames werkzaam, waarvan ik er 1 herkende van Redlights.be
Ze werkt er nog deze week en gaat dan naar BusselXL.
Ga haar vooral zelf ook ervaren. Een aanrader.
Ze ontvangt in een villa in Affligem, parkeren kan voor de deur. Er zijn meerdere dames werkzaam, waarvan ik er 1 herkende van Redlights.be
Ze werkt er nog deze week en gaat dan naar BusselXL.
Ga haar vooral zelf ook ervaren. Een aanrader.