WHEM Mira, Made (voorheen Rotterdam)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zo zie je maar dat ervaringen verschillen
Maar licht je antwoord eens toe vergane glorie vind ik nog wel een apparte uitspraak voor iemand die de 60 al is gepasseerd
Simpel, dame in kwestie een jaar of 5 (minimaal) bezocht in Amsterdam. Toen gebruikte ze deels ook al deze foto's, toen waren ze al verouderd en ze was verre van atletisch maar eerder behoorlijk dik.
Als ze 41 is (met het gebruikelike korreltje zout) dan ben ik dat ook. Denk dat ze net iets jonger is als ik, 55 tikt ze easy aan. 41 schoenmaat zou wel kunnen.
 
Kan de mening van @GuntherF bevestigen :pJaren geleden toen zij nog wel eens in Amsterdam/Amstelveen ontving een aantal keer ontmoet. Qua service destijds prima. Ging toen langs voor massage icm rimmen en tongzoenen. Maar qua uiterlijk toen ook al aan de mollige kant. Of het vergane glorie is kan ik niet zeggen.
 
Ik heb haar ooit in Buitenveldert bezocht en vond het een aardige dame, het was haar eerste of tweede werkdag toen.
Het was te merken dat ze weinig ervaring had en heb haar daarna ook nooit bezocht (denk ruim 10 jaar terug). Ze noemde zich toen Vida.
Ze is geen 55+maar tikt wel de 50 aan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan