Miranda Zeist

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanmiddag best druk. Geen dames. Alleen mannen die erg onrustig heen en weer liepen. Er was op een enkele uitzondering geen echte actie. De films waren niet bijster interessant en weinig afwisselend. Elke 15 minuten herhaalde het. Daar ga je op letten bij weinig actie. Wel prima koffie.
Lol
En wat ruimtes betreft? Welke ruimtes hebben ze en is er 1 geschikt als je er als stel komt en privacy wil?
 
Haha, een stel….nou die komen daar niet hoor. Vergane glorie, vieze vloer, vies toilet en bijna alleen maar oude bi/homo mannen. Het is eigenlijk een soort overdekte HOP.

Ruimtes zijn open met vieze banken en geen mogelijkheid tot opfrissen behalve in een wasbak met koud water in een nat toilet.

Paar keer geweest, maar tegenwoordig gewoon naar de EC in Amersfoort. Daar is het schoon netjes en regelmatig leuke dames en stellen.
 
Laatst bewerkt:
Zo jammer dat het er zo achteruit gaat.
Ben er best veel geweest en altijd met veel plezier.
vind de opzet met kleine en grote kamers heel spannend
Heel veel leuke en geile dingen geleerd en gedaan.
Pas geleden nog een middag geweest en heerlijk onder handen genomen door meerdere mannen.
Waren ook wat jongere mannen bij, wat heerlijk is.
Die zijn lekker wild en zo klaar.
wil er woensdag toch weer een keertje heen gaan omdat ik het toch een heerlijke plek vind.
Maar het klopt wel dat het allemaal erg achteruit gaat.💋💋
 
Zo jammer dat het er zo achteruit gaat.
Ben er best veel geweest en altijd met veel plezier.
vind de opzet met kleine en grote kamers heel spannend
Heel veel leuke en geile dingen geleerd en gedaan.
Pas geleden nog een middag geweest en heerlijk onder handen genomen door meerdere mannen.
Waren ook wat jongere mannen bij, wat heerlijk is.
Die zijn lekker wild en zo klaar.
wil er woensdag toch weer een keertje heen gaan omdat ik het toch een heerlijke plek vind.
Maar het klopt wel dat het allemaal erg achteruit gaat.💋💋
Goedemiddag Marjolein,

Ik ben er bijna elke woensdagmiddag. Hoe laat ben jij er?
 
Terug
Bovenaan Onderaan