Miranda Zeist

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Aankondigingen dat iemand er heen gaat of er dan en dan is, moet je nooit op af gaan. Die worden er ook vaak door de bioscopen er zelf op gezet om meer klanten te lokken.
 
Aankondigingen dat iemand er heen gaat of er dan en dan is, moet je nooit op af gaan. Die worden er ook vaak door de bioscopen er zelf op gezet om meer klanten te lokken.
Hangt toch een beetje van de tent af. Erotic Cinema en GWR zullen dat niet doen en melden zelf ook niets aan. Annuleren van gastenboekaankondigingen gebeurt daar in de regel ook op tijd, afhankelijk van de plaatser. Locaties die wel proactief laten weten wanneer er een (travestie)dame of stel binnen komt zijn vaak inderdaad iets vlotter met het melding maken van hun komst dan van hun vertrek en ja, een aantal locaties zal niet schromen om een en ander uit de duim te zuigen. Maar in de betere tenten heeft het volgen van de aankondigingen mij in de regel geen windeieren gelegd.

Nu ik jullie toch aan de lijn heb, de 31ste, de 7de en de 10de moet ik in zeist zijn en heel misschien doe ik in de namiddag dan ook Miranda aan (als travestie pijpsletje). Is echter nog verre van zeker en wordt dan hooguit een last minute aankondiging in de rubriek afspreken.
 
Hangt toch een beetje van de tent af. Erotic Cinema en GWR zullen dat niet doen en melden zelf ook niets aan. Annuleren van gastenboekaankondigingen gebeurt daar in de regel ook op tijd, afhankelijk van de plaatser. Locaties die wel proactief laten weten wanneer er een (travestie)dame of stel binnen komt zijn vaak inderdaad iets vlotter met het melding maken van hun komst dan van hun vertrek en ja, een aantal locaties zal niet schromen om een en ander uit de duim te zuigen. Maar in de betere tenten heeft het volgen van de aankondigingen mij in de regel geen windeieren gelegd.

Nu ik jullie toch aan de lijn heb, de 31ste, de 7de en de 10de moet ik in zeist zijn en heel misschien doe ik in de namiddag dan ook Miranda aan (als travestie pijpsletje). Is echter nog verre van zeker en wordt dan hooguit een last minute aankondiging in de rubriek afspreken.
Hay hay waar vind ik de rubriek afspreken? Ik heb volgende week weer tijd om eens langs te gaan. En ik vind t leuk om "aan te kondigen" soms voor een specifieke doelgroep. Heb er nu al zin in. 😉
 
Hay hay waar vind ik de rubriek afspreken? Ik heb volgende week weer tijd om eens langs te gaan. En ik vind t leuk om "aan te kondigen" soms voor een specifieke doelgroep. Heb er nu al zin in. 😉
Om de rubrieken gangbangs en sexcinema/clubs een beetje vrij te houden van "ik kom/wie komen er dan en dan" berichten is er bij die rubrieken een bijbehorend blokje "afspreken" toegevoegd welke je bovenaan de desbetreffende rubriek kunt vinden. Voordeel en nadeel is dat alle aankondigingen van alle clubs/cinema daar bij elkaar staan. Menigeen plaats dat soort berichten nog steeds in de rubriek van de cinema/club zelf wat eigenlijk niet de bedoeling is maar voor wie maar weinig clubs volgt wel vindbaarder is.

Voor sexcinema/clubs vind je afspreken boven die rubriek....

 
Wel begrijpelijk idd. Van veel cinema s is een chat bekend op de site waar je af kan spreken maar bij miranda heb ik m niet kunnen vinden dus ik dacht he misschien is er dan toch 1 die ik niet zag
 
Uit de lucht gehaald, om de een of andere reden. Of gewoon een slechte site. Ik had 'm aangemaakt trouwens.

We kunnen ook ergens anders een nieuwe maken :p Of gewoon hier verder praten. Dit is eigenlijk ook een forum, en we praten hier toch al meer dan een jaar ook al.
 
Laatst bewerkt:
Uit de lucht gehaald, om de een of andere reden. Of gewoon een slechte site. Ik had 'm aangemaakt trouwens.

We kunnen ook ergens anders een nieuwe maken :p Of gewoon hier verder praten. Dit is eigenlijk ook een forum, en we praten hier toch al meer dan een jaar ook al.
Jammer dat ie uit de lucht is. Er is trouwens voor de Kik-gebruikers ook nog steeds een Kik-groep. de ene dag wat actiever dan de andere, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd. De naam is #mirandazeist
 
Ik ben dinsdag nog even naar Miranda sexbioscoop in Zeist geweest.
Er lag nog lingerie en jurkje van mij, dus ging die even ophalen.
Heerlijk naar boven geweest en liep even in mijn lingerie rond toen dat gelijk opgemerkt werd.
Ik werd netjes naar de zaal met transexuele films gebracht en op mijn rug in de bank gelegd. stringetje op zij en en lekker een beetje open gevingerd .
Daarna op zijn hondjes op de bank genomen en ook maar gelijk eentje in mijn mondje.
Heerlijk, mezelf daarna toch maar even in een mini jurkje gehesen en opgemaakt.
Voelde me heerlijk sexy en vrouwelijk, daarna naar de grote zaal op het matras waar ik ook weer heerlijk aan de beurt was.
Ik vond het een heerlijke middag met leuke en lieve mannen met heerlijke pikken en zeker voor herhaling vatbaar
 
Leuk topic dit. Wil binnenkort (hopelijk) iets spannends bij Miranda Zeist beleven.
Misschien morgenmiddag wel. Zijn er op zaterdag middag wel bezoekers?
En kun je gewoon naakt rondlopen daar?
 
Vanmiddag best druk. Geen dames. Alleen mannen die erg onrustig heen en weer liepen. Er was op een enkele uitzondering geen echte actie. De films waren niet bijster interessant en weinig afwisselend. Elke 15 minuten herhaalde het. Daar ga je op letten bij weinig actie. Wel prima koffie.
 
Terug
Bovenaan Onderaan