Miranda Zeist

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben net een paar uurtjes in Miranda Zeist geweest .
stuk of 10 mannen gezien, even gezellig en geil.
gesprek met de eigenaar gehad, dat mij het leuk lijkt om een gangbang of bukake party te organiseren.
Zij vonden het een leuk idee en we zijn van harte welkom als het eventueel door gaat.
Dus wie lijkt het leuk om hier aan mee te doen?
Ben. Benieuwd .

kus Marjolein 💋💋
 
Goedemiddag allen, ik ben een bi man uit Utrecht, en kom onregelmatig in Miranda voor lekkere avonturen met bi of gay mannen. Ik was er een aantal jaren niet geweest (de grote zaal was er toen nog niet) en moet zeggen dat ik me er nu meestal prima vermaak. Er zijn kluisjes (€10,- borg) dus je kunt er lekker naakt rondlopen, wat ik dan ook altijd doe. Er is een toilet en een wastafel (geen warm water helaas) en helaas geen douche, Maar toilet en wastafel zijn altijd schoon, tenminste in mijn ervaring. Vrouwen en/of stellen m/v ben ik er nog nooit tegengekomen, maar daar kom ik ook niet per se voor dus dat is geen probleem voor mij. ;)
Hoop binnenkort weer eens langs te komen voor geile avonturen!
 
Ik ben net een paar uurtjes in Miranda Zeist geweest .
stuk of 10 mannen gezien, even gezellig en geil.
gesprek met de eigenaar gehad, dat mij het leuk lijkt om een gangbang of bukake party te organiseren.
Zij vonden het een leuk idee en we zijn van harte welkom als het eventueel door gaat.
Dus wie lijkt het leuk om hier aan mee te doen?
Ben. Benieuwd .

kus Marjolein 💋💋
Ik doe graag eens mee
 
Zojuist rond het middaguur even naar Miranda geweest, en viel met m'n neus in de boter. Want naast een aantal geile mannen was er ook een erg geile nymfomane dame aanwezig. Mooi koppie, lang blond haar, klein, slank postuur en zo rond de 30 jaar oud. Ze speelt in twee films op de website van Kim Holland onder de naam "Brabantse Devil", zoek haar dus maar aldaar. De aanwezige mannen hebben zich prima met haar vermaakt op en rond het bed in de grote ruimte, waarbij de sfeer zeer aangenaam was. Iedereen kreeg ruimschoots de gelegenheid om aan z'n trekken te komen in Devil's kut, kontje en mond. Ook hielden de aanwezige mannen zich onderling gezellig met elkaar bezig, waardoor het een geile bende werd. Devil had het desgevraagd ook erg naar haar zin gehad, dus we hopen op herhaling!

Devil, als je dit leest: je had ook een OnlyFans account maar ik kan je daar helaas niet vinden, terwijl ik beloofd had je te promoten...
 
Zojuist rond het middaguur even naar Miranda geweest, en viel met m'n neus in de boter. Want naast een aantal geile mannen was er ook een erg geile nymfomane dame aanwezig. Mooi koppie, lang blond haar, klein, slank postuur en zo rond de 30 jaar oud. Ze speelt in twee films op de website van Kim Holland onder de naam "Brabantse Devil", zoek haar dus maar aldaar. De aanwezige mannen hebben zich prima met haar vermaakt op en rond het bed in de grote ruimte, waarbij de sfeer zeer aangenaam was. Iedereen kreeg ruimschoots de gelegenheid om aan z'n trekken te komen in Devil's kut, kontje en mond. Ook hielden de aanwezige mannen zich onderling gezellig met elkaar bezig, waardoor het een geile bende werd. Devil had het desgevraagd ook erg naar haar zin gehad, dus we hopen op herhaling!

Devil, als je dit leest: je had ook een OnlyFans account maar ik kan je daar helaas niet vinden, terwijl ik beloofd had je te promoten...
Klinkt goed! Was zij aangekondigd of was het een spontaan bezoek?

volgende keer meer voor mij
 
Zojuist rond het middaguur even naar Miranda geweest, en viel met m'n neus in de boter. Want naast een aantal geile mannen was er ook een erg geile nymfomane dame aanwezig. Mooi koppie, lang blond haar, klein, slank postuur en zo rond de 30 jaar oud. Ze speelt in twee films op de website van Kim Holland onder de naam "Brabantse Devil", zoek haar dus maar aldaar. De aanwezige mannen hebben zich prima met haar vermaakt op en rond het bed in de grote ruimte, waarbij de sfeer zeer aangenaam was. Iedereen kreeg ruimschoots de gelegenheid om aan z'n trekken te komen in Devil's kut, kontje en mond. Ook hielden de aanwezige mannen zich onderling gezellig met elkaar bezig, waardoor het een geile bende werd. Devil had het desgevraagd ook erg naar haar zin gehad, dus we hopen op herhaling!

Devil, als je dit leest: je had ook een OnlyFans account maar ik kan je daar helaas niet vinden, terwijl ik beloofd had je te promoten...
 
Ik was er om even over 2 uur. Toen ik in de garderobe bij de kluisjes was kwam er een stel uit de cinema. Helaas voor mij gingen ze net weg. Later hoorde ik dat ze met elkaar bezig zijn geweest en dat niemand mee kon doen.
Zondag middag ga ik weer. Op zondag meeste kans op succes.
 
Vanmiddag 12 uur was ik er weer. Even later een stel waarvan zij denk ik Oost Europees was. Liepen een ronde en de hele kudde er achteraan. Hij zei heeft ze stroop aan haar kont? Ze gingen onverrichter zake naar beneden waar ze in de winkel lingerie hebben gekocht. Kon ik zien van af boven langs de trap. Hoorde ze wel iets zeggen over wanneer ze het beste terug zouden komen. Wanneer hou ik nog even voor mezelf want denk niet dat ze opeen grote groep achtervolgers zitten te wachten. Zou zonde zijn als ze daardoor wegblijven.
 
Zo te zien is t toch af en toe leuk bezocht in miranda. Ik denk zondag middag even langs te wippen. Lekker om de hoek en zondag vind ik wel een fijne dag. Amersfoort is dan net ff te ver.
 
Terug
Bovenaan Onderaan