Recensie Miranda Zutendaal 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Slutmaster

Wandelaar
Forumpionier
45
30/06/21
39
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
15
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/miranda-sex-hard.html
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net bezoekje gebracht aan deze prachtige trans. De foto's kloppen 100%, ook die van haar pik. 20cm komt ze wel niet aan maar hij wordt wel keihard en 15 cm heeft ze dan zeker. Ik had aangegeven dat ik graag onderdanig ben en dat heb ik geweten, ik mocht al dadelijk op mijn knieën om haar voetjes te verheerlijken, na een tijdje ging het slipje weg en mocht ik haar pik pijpen, lekker lang en diep zoals ik dat graag doe met zeker haar ballen niet te vergeten, na een tijdje ging ze voor me zitten en mocht ik haar sterretje likken, iets wat ik wel geil vindt. Toen ze er genoeg van had mocht ik voor haar gaan zitten en werd ik doggy geneukt, lang en diep, ook af en toe een dildo erin. Als beloning voor mijn goede werk kreeg ik dan een eerste lading in mijn mondje .Dan was het tijd voor een harde spanking, dat vond ze wel geil en ze kan er best wat van, denk dat ik nog een paar dagen de strepen op mijn rug kan zien. Ik had 2Hr geboekt en die hebben we geil en heet volgemaakt, heb er geen minuut spijt van. Ze is zeker de 350 en 50 extra voor haar zaad waard die ik gespendeerd heb. Ze ziet me dan ook zeker vlug terug.
 
Laatst bewerkt:
Vanmiddag nog eens afgesproken met Miranda, toen ik aankwam stelde ze me een trio voor met haar vriendin Julie. Miranda is al een super mooie shemale, en Julie is ook een echte babe, haar foto's op RL kloppen totaal met de werkelijkheid. Ook de aangeboden diensten zijn bij beide dames totaal ok, ik ben graag onderdanig, en zeker in een trio met twee zo'n geile shemales. Alles wat ik vroeg is aan bod gekomen, mocht beiden geil pijpen en met momenten dwongen ze me hun pikken diep in mijn keel, ook werd ik heerlijk diep lang en hard geneukt. Miranda vind het heerlijk om aan haar tieten gezogen te worden, en ze vond het ook heerlijk hoe ik uitgebreid haar kotgaatje likte. Af en toe moest ik hen spitroast van dienst zijn wat ik graag deed.

Ik heb een heerlijke date gehad met deze twee ongelooflijk mooie shemales die hun beloftes ook waar maken, niet zoals vele anderen in deze branche.

Love you both Ladys.
 
Vanmiddag nog eens afgesproken met Miranda, toen ik aankwam stelde ze me een trio voor met haar vriendin Julie. Miranda is al een super mooie shemale, en Julie is ook een echte babe, haar foto's op RL kloppen totaal met de werkelijkheid. Ook de aangeboden diensten zijn bij beide dames totaal ok, ik ben graag onderdanig, en zeker in een trio met twee zo'n geile shemales. Alles wat ik vroeg is aan bod gekomen, mocht beiden geil pijpen en met momenten dwongen ze me hun pikken diep in mijn keel, ook werd ik heerlijk diep lang en hard geneukt. Miranda vind het heerlijk om aan haar tieten gezogen te worden, en ze vond het ook heerlijk hoe ik uitgebreid haar kotgaatje likte. Af en toe moest ik hen spitroast van dienst zijn wat ik graag deed.

Ik heb een heerlijke date gehad met deze twee ongelooflijk mooie shemales die hun beloftes ook waar maken, niet zoals vele anderen in deze branche.

Love you both Ladys.
Kostprijs van dit lekkers? Beide dames hun zaad mogen ontvangen in je mond?
 
Terug
Bovenaan Onderaan