Recensie Mirela, Amsterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deckx

Meubelstuk
Forumpionier
2.244
02/07/21
5.332
19
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8446258-mirela
Totale kosten (in euro)
250
Mirela is weer zo'n lekker Braziliaans toptalentje. Bij binnenkomst was de ontvangst met een lach, knuffel en zoenen. Ik werd bij de hand genomen en enthousiast door het appartement naar een slaapkamer geleid. Daar excuseerde ze zich dat ze amper Engels spreekt. Voor ik hierop kon reageren begon ze me te zoenen en ging al snel een hand naar mijn kruis. Deze ontmoeting ging verder wel goed verlopen dacht ik zo.
De kleren gingen uit en ergens bedacht ze nog dat er betaald en gedoucht kon worden. Daarna weer vlug verder waar we gebleven waren. Prima pijpbeurt gekregen, afwisselend geneukt in verschillende standjes, weer terug pijpen, ondersteunend handwerk, weer neuken in een nieuw standje. Alles kwam wel voorbij. Tegen het einde een faire waarschuwing dat de tijd er snel op zou zitten, maar direct gevolgd met de suggestie om nog even lekker door te neuken. Toen de tijd er echt op zat nog even samen onder de douche met de aandacht om te zorgen dat je weer fris de deur uit stapt.

De organisatorische details: communicatie via whatsapp is met een booker, communicatie verliep vlotjes en er waren verder geen verrassingen. Ontvangst was in een appartement niet ver van Centraal, aan de buitenzijde modern, maar binnen is ondertussen wel weer wat onderhoud nodig. Ach, het bed was prima. Dame van de foto's en deze zijn recent.

Eindconclusie: Er is weer een nieuw Braziliaans toppertje!

Terug
Bovenaan Onderaan