Recensie Mirella, Genk,Zutendaal maar trekt door heel Belgie 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wallie64

Meubelstuk
Forumpionier
3.043
02/07/21
2.138
15
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
16
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/mirella-vip-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Gisteren afspraak voor vanmorgen gemaakt bij Mirella Zutendaal.

Sta je op tijd voor de deur; deurbellen niks. GSM. Hele vermoeide stem, dus verslapen en alleen Spaans. 2 x haak erop. daarna bericht 2 min.
Was ondertussen een alternatief aan het zoeken maar toen ging deur open. Leuk om te zien maar dat was het dan ook.
Hele verhalen in het spaans en met vertaalapp, Ze had zich duidelijk verslapen maar vroeg wat ik wilde. 1 uur € 150. ok. was ondertussen 11.10
Financieel afgehandeld, kan ik nog even naar WC. Liep door taalbarriere bijna andere slaapkamer binnen met verschrikt stel. Appartement wordt trouwens smeriger en wc papier doen we ook niet meer aan.
Ok dan op bed en wil beginnen en dan kom je erachter dat van alle opties NIKS kan. Geen zoenen , PZC, anaal vingeren etc.
Daarna meteen condoom on te pijpen, wel beetje diep, maar thats it.
Do you want fuck (geen idee ik haar of andersom) waren we amper 10 min verder. Nu wilde ik eerst nog wat gewoon spelen, maar dat was eigenlijk niet de bedoeling.
Je komt hier om te neuken en dan moven.
Do you want sperm; ok dan doe maar. Na wat wanhopig geruk zogenaamd klaargekomen en klaar.
Ik snapte haar spaans weer niet maar de app bracht de verlossing "Your time is up" Het was 11.30
Zin om verder te gaan was over. Probeerde haar de advertentie te laten zien maar geen animo. Geef me dan maar € 50 terug en klaar. No way Jose. Ze was ondertussen in haar kast aan het rommelen, geld pakken en met zaklamp aan het klooien. Was dus een taser. Ze maakt alvast de deur open en gaat in hal staan etc.
Aankleden en weg. Stond om 11.40 buiten.
 
Gisteren afspraak voor vanmorgen gemaakt bij Mirella Zutendaal.

Sta je op tijd voor de deur; deurbellen niks. GSM. Hele vermoeide stem, dus verslapen en alleen Spaans. 2 x haak erop. daarna bericht 2 min.
Was ondertussen een alternatief aan het zoeken maar toen ging deur open. Leuk om te zien maar dat was het dan ook.
Hele verhalen in het spaans en met vertaalapp, Ze had zich duidelijk verslapen maar vroeg wat ik wilde. 1 uur € 150. ok. was ondertussen 11.10
Financieel afgehandeld, kan ik nog even naar WC. Liep door taalbarriere bijna andere slaapkamer binnen met verschrikt stel. Appartement wordt trouwens smeriger en wc papier doen we ook niet meer aan.
Ok dan op bed en wil beginnen en dan kom je erachter dat van alle opties NIKS kan. Geen zoenen , PZC, anaal vingeren etc.
Daarna meteen condoom on te pijpen, wel beetje diep, maar thats it.
Do you want fuck (geen idee ik haar of andersom) waren we amper 10 min verder. Nu wilde ik eerst nog wat gewoon spelen, maar dat was eigenlijk niet de bedoeling.
Je komt hier om te neuken en dan moven.
Do you want sperm; ok dan doe maar. Na wat wanhopig geruk zogenaamd klaargekomen en klaar.
Ik snapte haar spaans weer niet maar de app bracht de verlossing "Your time is up" Het was 11.30
Zin om verder te gaan was over. Probeerde haar de advertentie te laten zien maar geen animo. Geef me dan maar € 50 terug en klaar. No way Jose. Ze was ondertussen in haar kast aan het rommelen, geld pakken en met zaklamp aan het klooien. Was dus een taser. Ze maakt alvast de deur open en gaat in hal staan etc.
Aankleden en weg. Stond om 11.40 buiten.
Dan ben je inderdaad genaaid. Letterlijk en figuurlijk.
 
Als ze je echt bedreigd heeft op die manier zou ik direct gewoon melding maken anoniem bij politie. Doen ze maar fijn een inval daar al is het voor zwart werken. Belachelijk dat iemand zo iets flikt bij een klant.
 
Belangrijk om ook deze ervaringen te melden hier op forums, zo zijn heren die zich inlezen en dame checken op de hoogte van hun voorgeschiedenis.
Het zijn helaas niet alleen toppers die werkzaam zijn in deze sector maar ook veel van deze rotte appels.
 
Als ze je echt bedreigd heeft op die manier zou ik direct gewoon melding maken anoniem bij politie. Doen ze maar fijn een inval daar al is het voor zwart werken. Belachelijk dat iemand zo iets flikt bij een klant.

Als ze je echt bedreigd heeft op die manier zou ik direct gewoon melding maken anoniem bij politie. Doen ze maar fijn een inval daar al is het voor zwart werken. Belachelijk dat iemand zo iets flikt bij een klant.
Wat heet bedreigd? Zij voelde zich erg ongemakkelijk; verstond ook niks meer. Pakte wel het gel uit de kast met die zaklamp en ging in de gang staan. Enigste dat ze deed testen of de taser het deed.
Haar woord tegen het mijne. Wist niet hoe politie Belgie tegen prostitutie/bezoek aankijkt en had geen zin in zeik.
Daarom waarschuwing hier. Is denk ik effectiever dan ambtelijke molen Belgie.
 
En zo regelen we dat als we de recensie niet leuk vinden.

Belangrijk! De review is verwijderd.

Bekijk hier waarom.
De review die je hebt geschreven is verwijderd. De review voldoet niet aan de richtlijnen.

Met vriendelijke groet,
Het Kinky team
18 sep. 2022

Super! Jouw review is goedgekeurd.

Bedankt voor het schrijven van jouw review. Hij is goedgekeurd
Jouw review wordt getoond wanneer de sekswerker reviews op zichtbaar heeft staan.

Bekijk review
Met vriendelijke groet,
Het Kinky team
17 sep. 2022
 
Dit is dus de reactie van Kinky.

Beste Walie64,
Verwijzingen naar een taser en bedreiging op een overloop vallen onder niet controleerbare aantijgingen die we niet in de reviews toestaan.
Bij bedreiging met een taser raden we altijd aan naar de politie te gaan. Overigens geldt dat uiteraard ook voor andere bedreigingen, diefstal oplichting etc Wij snappen eventuele twijfels over de zin hiervan maar als er meerdere aangiftes zijn over één persoon dan zal de politie uiteindelijk optreden.

In ieder geval bedankt voor je mail, en hopelijk is je volgende date een succesvolle!

Yeah right.
Ik sta echt te wachten om aangifte te gaan doen. Dame vertrekt binnen afzienbare tijd/verandert van naam.
Maar mijn personalia staan forever in het procesverbaal. Dacht het niet.
 
Ze lijken erg veel op elkaar, maar toch duidelijk andere foto's (voor wat het waard is)
De ene adverteert alleen in Lanaken/Zutendaal en de andere in Maasmechelen.
Wel andere telefoonnummers/leeftijden/gewicht/lengtes.
Maar IK ga dat niet uitproberen.
 
Laatst bewerkt:
Toch andere personen blijkbaar. Een heeft ook geen borsten. Tattoo en lichaamsbouw komen ook niet overeen. Die van 18j is die van de slechte review, en die van 24 is nog onbekend voorlopig dus?
 
Ik heb ook een slechte ervaring gehad met haar. Betaald voor een trío met dubbele penetratie. Ze werd meteen slap. Kwam misschien ook van al die wiet die ze tijdens ook smoorde. Toen ik wat slecht gezind keek was het meteen mijn schuld. "You don't find me pretty". Je kent het wel. Valse beloftes en 0 prestatie.

Gelukkig was Julie er om de dag te redden, die neukte dan maar voor 2 met een strapon naast haar stijve.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Hoi nieuw hier .. ik kijk altijd op deze website voor ik ga, had al vanalles negatief over Mirella gezien maar ondanks dat toch gegaan ze ontvangt nu in Bocholt wat voor mij kortbij was en ze is erg knap dus toch de stap gewaagd .. bij aankomst was het een beetje raar alsof ze niet wou ofzo. Toch in een kamer plaatsgenomen daar heeft ze mij een dik kwartier laten wachten .. toen ze terug kwam eraan begonnen condoom om en ze begon te pijpen (wel goed) toen heb ik even met haar gespeeld en erna haar geneukt. al bij al een leuke ervaring en ze is echt mooi
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan