Walk the line
Vaste klant
- Algemene beoordeling
- 3,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 2,00 ster(ren)
- Extra's
- Bare seks
- Beffen
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Kontlikken door klant
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Oost-Europees
- Leeftijd
- 18-25
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Slank
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Link naar advertentie
- https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mirra-sexy-3.html
- Totale kosten (in euro)
- 150
Afgesproken met Mirra, zij ontvangt in het centrum van Lommel.
een leuke Oekraïense petit meid die verschillende diensten aanbied.
De deur word geopend en je ziet meteen dat het de dame van op de fotos is.
lekker lijf kleine tietjes alles zeer proper en netjes, op de kamer besproken wat kan en niet kan en er aan begonnen, toen we op het bed lagen begon het al "dont come inside me" pijpdiensten waren ook matig met nogal wat rukken in de plaats van pijpen en het ganse werd ook beperkt in de tijd.
toen wou ze overgaan op de daad maar vroeg of ik haar mocht beffen en dus er maar aan begonnen, na een tijdje merkte ik dat ze helemaal nat werd en ze begon het leuk te vinden, ze bracht haar benen omhoog om duidelijk te maken dat de ganse area mocht gedaan worden van boven tot onder....
na een 10 tal minuten was ze helemaal doordrenkt met een grote plek op het laken en genoot ze er wel wat van .....
over gegaan tot de daad en niet veel langer missionaris klaar gekomen.
leuke dame, mooi uitzicht en proper, nadeel is dat ze niet vriendelijk is, er kan geen lach vanaf en is al buissines talk als je iets zegt om het ijs te breken word daar kort en nors op gereageerd.
kan zijn dat ze een slecht dag had maar daardoor zie ik niet meteen een groot herhalingsgevaar.
leuk uitzicht en leuk voor de sex de rest is buissines only !
een leuke Oekraïense petit meid die verschillende diensten aanbied.
De deur word geopend en je ziet meteen dat het de dame van op de fotos is.
lekker lijf kleine tietjes alles zeer proper en netjes, op de kamer besproken wat kan en niet kan en er aan begonnen, toen we op het bed lagen begon het al "dont come inside me" pijpdiensten waren ook matig met nogal wat rukken in de plaats van pijpen en het ganse werd ook beperkt in de tijd.
toen wou ze overgaan op de daad maar vroeg of ik haar mocht beffen en dus er maar aan begonnen, na een tijdje merkte ik dat ze helemaal nat werd en ze begon het leuk te vinden, ze bracht haar benen omhoog om duidelijk te maken dat de ganse area mocht gedaan worden van boven tot onder....
na een 10 tal minuten was ze helemaal doordrenkt met een grote plek op het laken en genoot ze er wel wat van .....
over gegaan tot de daad en niet veel langer missionaris klaar gekomen.
leuke dame, mooi uitzicht en proper, nadeel is dat ze niet vriendelijk is, er kan geen lach vanaf en is al buissines talk als je iets zegt om het ijs te breken word daar kort en nors op gereageerd.
kan zijn dat ze een slecht dag had maar daardoor zie ik niet meteen een groot herhalingsgevaar.
leuk uitzicht en leuk voor de sex de rest is buissines only !