Recensie Mirthe, Salon 261, Alphen aan den Rijn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou, ik denk dat ik haar maar van mijn bucketlist haal. Genoeg andere leuke vrouwen. En Alphen is toch best ver reizen.

Ze zegt wel dat afspraken maken alleen kan door te bellen op de werkdag zelf, maar het zou me niets verbazen als haar vaste klanten het gewoon tussendoor regelen. Dan kom je er echt niet meer tussen.
En dan zeggen ze: stuur maar een berichtje naar haar om te kijken wat mogelijk is…in alle advertenties staat dat je bellen…ik voel me nu beetje Tom Cruise want dit lijkt op Mission Impossible 😅
 
En dan zeggen ze: stuur maar een berichtje naar haar om te kijken wat mogelijk is…in alle advertenties staat dat je bellen…ik voel me nu beetje Tom Cruise want dit lijkt op Mission Impossible 😅
Tja, net zoals veel wandelaars, houden ook veel dvp's van vertrouwdheid. Geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar toch. Het is geen risicoloos beroep, voordat je het weet, staat er een doorgesnoven figuur voor je. Zullen ze vast allemaal ooit eens meegemaakt hebben. Dan vul je je dagen liever met vertrouwde klanten, bij wie je weet dat het goed zit.
Maar geef dan niet in een advertentie de indruk dat iedereen je kan bellen en een afspraak met je kan maken, want dat is niet zo. Je komt er gewoon bij haar niet tussen als je niet tot haar incrowd behoort. Waarom adverteert ze überhaupt eigenlijk? Genoeg populaire dames met vaste klanten kunnen het zonder adverteren redden, die zie je nooit op Kinky en SJ.
 
She doesn't do anal anymore. I just cancelled my appointment for next Monday. But would like to visit when I am not in the mood for anal- provided she is ok with it. Her kinky profile still mentions anal which is why I had called in the first place. Bummer but kan gebeuren!

Correction: She does anal sometimes but not on the first date!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Terrific services, terrific!
 
Mirthe is een topper, niks is gelogen aan haar profiel. In het verleden aantal keer bezocht. Het enige wat ik jammer vind is dat ze niet zo dol is op het geven van massages.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
170 + extra
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Werd bij aanvang door deze lange classy dame overrompeld met een lange kennismakings tongzoen.

Servicegericht (condooms en dildo's en diverse maten :D)
Open karakter
Extreem sloppy BJ, vol overgave TZ, _knal_ harde on-top

Diverse handelingen ervaren en voor je er erg in hebt is de tijd helaas alweer om... :cry:
 
She doesn't do anal anymore. I just cancelled my appointment for next Monday. But would like to visit when I am not in the mood for anal- provided she is ok with it. Her kinky profile still mentions anal which is why I had called in the first place. Bummer but kan gebeuren!

Correction: She does anal sometimes but not on the first date!
@Alexdejonge....FYI
 
Voila, bel ze even, gegevens hieronder:

Contact

Telefonisch zijn wij bereikbaar op:
0172-233884
of bij geen gehoor op nummer:
(06) 21181049


Mailen kan ook, via het onderstaand contact formulier





Uw Naam:



Uw E-mailadres:



Uw vraag of opmerking:
 
  • Leuk
Waarderingen: LXIX
Weet iemand of deze dame nog ontvangt? Staat al lang op mijn verlanglijstje, maar is zo snel volgeboekt dat er moeilijk tussen te komen is. Nu zie ik haar nergens meer vermeld staan.
 
Mirthe is tot nader order gestopt.
Het is mogelijk dat ze niet meer terug komt.
Dank je. Het zij zo en ik hoop dat het haar goed gaat. Ik weet genoeg en -gezien ook de recente ophef rondom deze site- hoef ook geen details hierover te weten, dus graag dat achterwege laten allemaal. Misschien kan een admin hier een slotje op zetten? Mocht ze toch weer gaan werken, dan kan dat er altijd af.
 
Jammer. Ik heb haar 1x bezocht in 2018. Ik ben toen vanaf Groningen helemaal naar Alphen aan de Rijn gegaan met het ov speciaal voor haar. Was echt een hele leuk vrouw met hele goede diensten!
Altijd wel in gedachte gehouden om nog een keer te gaan , maar ja de afstand hield het toch tegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan