Recensie Misa, Den Haag 4,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Door goede ervaringen eerder met Misa weer een afspraak met haar gemaakt. Al had ik wel een beetje argwaan omdat je nooit weet of je de juiste Aziatische dame treft. Gelukkig was dat voor niets. Eenmaal aangekomen deed de echte Misa de deur open.
Hartelijke begroeting en door naar de slaapkamer. Na geld en opfrissen een heerlijke GFE date gehad en afgesloten met een massage. Ze is echt een lieve vrouw die het je naar je zin maakt. Enig minpuntje is de taal.
Waar ze nu zit blijft ze nog een week.

Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
150
Vandaag naar deze lieve dame geweest. De meeste dingen kloppen sowieso wat mede wandelaars hebben geschreven. Lief en dame vermaak je zoveel mogelijk maar toch enkele min punten pijpen zonder is niet super goed. Weinig gevoel. Inzet is gemiddeld. Liever veel zoenen. Echt tongen is het niet. Pijpen is kort maar likt wel je ballen. Alles doet ze in zachte manier. Beffen vindt ze ok en geniet ze ervan maar toch wil ze niet te lang laten doen. Vingeren niet te diep. Voor spel en elkaar verkennen besteed ze veel tijd. Neuken laat ze je lekker je gang gaan. Ze hebt geen stevige tieten meer. En buikje is wat losjes. Echt te zien na het hebben van een kind. Foto's zijn dus wat te oud. Ondanks veel inzet en glimlach. Denk ik niet dat ik terug ga. Erg strakke poes. En gladde huid is een plus punt. Massage na afloop stelt niks voor maar op z'n minst ze vult je tijd wel vol. Locatie is wel schoon gelukkig.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan