WHEM Miss Cosmo massage, Deventer

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jammer dat ze niet meer ontvangt haar advertentie is al geruime niet meer te vinden en voorheen was het ook al lastig om contact te leggen om ze nog heel af en toe in de avonden ontving
 
Dát is leuk! Ik moest even terugrekenen, maar een jaar of tien geleden ben ik bij haar geweest. Zij was 'mijn eerste dame'. Ik weet nog dat ik erg zenuwachtig was en ook dat het een erg warme dag was. Ik ben met de trein naar Deventer gegaan en ik kwam behoorlijk bezweet bij haar aan. Ze heeft mij meteen enorm op mijn gemak gesteld. Ik heb eerst een lekkere douche genomen en daarna mocht ik plaatsnemen op een massagetafel. Miss Cosmo was (en dat zal ze vast nog zijn) een zeer mooie, ranke verschijning. Ze is erg vriendelijk en ik kon met haar op een leuke en ontspannen manier praten. Ze heeft mij een heerlijke B2B-massage gegeven. Na afloop zijn we samen gaan douchen.
Hoe fijn en avontuurlijk ik deze ontmoeting ook vond, ik ben niet meer bij haar geweest. Dat ligt zeker niet aan haar. Ik ben daarna niet meer op pad gegaan: door allerlei privé-omstandigheden kwam het er gewoon niet van. De afspraak met haar is en blijft een mooie herinnering.
Nu ik bovenstaande reacties lees, heb ik veel zin om weer met haar af te spreken. Wellicht wil iemand mij, in PM, haar telefoonnummer doorgeven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan