WHEM Miss Ellouise -Den Haag/Nootdorp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een bekende dame, en idd ook op kinky, maar nu misschien offline. Ik weet niet meer hoe de recenties waren, misschien even op Venery zoeken.
 
Ik weet nog dat haar recensies niet best waren.
Geen discrete locatie, dame veeeeel ouder dan op de foto's en zwaar roker.
Service ook niet best
 
Deze dame had op Hookers niet zo beste recensies. Had ook het voornemen om haar te bezoeken maar na het lezen maar bedankt.
 
Ik heb geen contactgegevens van Ellouise en zie haar ad ook niet meer op Kinky staan.
de afgelopen jaren heb ik regelmatig met haar afgesproken en ik vond het heerlijke ervaringen. Mooie vrouw, pijpt je naar de maan en was heel gezellig en gastvrij. ze vroeg wel erg veel geld en dat tarief verhoogde ze regelmatig, dus denk dat veel klanten daar op afgehaakt zijn. Op het laatst vroeg ze 170 per uur, dat werd mij ook te gortig hoewel ze voor vaste klanten wel wat korting gaf.
 
Ik twijfel ook heel erg. Meer om het feit dat er een aantal bekende wonen daar
Dat hoeven per definitie nog geen bekende voor haar te zijn. Maar je kunt eens proberen later op de avond af te spreken zodat je in het donker bij haar arriveert. Parkeer je wagen dan gewoon enkele straten verderop. Dat maakt het ergens wel weer een stuk spannender.
 
Ik heb geen contactgegevens van Ellouise en zie haar ad ook niet meer op Kinky staan.
de afgelopen jaren heb ik regelmatig met haar afgesproken en ik vond het heerlijke ervaringen. Mooie vrouw, pijpt je naar de maan en was heel gezellig en gastvrij. ze vroeg wel erg veel geld en dat tarief verhoogde ze regelmatig, dus denk dat veel klanten daar op afgehaakt zijn. Op het laatst vroeg ze 170 per uur, dat werd mij ook te gortig hoewel ze voor vaste klanten wel wat korting gaf.
Zie ze er nog goed uit zoals op de foto's van haar advertentie?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan