Recensie Miss Nina Nijntje, Nijmegen[]

Michelwilwel

Newbie
27 aug 2021
16
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/1872956-miss-nina-nijntje
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heerlijke date met haar gehad. Bij binnenkomst was ik onder de indruk hoe knap ze was, helemaal mijn type.

Ze zoent heerlijk en de sex was echt helemaal top! Met 69 begonnen en daarna haar heerlijk geneukt. Ze speelde met zichzelf toen ze bovenop me zat en kwam toen zelf ook heerlijk klaar. In doggy afgemaakt en ik ging tevreden maar huis.

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Basko en wasdebeer

bluefox34

Meeloper
Oudgediende
30 jun 2021
35
71
Het lijkt een eeuwigheid geleden dat ik bij deze mooie dame in Arnhem geweest ben. Toen nog in een privé huis aldaar. Een recensie is dus niet op zijn plaats maar ik kan me nog wel herinneren dat ik een topervaring heb gehad en dat tongzoenen destijds heerlijk was. Wat me verder nog bij is gebleven is hoe klantgericht Nina is. Ze maakte toen even korte metten met een ongeduldige klant omdat ze de sessie met mij op de juiste wijze wilde afronden.

wasdebeer

Stamgast
Oudgediende
3 jul 2021
289
2.114
Ze leek me een leuke dame, helaas doet ze alleen maar aan dates die eerst een aanbetaling hebben gedaan. Dit staat wel op haar website echter niet op haar kinkypagina. Wat natuurlijk haar goed recht is, maar daardoor helaas voor mij de reden om toch niet af te spreken. De prijs vind ik zelf wel meevallen eigenlijk, ze ziet er goed uit en heeft een ruim 'basispakket' wat ze aanbied die ze ook lijkt waar te maken.

wevers

Newbie
4 jul 2021
15
6
:love: Gisteren een afspraak gehad met Miss Nina
Heerlijke lieve knappe dame die haar werk met plezier doet en het je echt naar je zin maakt (echt een girlfrend gevoel)
Echt verslavend de beste date die ik tot nu toe heb mogen meemaken helemaal top
Nina hopelijk tot snel

FemaleScanner

Vaste klant
20 aug 2021
202
187
Misschien een beetje off-topic, maar als ik de discussie hier een beetje volg en de discussie zijn-duurdere-hoeren-beter, dan lijkt Miss Nina Nijntje een positieve uitzondering.

Het is misschien niet de juiste analogie, maar je kunt een vergelijking maken met uit eten gaan. Je gaat niet iedere keer naar een top restaurant omdat de kosten te hoog zijn. Maar als je gaat, dan smaakt het des te beter (hopelijk neem je dit niet als een belediging Miss Nina Nijntje).

Nu heb ikzelf geen ervaring met haar, maar hetgeen ik gehoord heb, maakt mij wel nieuwsgierig.

Alfalover156

Newbie
28 sep 2021
6
5
Hallo medewandelaars,
Ik heb Nina ook 'gevonden' en wil graag een keer met haar afspreken. Ze vraagt echter een aanbetaling (per bank) van 50€ voor nieuwe klanten. Op zich wil ik dit best doen en vind ik het ook nog wel begrijpelijk, echter ivm eigen privacy heb ik wat bezwaren....hoe zijn jullie ervaringen? Aanbetalingen worden niet voor niets adgeraden......

Hallo medewandelaars,
Ik heb Nina ook 'gevonden' en wil graag een keer met haar afspreken. Ze vraagt echter een aanbetaling (per bank) van 50€ voor nieuwe klanten. Op zich wil ik dit best doen en vind ik het ook nog wel begrijpelijk, echter ivm eigen privacy heb ik wat bezwaren....hoe zijn jullie ervaringen? Aanbetalingen worden niet voor niets adgeraden......
Ik persoonlijk ben er ook absoluut geen voorstander van. Vooral door de vele oplichters op sexjobs bijvoorbeeld. Maar aangezien Nina veel positieve reviews heeft, lijkt me dit niet zo'n probleem.

Alfalover156

Newbie
28 sep 2021
6
5
Ik overweeg inderdaad een vooraf betaling te gaan doen. Heeft iemand op dit forum dit al gedaan? Ik ben vooral benieuwd naar het afschrift en wat er voor de ontvanger te herleiden is. Uiteindelijk geef ik wel wat privacy weg.....

printability

Meeloper
Oudgediende
25 jul 2021
29
7
Recentelijk bij Nina langsgeweest. Lekkere meid, super strak lijfje. Op de foto's vallen haar tattoos heel erg op, in het echt kijk je daar zo doorheen.

Wat me een beetje tegenviel is dat het lang duurde voor de date begon. Ze zat wat op d'r laptop whatsapp berichtjes te beantwoorden, etc dus ik ging maar douchen. Toen ik terug kwam stond ik nog ff te wachten dus ik begon een beetje een slecht gevoel te krijgen.

Maar toen we uiteindelijk op bed waren beland verdwenen mijn zorgen als sneeuw voor de zon. Ze zoent lekker, heeft humor en maakt er echt een gfe van. Beetje 69 op haar initiatief, daarna weer lekker zoenen terwijl we aan elkaar zaten en toen lekker afgemaakt met haar bovenop. Daarna nog lekker liggen kletsen en grapjes maken.

Dat met die aanbetaling zou me ook afschrikken als ik niet wist dat het bij haar wel goed zit.

• Leuk
Waarderingen: Barts en wasdebeer

wasdebeer

Stamgast
Oudgediende
3 jul 2021
289
2.114
@wasdebeer : begrijp ik het goed dat dit de eerste date met haar voor je was? Je hoefde echter geen aanbetaling te doen?

Ze spreekt me nog steeds aan en de nieuwsgierigheid gaat het bíjna winnen, jong en strak spreekt me nog steeds aan?
Ik heb haar niet bezocht, de aanbetaling vond ik een stap te ver uit mijn comfortzone (Slechte ervaring mee en er staan in topic geen reviews van personen die op mijn vertrouwenslijstje staan). Ik houd het topic echter nog wel in de gaten, gezien de goede reviews op Kinky en de ervaringen in het topic "wie heeft er ervaring met".

Laatst bewerkt:

hansgelderland

Stamgast
Oudgediende
30 jun 2021
358
672
In principe zou ik nooit een aanbetaling doen, daarvoor zijn de online advertenties te onbetrouwbaar.
Nu ken ik Nina toevallig wel, ik heb haar meerdere malen bezocht toen ze nog in een privéhuis in Arnhem werkte. Ik weet in dit specifieke geval dat ze betrouwbaar is. Ik zal zelf echter geen afspraak meer maken omdat ik gewoon geen 120 euro voor een half uurtje wil betalen. Wel kán betalen, maar dus niet wíl. Maar de heren die dit er wel voor over hebben kan ik gerust stellen wat betreft de aanbetaling: ze zal je absoluut niet belazeren.

wasdebeer

Stamgast
Oudgediende
3 jul 2021
289
2.114
Recentelijk bij haar langs geweest na lang twijfelen over die aanbetaling maar zeker geen spijt gehad om het uiteindelijk toch te doen. Helaas was de eerste keer iets voorgevallen waardoor de afspraak last minute een weekje werd uitgesteld. Informatievoorziening was goed, de locaties zijn gemakkelijk te vinden en de voorzieningen zijn prima en schoon. Leuke dame die gemakkelijk is in de omgang en je prima van je spanning af helpt. De zaken daarna waren ook prima met als noemenswaardig hoogtepunt haar zoentechniek!

Zeker een aanrader :)

• Leuk
Waarderingen: bluefox34

RobertJ

Stamgast
11 dec 2021
429
550
In principe zou ik nooit een aanbetaling doen, daarvoor zijn de online advertenties te onbetrouwbaar.
Nu ken ik Nina toevallig wel, ik heb haar meerdere malen bezocht toen ze nog in een privéhuis in Arnhem werkte. Ik weet in dit specifieke geval dat ze betrouwbaar is. Ik zal zelf echter geen afspraak meer maken omdat ik gewoon geen 120 euro voor een half uurtje wil betalen. Wel kán betalen, maar dus niet wíl. Maar de heren die dit er wel voor over hebben kan ik gerust stellen wat betreft de aanbetaling: ze zal je absoluut niet belazeren.
Zo sta ik er ook een beetje in. Bij Camilla Privé was het 120 euro voor een uur. En bovendien in een privéhuis, dat voelt toch wat prettiger.

Over Nina zelf kan ik louter positief zijn, dat waren topervaringen.

Krekel

Stamgast
9 okt 2021
336
768
Ik heb haar pasgeleden voor de tweede keer bezocht. Inderdaad een topervaring, niet alleen omdat ze qua uiterlijk mijn ideale vrouw het meest benadert, maar ook omdat ik haar heel prettig in de omgang vind. Ja, ze is aardig aan de prijs, maar dat gun ik mijzelf af en toe.

• Leuk
Waarderingen: wasdebeer

Bram01

Meeloper
5 dec 2021
64
57
Ben paar jaren geleden ook eens bij haar geweest. Toen gevonden via internet en goede recensies. Echt een hele leuke date gehad met deze mooie dame. Ze was enorm lief en gezellig.

Miss Nina Nijntje

Newbie
DVP
16 aug 2021
19
92
25
Hopelijk slechts tijdelijk een lockdown-toeslag.
Nina staat op mijn verlanglijstje, ondanks het ver rijden is voor mij. Deze prijzen maken de drempel om toch te gaan wel hoger helaas.
Dat klopt
Ivm de absurde drukte sinds de lockdown heb ik mijn prijs tijdenlijk aangepast
Ik kan nu helaas al niet meer iedereen te woord staan via de app
Iets wat ik normaal wel doe