Recensie Miss Nina Nijntje, Nijmegen 4,69 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Michelwilwel

Wandelaar
28
27/08/21
13
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.mnn-persoonlijke-dienstverlening.nl/ https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/1872956-miss-nina-nijntje
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heerlijke date met haar gehad. Bij binnenkomst was ik onder de indruk hoe knap ze was, helemaal mijn type.

Ze zoent heerlijk en de sex was echt helemaal top! Met 69 begonnen en daarna haar heerlijk geneukt. Ze speelde met zichzelf toen ze bovenop me zat en kwam toen zelf ook heerlijk klaar. In doggy afgemaakt en ik ging tevreden maar huis.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
:love: Gisteren een afspraak gehad met Miss Nina
Heerlijke lieve knappe dame die haar werk met plezier doet en het je echt naar je zin maakt (echt een girlfrend gevoel)
Echt verslavend de beste date die ik tot nu toe heb mogen meemaken helemaal top
Nina hopelijk tot snel
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Anders
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recentelijk bij Nina langsgeweest. Lekkere meid, super strak lijfje. Op de foto's vallen haar tattoos heel erg op, in het echt kijk je daar zo doorheen.

Wat me een beetje tegenviel is dat het lang duurde voor de date begon. Ze zat wat op d'r laptop whatsapp berichtjes te beantwoorden, etc dus ik ging maar douchen. Toen ik terug kwam stond ik nog ff te wachten dus ik begon een beetje een slecht gevoel te krijgen.

Maar toen we uiteindelijk op bed waren beland verdwenen mijn zorgen als sneeuw voor de zon. Ze zoent lekker, heeft humor en maakt er echt een gfe van. Beetje 69 op haar initiatief, daarna weer lekker zoenen terwijl we aan elkaar zaten en toen lekker afgemaakt met haar bovenop. Daarna nog lekker liggen kletsen en grapjes maken.

Dat met die aanbetaling zou me ook afschrikken als ik niet wist dat het bij haar wel goed zit.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/1872956-miss-nina-nijntje
Totale kosten (in euro)
320
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recentelijk bij haar langs geweest na lang twijfelen over die aanbetaling maar zeker geen spijt gehad om het uiteindelijk toch te doen. Helaas was de eerste keer iets voorgevallen waardoor de afspraak last minute een weekje werd uitgesteld. Informatievoorziening was goed, de locaties zijn gemakkelijk te vinden en de voorzieningen zijn prima en schoon. Leuke dame die gemakkelijk is in de omgang en je prima van je spanning af helpt. De zaken daarna waren ook prima met als noemenswaardig hoogtepunt haar zoentechniek!

Zeker een aanrader :)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week geweest bij deze lieve en hele mooie dame.

Veel plezier gehad. Zal haar zeker weer bezoek.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/1872956-miss-nina-nijntje
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag mijn eerste date met Nina gehad. Ook aanbetaling van 50 euro moeten doen, weiger ik normaal gesproken maar op basis van bovenstaande recensies een uitzondering gemaakt. Had de date date vorige week uit moeten stellen, dat was geen probleem. Nina biedt een paar standaard paketten aan (zie haar website) en ik heb voor het GFE pakket gekozen voor een uur. Nina ontvangt in een chaletje met airco waar ook een hond en minimaal 1 kat rondlopen. Omdat het mijn eerste keer bij Nina was werd ik eerst aan de eettafel gezet om de hond aan me te laten wennen en wat smalltalk te doen met Nina die er werkelijk prachtig uit ziet, heel mooi gezichtje en een spectaculair slank lijfje. Ze rookt als een ketter volgens mij maar omdat ze mondwater gebruikt merk je daar niets van ik had het idee dat Nina nog even in de stemming moest komen of zo maar toen de date 10 minuten onderweg was gaf ze pas aan dat het tijd was om te douchen. Daarna mocht ik plaatsnemen op bed in een sfeervolle slaapkamer (met horizontale spiegel aan de muur die helaas te hoog is om in te kijken als je op bed ligt, iets wat ik vaker tegen kom bij dvp's). Gelukkig ontdooide ze vervolgens wel meteen en begonnen we te zoenen. Dit was echt super, met tong en heel teder. Ik had het gevoel dat de date toen pas echt begon (voor mijn gevoel dus pas na een kwartier) maar die was dan verder ook top, hele fijne sex gehad, geen PSE maar echt GFE. Pijpen met condoom, standje 69 en cowgirl waarbij Nina zichzelf klaar maakte. Allemaal super lekker. Helaas was het uur veel eerder om dan ik in de gaten had zodat ik niet alles gedaan heb wat ik zou willen maar dat lag aan mij, niet aan haar. Volgende keer een langere date plannen. Kleine tip tenslotte voor Nina zelf: laat de volledige tijd dat een klant binnen is je telefoon met rust, daar gaan al je klanten blij van worden. Eindoordeel: 5 van de 5 sterren :)
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.miss-nina-nijntje.nl/contact/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Voor mij wel weer een tijdje geleden dat ik bij Nina was geweest. Leuke date gehad, maar een beetje vreemde nasmaak door het vervolg.

1e date: vooraf betaald, met alle recensies leek het wel betrouwbaar.
Op parkeerplaats moest ik wat langer wachten. Was nog met iets bezig, geen probleem ik had toch tijd.

Uiteindelijk smsje gekregen dat ik kon komen met adres. Prima locatie, is een soort van camping, niet heel discreet, maar ook niet vol in een wijk ofzo.
Heel mooi meisje, in leuke kleding. Ik had een cadeaubon meegenomen voor paardenspullen omdat ik softie ben en zag dat ze paarden leuk vond. Leuk gesprek wat ook echt wel als een eerste date aanvoelde. Ze deed me aan als oprecht en had ook wel een interessante achtergrond. Na wat babbelen en wat drinken naar het bed. Daar ontdekte ik dat ze echt waanzinnig goed kan zoenen. Ze heeft een supergoed lichaam en ze geniet naar mijn idee ook oprecht van seks. Geen pijpen zonder condoom maar dat is eigenlijk wel fijn juist als je weet dat je dezelfde mond zoent. Overall een hele fijne GFE met een leuk en mooi meisje.

Maar.... daarna wordt het raar.
Omdat het zo leuk was, wou ik graag vaker met haar afspreken. Een datum verder gepland iets van 3 weken later geloof ik. Ze appt me van een nieuw nummer (ander nummer dan op de website) of ik naar een later tijdstip kan. Dat was ok. Appt ze later of het toch niet toch nog wat later kan, van datzelfde nieuwe nummer. Ik geef aan dat dat niet lukt en of we dan een week kunnen opschuiven. Ze zei iets van: dat kan misschien wel, ik laat het nog wel weten. Ik had het nieuwe nummer niet meer opgeslagen maar haar oude nummer stond nog op de website.
Een week later krijg ik corona. Ik app haar ruim van tevoren ik geloof 3 of meer dagen van tevoren, weet het niet meer precies, naar het nummer op haar website. Geen reply. Ik geloof één of 2 extra berichten gestuurd maar geen reply. Voor de zekerheid maar een mailtje gestuurd waar ik haar initieel mee gecontacteerd had en waar ze ook op reageerde. Weer geen reply. Misschien had ik nog kunnen bellen ofzo, maar ik had het maar zo gelaten.
Ik denk dat er misschien iets misgegaan is met de telefoonnummers ofzo, het was ergens in maart, misschien is ze gewisseld van nummers en dacht ze dat ik zou komen en dat ik niet was komen opdagen. Maar dan is het wel raar dat zelfs op mailtje niet meer gereageerd werd. Ik kan me wel voorstellen dat er veel lui zijn die zeggen dat ze komen en dan zonder iets te laten horen niet meer komen opdagen, dat is vervelend en slecht voor zaken. Misschien dacht ze dat ik ook zo iemand was en blokkeerde ze me meteen zonder kans op uitleg.
Al met al wel een leuke meid, had best leuk kunnen zijn voor lange termijn. Maar voor mij wel een beetje nare nasmaak zo.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor het eerst een DVP bezocht, na wat zoeken viel ik voor Nina. Ze heeft een goede website die mij meteen het vertrouwen gaf dat het veilig zou zijn. Dat ze vraagt om een aanbetaling vind ik slim van haar. De date was snel gemaakt en smiddags mocht ik langs komen. Ze geeft duidelijke uitleg over het parkeren en hoe bij haar te komen. Bij binnenkomst stond ze in een lekker uitdagende stringbody op me te wachten. De hond is rustig en komt ook even in je kruis snuffelen. Maakt niet uit, die liet mijn stuk hout met rust. Na even rustig te hebben gekletst over haar passie honden en paarden komen de instructies voor het opfrissen en gaan we naar de slaapkamer. Ze is echt prachtig, mooi strak lijfje, kleine tietjes met lekkere tepels. Ze stelt je meteen op je gemak met een heerlijke tongzoen en begint je te verwennen. Langzaam kwam ik ook aan het beffen toe en zit ze op mijn gezicht, ze smaakt lekker. Standje 69 doet ze goed. En dat gaat over in intiem. Ze berijdt me en dirigeert me daarna subtiel naar haar achterzijde. We neuken verder en wat een heerlijk uitzicht krijg ik op haar strakke kontje en gaatje. Ze gebruikt een toy, die ook lekker tegen mijn ballen trilt. Ze doet het met plezier en geniet er zelf ook van. Helaas ging de tijd heel snel en stond ik na iets meer dan een uurtje weer buiten. Reden genoeg om nog een terug te komen bij haar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Oké, vandaag, heb ik eindelijk met Nina afgesproken naar lang twijfelen, omdat ik het niet zo vaak doe, en omdat ik het toch wel prijzig vond. Maar goed, na wat wikken en wegen toch de stoute schoenen aangedaan .

Ik kan over de date heel veel zeggen, maar ik kan het kort samenvatten… ontvangst was chill, drankje, beetje kletsen.. ze nam de tijd gewoon ffies om het ijs te breken. Ze heeft een hond, en een kat. Maar de hond is een schatje, net als Nina. . De sex was heerlijk… ze speelt met mij, maar geniet er ook zelf van… samen heerlijk klaargekomen..
ze weet wat ze wil.. en ik had een dik uur het gevoel dat ze mijn vriendinnetje was. Het enige wat ik miste,
Was erna lekker chillen in bed met een drankje en een blowtje..
al met al , ze was heerlijk, lief, sexy, en geil.. ze is prijzig, maar elke euro meer dan waard!!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Squirting
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
www.miss-nina-nijntje.nl
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laatst Bij Nina geweest, jeetje wat een Meid, ziet goed uit, geweldig lichaam , heel erg lief en echt GFE..
Ik ga niet heel veel woorden aan beschrijven maar ik weet alleen dat het geweldig was met haar.... dit was zeker niet mijn laatste keer, en 300 euro , elke cent waard, ik ken meiden die 350/400 vragen, die kwamen niet eens in de buurt met de beleving wat ik had met Nina...

Ga zo door Nina....
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Mevrouw heeft veel noten op haar zang met haar reglement. Op zich is dat niet erg maar toen ik ruim op tijd aankwam moest ik na de afgesproken tijd nog 20 minuten wachten tot ik naar binnen kon. Ook het doorgeven waar ik wezen moest ging erg rommelig. Na een tijdje ronddwalen en al berichten te hebben gestuurd waar ik wezen moest zei ze doodleuk. Oh, ik dacht dat je hier al eens eerder was geweest. Terwijl ik toch voor het eerste bezoek een aanbetaling moest doen.

Toen ik eindelijk binnen was eerst kennisgemaakt. Het is een mooie vrouw en ze had mooie lingerie aangetrokken. Nadeel was dat er een joint in de asbak lag waar ze heel af en toe een trekje van nam. Persoonlijk vind ik dat niet zo erg maar ook hierover staat in het reglement dat als je wil roken dat je dat van tevoren moet aangeven.

Na het opfrissen gingen we (eindelijk) het bed op. Ze zoende wel heel erg lekker maar het overige vond ik wel een beetje automatische piloot. Ze had al bedacht welke standjes we zouden doen en afwijken van het riedeltje was geen sprake van. Wel heeft zij me als laatste erg lekker klaargetrokken en gaf mij een, nu gelukkig geen plichtmatig, compliment over de hoeveelheid sperma en de afstand die ik spoot.

Na het douchen afscheid genomen en niet meer terugkomen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.mnn-persoonlijke-dienstverlening.nl
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na lang twijfelen, mede door het tarief van €300,00, heb ik toch een date gepland met Nina. Een aantal weken terug heb ik haar op een doordeweekse dag bezocht en ik heb hier zeker geen spijt van.
De afspraak was makkelijk gemaakt via WhatsApp en ik stond op de afgesproken tijd op een parkeerplaats bij haar verblijf in de buurt. Ik appte Nina dat ik aangekomen was, daarop volgde vanuit haar de instructies om haar woning te vinden. Aangekomen bij haar chalet werd ik vriendelijk opgewacht door Nina en haar hond. Na wat koetjes/kalfjes en een opfrisbeurt op de badkamer zijn we naar haar slaapkamer verhuisd waar het spektakel mocht beginnen. Nina kan heerlijk zoenen en heeft echt een geil lichaam waar ik van heb mogen genieten. Nina verstaat haar vak enorm goed, ik had echt het idee dat ik met mijn vriendin was. Na de eerste ronde even lekker een sigaretje gerookt waarna we aan ronde 2 begonnen. Ze bouwde de spanning weer langzaam op en gingen uiteindelijk weer over op vuurwerk. Uiteindelijk het condoom weer volgespoten in doggy, heerlijk. Ook na deze ronde nog een sigaretje gedaan en afscheid genomen van Nina.
Nina is echt een lieve vrouw, wanneer je haar met respect behandelt dan krijg je dat zeker terug. Al met al 1.5 uur binnen geweest, het was een heerlijke tijd.
Door het hoge tarief zal ik niet snel nog eens langsgaan, eerst maar weer even sparen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recensie
Er is op Girlsreview al veel over Nina geschreven. Ter bevestiging en dankbaarheid voor de heerlijke ervaring wil ik daar nog een verslag aan toevoegen: Vandaag heb ik Miss Nina Nijntje bezocht in Nijmegen. Een ontzettend mooie meid (superslank met kleine borsten) en mooi gezicht. Na wat "koetjes en kalfjes" aan de keukentafel heb ik een heerlijke, geile vrijpartij gehad. Ze zoent hartstochtelijk, pijpt (mc) geweldig en intiem (mc) in meerdere posities is "adembenemend". Zij geniet er zichtbaar zelf ook erg van (2 x klaargekomen) Als je eens meer wilt dan een "gewone dvp"bezoeken, dan kan ik haar van harte aanbevelen. Bij veel dvp's op Kinky loop je het risico dat de foto's niet kloppen, de tekst niet klopt of de dame de beloofde service niet verleent (of tegen extra betaling.)
Dit risico loop je bij Nina zeker niet!
Nina is gewoon "top"!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Anders
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1872956-nina
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik ben onlangs ook bij haar geweest en vindt het lastig een duidelijke menig te geven. Voor mij waren er goede en minder goede punten.
Laat ik voorop stellen dat het een dame is met een erg mooi en lekker lichaam en dat ze zeer goed kan tongzoenen. Daar verdien je bij mij wel pluspunten mee.

Het is een dame met duidelijke communicatie en ze probeert echt de leiding te houden voorafgaande en tijdens de date (instructies genoeg). Ik had voor een uurtje geboekt, maar het eerste half uur was al voorbij aan kletsen en opfrissen. Het zitten aan een keukentafel vond ik ook niet echt sfeer verhogend.
Daarna was het instructies om op bed te gaan liggen en ook daar had ze de leiding. Ze merkte wel dat ik een beetje nerveus was en hield daar wel rekening mee voor mijn gevoel.
Door de lange voorbereiding bleef er voor mijn gevoel niet veel tijd meer over voor de het intieme gedeelte en toen we nog 10 minuten hadden gaf ze ineens aan dat ik nog maar een paar minuten had. Dat was echt een afknapper op dat moment. Snel afgewerkt, opgefrist en weer vertrokken.

Algemene conclusie: 250 Euro voor een half uurtje intiem is best veel geld. Ik hoop dat dit alleen bij een eerste ontmoeting zo is en dat bij een vervolgdate het allemaal wat natuurlijker verloopt en meer tijd aan het intieme gedeelte besteedt wordt. Op zich goede date dus, met enkele kanttekeningen.
 
afspraak gemaakt en paar dagen van te voren de aanbetaling gedaan. Op de dag zelf 8 uur voor de date aangegeven dat ik niet optijd er kon zijn. Blijkt dat je 1 dag ervoor niet meer kan verzetten. Staat nergens op haar site of kinky. Tip voor Nina zet het op je site,…
 
Ben geen jurist ofzo maar volgens mij moet terugbetaling altijd mogelijk zijn met elke deal in elke branche van zaken doen , alleen weten de dames in deze beroep dat de heren het toch niet op een rechtszaak laten aankomen of politie erbij halen . Want het valt moeilijk te bewijzen wie er gelijk heeft , daarom nooit aanbetalen maarja iedereen maakt wel is zo''n foutje en daar leren wij van.
 
Vind het opzich wel een nette voorwaarde/regel zo. En bij een vaste klant die altijd netjes op tijd komt opdagen kan je het een keertje laten staan. Zo zou ik het doen. Maar ik doe dit werk niet!😄
 
Laatst bewerkt:
Ben geen jurist ofzo maar volgens mij moet terugbetaling altijd mogelijk zijn met elke deal in elke branche van zaken doen , alleen weten de dames in deze beroep dat de heren het toch niet op een rechtszaak laten aankomen of politie erbij halen . Want het valt moeilijk te bewijzen wie er gelijk heeft , daarom nooit aanbetalen maarja iedereen maakt wel is zo''n foutje en daar leren wij van.
Tsja... als de dames niet zoveel problemen hadden met kerels die eerst boeken en daarna weer afzeggen... of verplaatsen... of helemaal niet komen opdagen... hadden we wellicht dat probleem met aanbetaling niet... Mijn mening!
 
Ben geen jurist ofzo maar volgens mij moet terugbetaling altijd mogelijk zijn met elke deal in elke branche van zaken doen ,
De dame reserveert tijd, net als dat de tandarts of fysio dat doet en ook daar krijg je de rekening gepresenteerd wanneer je niet op tijd afbelt. Alleen moet dat dan wel van te voren aangegeven worden. Ik begrijp dat dit er vandaag pas bij gezet is.
Zelfs sommige restaurants vragen tegenwoordig een aanbetaling vanwege de vele no-shows.

//Edit mod: We gaan het hier in haar recensietopic niet ellenlang over hebben. Bovenstaande blijft staan, vanaf hier terug recensies graag!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan