Recensie Mistress 23 cm Manelyk Brugge

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fisherman666

Wandelaar
55
10/11/22
19
3
BDSM spel
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
150
Zag er mooi uit maar de communicatie was al moeilijk, ik had het toen al moeten weten...
Beloifd veel maar doet weinig, geen verstand van domineren en de helft van de tijd op gsm bezig
Als je een opmerking maakt direct discussie.
Ben zelf weggegaan omdat het toch 'niets ging worden.
Weggegooid geld.
 
Hallo, ik ben Manelyk, je hebt minstens 3 keer contact met me opgenomen en onnodige en zinloze dingen gezegd, niets te maken met de service! Terwijl ik mijn werk deed, vroeg de meneer me te stoppen omdat hij te sterk voor je was en dat je een "beginner" was, je lag op bed en staarde naar het plafond zonder iets te zeggen, ik ging automatisch naast me zitten jij en na 5 minuten met jou stil nam ik mijn mobiele telefoon, en je stond op en zei dat je weg zou gaan en me om geld vroeg, na 40 minuten dienst gedaan.. Ik denk dat je je concepten moet herzien met wat verspilling zou zijn
 
Hallo, ik ben Manelyk, je hebt minstens 3 keer contact met me opgenomen en onnodige en zinloze dingen gezegd, niets te maken met de service! Terwijl ik mijn werk deed, vroeg de meneer me te stoppen omdat hij te sterk voor je was en dat je een "beginner" was, je lag op bed en staarde naar het plafond zonder iets te zeggen, ik ging automatisch naast me zitten jij en na 5 minuten met jou stil nam ik mijn mobiele telefoon, en je stond op en zei dat je weg zou gaan en me om geld vroeg, na 40 minuten dienst gedaan.. Ik denk dat je je concepten moet herzien met wat verspilling zou zijn
Als ik in Brugge ben zal ik contact met je opnemen. 😘
 
Ik kan geen ad of profiel meer vinden op RL.
Wel in Brussel?
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan