WHEM Mistress Do - Valkenswaard DP

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Diego Slave

Newbie
10
26/09/22
5
De 1e sessie was een vrij uitgebreide impact play-sessie en Meesteres Do kan zowel met humor als met de zweep omgaan! Ik vertrok met punten voor 1 week.

Ze vertelde me dat als ik terug zou komen het veel moeilijker zou zijn!

Meesteres Do is geen leugenaar!!

Gisteren was ik bij de DP voor de 2e sessie. Lady Annabel kwam me helpen om op tafel te komen en zelfs deel te nemen aan een deel van de sessie. En ze zei "oh leuk, heel aardig" terwijl ze mijn rug streelde.

De sessie begon met verschillende zwepen om de huid goed op te warmen en daarna werd het veel moeilijker. Kleine sigarettenpauze voor Meesteres Do waar ze mij als asbak gebruikt. En de vijandelijkheden worden steeds sterker hervat! Ze wisselt liefkozingen en zweepslagen af!

En de sessie eindigt met 10 zeer harde belt shots!! Ze heeft 10 verschillende zwepen en 2 eetstokjes gebruikt!

Meesteres Do maakt foto's en laat ze aan mij zien. Mijn rug bloedt!!

Wauw wat een sessie! Bedankt voor het verleggen van mijn grenzen, bedankt voor je vriendelijkheid en je empathie en bedankt voor je humor. Dank ook aan Lady Annabel, geweldig duo!!

Ik kwam er volledig uitgeput maar met een gevoel van bevrijding uit.

Het is een eerste impact ervaring zo hard!

Dank je, dank je wel Meesteres!
 
Laatst bewerkt:
Ik kom ook altijd graag bij Meesteres Do. Vooral de combinatie van humor met spel vind ik erg leuk. Wat ik erg belangrijk vind bij een Mrs is dat zij er zelf plezier in heeft, en dit straalt Do erg uit!
Ik vind het een aanrader!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan