Recensie Mistress Jessica / Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SletRicky

Wandelaar
Forumpionier
92
30/06/21
82
7
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Plassex
  3. Soft SM
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Voetfetish
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/meesteres-jessica-3.html
Totale kosten (in euro)
300,00
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hele mooie jonge dame. Vriendelijk en correct aan de telefoon. Afspreken gaat vlot. Mooi appartement en sfeervol ingericht. Heel veel mogelijk. Luistert goed naar je wensen voor en ook tijdens. Verleidelijk afwisselend spel en oog voor detail. Muziek, kleding, kamer. Achteraf tijd voor een sociaal praatje. Kan in het spel goed combineren tussen teasen en pleasen. Voor mij ....... Mijn Meesteres waar ik me graag aan overgeef.
 
Hele mooie jonge dame. Vriendelijk en correct aan de telefoon. Afspreken gaat vlot. Mooi appartement en sfeervol ingericht. Heel veel mogelijk. Luistert goed naar je wensen voor en ook tijdens. Verleidelijk afwisselend spel en oog voor detail. Muziek, kleding, kamer. Achteraf tijd voor een sociaal praatje. Kan in het spel goed combineren tussen teasen en pleasen. Voor mij ....... Mijn Meesteres waar ik me graag aan overgeef.
Je nieuwe cassandra gevonden :ROFLMAO: is ze beter en betrouwbaar? dan bezoek ik ze ook eens.
 
Je nieuwe cassandra gevonden :ROFLMAO: is ze beter en betrouwbaar? dan bezoek ik ze ook eens.
@Permeke . Ik ga niet met modder gooien ?. Beter is natuurlijk een kwestie van smaak. Betrouwbaar ligt in mijn geval ook aan de "vrijgevigheid" van ons als klant. Ik noem het ondertussen maar leergeld. Cassandra is bij mij ondertussen al een geruime tijd VERLEDEN tijd. Ik bezoek Mistress Jessica al een tijdje met HEEL VEEL voldoening.
 
Kan het zijn dat deze dame (pre corona lockdown periode) in het SKW werkzaam was? Niet als meesteres bedoel ik.
Ze komt mij bekend voor en heb toen inderdaad ook prettige ervaringen gehad.
Heel vriendelijk en prettig persoon! (als het inderdaad dezelfde dame is)
 
Kan het zijn dat deze dame (pre corona lockdown periode) in het SKW werkzaam was? Niet als meesteres bedoel ik.
Ze komt mij bekend voor en heb toen inderdaad ook prettige ervaringen gehad.
Heel vriendelijk en prettig persoon! (als het inderdaad dezelfde dame is)
Ik weet dat ze idd begonnen is in het SKW. Nu enkel nog privé en .... idd enkel nog......Meesteres.
 
meesteres jessica heeft morgen (donderdag 13 januari), na 17u, een travje ter beschikking. een siisy die je kan afneuken en vernederen, wat je maar wil. het moment voor kinky cumdumps dus....
 

Bijlagen

  • knipsel2.jpg
    knipsel2.jpg
    98,5 KB · Weergaven: 99
Ik zag vandaag (toevallig) Jessica haar account op Redlights weer zichtbaar. Het zou toch wat zijn als deze dame weer terug zou komen. Vanaf het moment dat ze voor lange(te) tijd stopte heb ik maar weinig gewandeld en de spaarzame keren waren nooit te vergelijken... Ik heb haar een berichtje gestuurd, maar enkele uren later was het account weer verdwenen. Mocht iemand iets weten van haar.........🤔
 
Ze is terug......en al even contact gehad. Tegen mij geeft ze aan dat ze enkel nog date met haar "flatmate". Laat dat nu net Mrs Cassandra zijn. Ik ben benieuwd of ik van iemand een ervaring mag weten. Voor mij een duivels dilemma (sommigen weten wel waarom)...

 
Ze is terug......en al even contact gehad. Tegen mij geeft ze aan dat ze enkel nog date met haar "flatmate". Laat dat nu net Mrs Cassandra zijn. Ik ben benieuwd of ik van iemand een ervaring mag weten. Voor mij een duivels dilemma (sommigen weten wel waarom)...

Ben je al bij haar geweest? Die combi met cassandra lijkt me ook niet zo top. Liever haar alleen.
 
Ben je al bij haar geweest? Die combi met cassandra lijkt me ook niet zo top. Liever haar alleen.
Ik ben voorheen veel bij haar geweest. Maandelijks zo'n jaar of 1,5 jaar aan een stuk. Ik sta er aan de ene kant van te kijken dat ze enkel trio doet. Maar aangezien ik een bittere nasmaak heb van Cassandra ga ik niet voor een trio. Ze weet het, maar vooralsnog kan ik haar niet exclusief daten.... Ben nog steeds benieuwd of ze dit bij iedereen aanbiedt of enkel bij mij vanwege Cassandra 🤔....
 
Het is bij beide dames enkel om het geld te doen, de service is ver ondermaats en de foto's komen niet overeen met de realiteit bij Jessica. Beide zijn roemeens en je weet wat dat wil zeggen. Ik was zeer teleurgesteld na mijn bezoek aan haar, de trio met Cassandra is helemaal niets, dan beter jessica alleen. Een bezoek van 2 uur koste met beide 800 en voor enkel betaalde ik 400, dus 1200 voor een belabberde service, daar ga ik nooit meer naartoe. Miss poison geeft een betere tevredenheid.
 
Het is bij beide dames enkel om het geld te doen, de service is ver ondermaats en de foto's komen niet overeen met de realiteit bij Jessica. Beide zijn roemeens en je weet wat dat wil zeggen. Ik was zeer teleurgesteld na mijn bezoek aan haar, de trio met Cassandra is helemaal niets, dan beter jessica alleen. Een bezoek van 2 uur koste met beide 800 en voor enkel betaalde ik 400, dus 1200 voor een belabberde service, daar ga ik nooit meer naartoe. Miss poison geeft een betere tevredenheid.
400 per uur? Ik ben twee keer bij Jessica geweest aan 200.
 
Jessica ook bezocht,

de foto's zijn fake of zwaar bijgewerkt,
mijn enthousiasme werd minder met de minuut,
de dame leek niet geïnteresseerd, amper interactie,
ze was meer met haar gsm bezig dan met mij,
daar speelde ze ook nog herriemuziek op af
onderbroken door reclame in een Oost-Europese taal,
haar Engels is ook ondermaats of ze doet alsof ze je niet verstaat

qua sfeer en beleving een dikke nul, never again!
 
Terug
Bovenaan Onderaan