Recensie Mistress L, Heusden-Zolder 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Deckard

Wandelaar
36
08/01/24
24
4
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/ontdek-je-kinky-kant-onder-het-toeziend-oog-van-mistress-l.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nieuwsgierig of BDSM iets voor mij zou zijn, heb ik een afspraak gemaakt met deze mooie Mistress L. Ze ontving me in hoge zwarte laklaarzen en een zwart glanzend corset. Met die hoge hakken was ze bijna even groot als mij. Ik had onmiddellijk het gevoel dat ze de juiste dame zou zijn voor wat ik zocht. Tijdens het douchen bleef ze voor een babbel. Zo leer je elkaar al wat kennen en dat schept een band. Als try out koos ik voor de SM Deluxe massage. Het eerste half uur zou een ontdekkingstocht worden in BDSM waarin gebruik gemaakt wordt van verschillende toestellen en materialen. Het tweede half uur zou een massage worden met B2B waarin de fijne 'kneepjes' van SM aan bod bleven komen. Samen gingen we op zoek naar mijn grenzen. Aangezien ik geen enkele ervaring had in dit domein, gaf ze me duidelijke uitleg en stelde ze me gerust waar nodig. Ze genoot er zelf duidelijk ook van. Ze maakte bij momenten zelfs grapjes. Humor, daar had ik me op voorhand niet aan verwacht. Maar het werkte wel. De pittige details ga ik hier niet bespreken. Maar er waren er wel wat. Om dat te weten te komen, stel ik voor dat je zelf eens op bezoek gaat. Voor mij was het alvast een waardevolle ervaring. Ze vertelde me dat haar nieuwe speelruimte eigenlijk nog maar net klaar is. Die ziet er goed uitgerust uit. Mistress L is een mooie, jonge verschijning. Ze doet dit blijkbaar al een hele tijd en dat voel je. Ze is zelfzeker in wat ze doet en ze geniet er zelf duidelijk ook van. Ze ging helemaal op in haar spel. Zo hard zelfs dat de geplande 60 minuten, anderhalf uur geworden zijn. Hoe zeggen we dat dan weer …geen klokkijkster.
 
Ben afgelopen week ook bij haar geweest, maar dan voor een BDSM sessie van twee uurtjes.
Aan gekomen in de straat mocht ik het hek in rijden en achter op gras parkeren, maar in de oprit kwam een bestel bus mij tegemoet, ik moest voor parkeren, ik zij dat ik opdracht had gekregen om toch achter te parkeren.
Dus al niet echt diskreet, hij vroeg of ik voor Miss l kwam ja dus.
Een pijn sessie niet veel erotiek, ja genoeg speeltjes zijn er wel aanwezig, moesten hal verwegen de sessie onderbreken, ik werd dissy van de pijn en het voor over zitten op een bankje..
Tijd om je op te frissen, door de tuin naar binnen om te gaan dochen, goed de onder en achterkant, wordt ook goed gecontroleerd. terug in de sm tuinkamer werd ik vast geketend in de hangmat hier begon ze mijn zaakje met kaars vet te bewerken.
Geen hoogtepunt voor mij , mocht al het gebruikte speel goed schoon maken, dat duurde 5 min te lang waar voor 5 schoppen onder mijn kloten kreeg zo als afgesproken.
Goede pijn sessie gehad, ga zeker nog wel een keer terug, maar dan toch, voor ook wat meer gevoel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan