Recensie Dianna (Heusden-Zolder) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sp0rkeh

Wandelaar
Forumpionier
63
07/07/21
44
16
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Voetfetish
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/dianna-sweet-dianna.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Zij ontvangt in Heusden-Zolder.

Communicatie verliep goed, en snel. Zij bood aan sex en PZC voor € 150,00 voor een uurtje.

Bij binnenkomst viel mij op dat haar foto's heel erg bewerkt zijn. Ze is niet lelijk maar haar foto's zijn zwaar bewerkt (allemaal).

Verwarming stond loei hoog, muziek stond aan. Niet heel hard maar toch, een beetje storend. Engels was nauwelijks mogelijk. Braziliaanse dame uit Rio de Janeiro. PZC deed ze eigenlijk niet. Zoenen (met tong) ook niet, dat wat ze wel allemaal aan had geboden in haar berichtje.

Ze heeft een grote kont, en mooie volle borsten. Voor de rest vond ik het best wel teleurstellend.

Pijpen deed ze wel aardig, maar zo goed als alles met condoom, dus dat valt wel tegen. Ze haalde het ene na het andere condoom tevoorschijn. Bij eigenlijk alles wat ze deed.

De seks was wel aardig, na verschillende standjes klaargekomen door handmatig orgasme, wel een hard orgasme maar dat lag meer aan mij dan aan haar.
Daarna bood ze een massage aan, dus dat maar geaccepteerd. Want het was toch pas ongeveer 30 minuten.

Toen toch voor een 2e ronde gegaan, dit liep niet zo heel erg goed. Uiteindelijk geen 2e orgasme gehad wel een beetje dichtbij. Geen pre bij mij om 2 orgasmes te hebben echter, gezien haar advertentie foto's bewerkt zijn en ze geen PZC deed (wat ze wel naar mij aanbood in whatsapp) vind ik het maar een 6je.

Af en toe haalde ze google translate erbij wat opzich niet direct een probleem was, echter in dit geval vond ik het irritant. Ze begreep heel weinig.

Zoals ik zei iedere keer haalde ze een nieuw condoom eruit en ze wilde geen PZC doen. Voor de rest wel een lekker figuur. En snel afspraak gemaakt. Ook ontzettend warm binnen. Verwarming stond torenhoog. Al met al niet meer dan een 6je.

Had ik meer van verwacht (door haar beloftes en bewerkte foto's)

Half uurtje had eigenlijk moeten doen. Was meer dan genoeg geweest voor mij, hier althans.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan