Recensie Kimberly (Chinese ) Heusden-Zolder 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Flandrien

Stamgast
294
29/01/22
332
11
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mooi-aziatisch-meisje-3.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Kimberly, ik stond nogal geil want eigenlijk was ze maar plan C. En het zal ook mijn laatste Chinese dame zijn. Slecht was het niet maar super ook zeker niet net voldoende maar als je niet echt geil staat op voorhand zal je het ook wel niet worden van de dame. Ze kan er ook niet aan doen maar ja het model van een plechtige communicant en dan boven de veertig jaar dus niet te groot geen borsten en gene poep met vlees. Ze waste mijn lid grondig dat was ok. Ik had gedacht van klaar te komen in haar mondje doch daar stond Kimberly eigenlijk wel niet op te wachten. Ze zoog eigenlijk niet zo slecht maar ze wou steeds mijn hand naar mijn lid brengen om mijzelf te masturberen doch dit weigerde ik pertinent dat kan ik thuis ook en dan hoef ik er zeker geen 100 € voor te betalen. Na een vijftal minuten kon ik de dame niet meer verder motiveren en haalde ze het condoom te voorschijn ik ben dan direct doggy begonnen en redelijk snel klaar gekomen omdat ik sowieso geen zin had om misschien te tongzoenen en haar nog eens goed te bekijken omdat ze toch niet te sexy was naar mijn normen. Vriendelijk was de dame wel. Is het de dame van RL volgens mij niet. Op de foto van haar advertentie zou ik haar minstens een B-cup geven en haar armen en benen zien er op de foto heel bevleesd uit en in werkelijkheid was dat maar magertjes hoor. Sommige wandelaars zullen best tevreden zijn met Kimberly doch een criticus zoals ik niet en zoals ik bovenaan aanhaalde was dit mijn laatste Chinese dame. Dus voor mij geen herhaling. Tot slot in mijn recensie heb ik enkel intiem en PZC aangekruist omdat ik de rest ook niet gevraagd of gedaan heb. Ook heb ik als taal Engels aangeduid maar in feite waren de geluidjes meer Chinees met een hete patat in hare mond zoals ze bij ons zeggen. En als allerlaatst punt ik stond op twintig minuten buiten maar dat lag geheel aan mijzelf als ik geschoten heb en er is geen klik met de dame ja dan kan ik niet snel genoeg buiten zijn.
Grt. Flandrien
 
Heb de indruk dat Chinese dames tegenwoordig allemaal slecht zijn geworden...

Merci, wou hiernaartoe ook gaan maar bij deze kan ik het 100€ ergens anders steken.
 
Ik ben er ooit maar 1 tegengekomen die haar eigen foto's gebruikte, dat was ook in Heusden toevallig.
Voor de rest kan je zeker zijn dat het een oude taart gaat zijn… die veel taart gegeten heeft en wss al 10 kinderen gekregen heeft.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan