Recensie Xu , Turnhout 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pretraket

Newbie
2
09/11/23
1
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/new-asian-3214.html
Totale kosten (in euro)
150€
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Dit is mijn eerste recensie dus hopelijk doe ik het correct .

Vandaag bij Xu langs geweest . Het was een grote gok natuurlijk omdat ze een Chinese dame is . Nou goed toch maar het erop gewaagd . Berichtje gestuurd en ik kreeg vrij snel antwoord in het Engels met de prijs en wat ze allemaal zou doen .
mezelf voorgenomen als het een andere dame zou zijn dat ik zou vertrekken . De deur ging open en jawel het was de dame van de foto's . Ze laat me binnen en we gaan naar boven waar ik ondertussen al een mooi zicht kreeg van haar kontje.. dat beloofde ! Afgerekend op de kamer en dan naar de douche . Ik zei in het Engels of ze mee zou gaan douchen aangezien dit eerder aangegeven was in het bericht . Maar ze was al gewassen zei ze in gebrekkig Engels en toen wist ik meteen dat zij het bericht niet gestuurd had . Ok , dan maar alleen douchen . De douche was vuil 😐. Gelukkig de handdoek niet.

Helemaal proper en volle moed terug naar de kamer . Ik mocht op het bed plaatsnemen en ze kleedde zicht uit . Haar borsten zijn supergeil !!! Maar dat was dan het enige positieve jammer genoeg. Het tongzoenen gebeurde niet en als ik aanstalte maakte ging het hoofd naar opzij.. ok ik zag de bui al hangen 😟.
Ze begon me te pijpen en op zich was dit wel goed maar veel te kort . Gelukkig dan toch zonder condoom zoals aangegeven !
Mijn pretraket stond gelukkig snel paraat en ze deed het rubbertje erover . Ik dacht nu komt ze lekker op mij zitten met die mooie borsten in mijn gezichtsveld , maar helaas ze plofte zich neer en deze rakker mocht zelf het werk doen. Als ik er dan iets van zei verstond ze me natuurlijk niet.. 😏
Nou goed ze was verdomd strak of ze trok alles goed samen om het zo snel mogelijk te kunnen beëindigen. Na 15 minuten stoten en alle posities waar ik het werk deed kon ik het niet meer houden ..
nog een barslechte massage erbij en ik stond terug buiten . 15 minuten voor tijd ..

Beffen en tongzoenen werden dus niet gedaan .

Herhaling: nooit ofte nimmer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan