Recensie Maya, Leopoldsburg (Genk) 3,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sp0rkeh

Wandelaar
Forumpionier
63
07/07/21
44
16
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/maya-new-in-your-city-xxx.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb voor de jaarwisseling Maya bezocht op een avond voor een uurtje.


Was op een voor mij nog niet bekende locatie, in Genk, echter wel een fijne locatie goed te bereiken en makkelijk te parkeren.
Ik had haar voor een uurtje gevraagd, wel best wel aan de prijs (€ 200,00 uurtje).

Eenmaal aangekomen deed een hele mooie dame met heel mooi gezichtje open. 24 jaar oud. Echter wel behoorlijk slank. Daar hou ik iets minder van maar voor de rest wel een heel knap gezichtje en mooi lichaam (iets aan slanke kant dus). Blond haar (haar foto's zijn weinig bewerkt). Ze zei dat ze uit Moldavie kwam. Ze was heel zachtaardig, vriendelijk. Niet gehaast ofzo. Sprak behoorlijk goed Engels. Ze rook heel fris.

Zoenen op mond deed ze wel (met tong terughoudend).Orale seks was behoorlijk goed, echter niet heel lang. We hebben seks gedaan in 3 standjes echter aangegeven, dat ik graag het volle uurtje wilde gebruiken en dus niet al na 20 minuten klaarkomen. Dus zodoende ging ze na PZC en seks (met condoom) even rustiger aan verder met haar handen strelen enzovoorts.

Uiteindelijk na nog een keer PZC, en daarna (handmatig) orgasme. Daarna nog even massage gehad, bood ze aan, daarna was de tijd om. Ik ben wel tevreden over haar services ik zou haar denk ik best nog een keer opzoeken (echter wel aan de prijs). Ze zei dat ze na oud&nieuw even terug naar huis zou gaan en dan weer terug naar Belgie zou komen dus.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Blond
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
overlaats ook bij deze dame geweest. nu zit ze terug in genk.
voor mij was dit zeker voeldoende, mooie verschijning, zoals op haar foto's, vriendelijk
eerst een relaxerende rug massage ( gestreel en massage) als ik iets negatiefs moet zeggen hierover is dat de erogene zone's mochten echter iets meer bezocht worden?
daarna omgedraaid en ja hier vergat ze de erogene zone's niet, daarna kam ze boven mij staan zoals gevraagd met een rokje zonder slip ik mocht haar billen masseren en ook haar poesje vingeren dit was echter al wat nat,
toen ging ze op hurken zitten om mij met haar tong te pliezeren en een lekkere blowjob mc te geven, even later kwam haar poesje boven mijn gezicht en het standje 69 heeft toch wel even geduurd?
daarnaa heeft ze me bereden als een echte cowgrill tot ik ik heerlijk ben gekomen, even tot rust komen en klaar voor ronde twee deze heerlijk afgewerkt in doggy style en lekker hard.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Samengevat: 1 van mijn mindere ervaringen, zoniet de slechtste die mij doet besluiten om oostblokkers te vermijden. Was heel afstandelijk, kussen totaal niet mogelijk, na 1ste ronde zei ze me dat ik kon douchen en na 0,5 u stond ik buiten maar 1u betaald. Nu meestal is zin na 1ste ronde over , dus heb ook niet aangedrongen om langer te blijven. Moet toch bezoekjes van 0,5 u beginnen te overwegen:
-op zich een mooie dame, slank maar niet overdreven zoals in eerdere review. Wel mooie natuurlijke borsten
- hygiëne minder, wou zelf douchen maar wou ze niet
- start met massage , zeer passief en afstandelijk
- daarna wat boven mij rechtstaand met haar poes spelen, wel mooi zicht op haar mooi geschoren poesje en hangend borsten
- daarna pmc. Redelijk goed, vooral in geile positie dat ze zat met haar hangende mooie borsten
-:daarna beffen mr er stak iets in haar poes om te voorkomen dat je haar binnen likte, is maar triestig
- neuken in 3 standjes (zij op mij, doggy goed kunnen doorpompen en dan missionaris in het zakje gespoten). Maar totaal niet GFE , afstandelijk en tss elk standje opnieuw glij middel in haar poes

Niet vr herhaling vatbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan