Recensie Mistress Lucretia, Brustem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
11
26/04/22
1
1
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/mistress-lucretiafortuna.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben ongeveer een maand geleden bij deze meesteres langs gegaan. Er was enige nieuwsgierigheid naar hoe het voelt om met een strapon genomen te worden en niet de dominante positie in te nemen. Het was mijn eerste keer dat ik een meesteres bezocht en was dus nogal nerveus. Bij aankomst direct het financiële aspect in orde gebracht waarna ze mij direct op mijn gemak stelde en vroeg waar ik naar op zoek was. Ze heeft de hele sessie rustig opgebouwd om uiteindelijk tot een hevig en explosief hoogtepunt te komen. Er waren nog een paar minuutjes over waarbij ze voorstelde om mij nog even een massage te geven, wat ze zeker goed doet en met een gezellige babbel erbij! Hierna kon ik mij even opfrissen aan het wastafeltje dat er stond want we stonden beiden goed in het zweet. Nadien keek ze nog even of er niemand in de inkomhal was voordat ik naar buiten kon gaan.
Herhalingsgevaar is groot voor mij!
 
Ik ben quasi vaste slaaf, onwaarschijnlijk mooie vrouw en van nature waanzinnig dominant. Trekt slaven in haar spel, is super verstandig en creatief. Je voelt echtheid en het is een zegen om lichaam en ziel in haar handen te geven. Telkens opnieuw spanning en de beste ervaring in mijn leven. Herhalingsgevaar 1000%🌹❤️
 
Deze dame ook bezocht enkele maanden terug. Ze kan heel goed de toon vatten van de strenge meesteres, maar zonder dat het onnozel wordt. Ze zit ook bij het binnenkomen al in die rol, en stopt er pas mee bij het wasje achteraf, best fijn.
Wat erg geil was is dat ze doorheen het ganse spel (45 min bij mij) aftelt van 30 tot 1, waarbij ik niet mocht klaarkomen vóór de 1, en moest klaarkomen op de 1. Lukte wonderwel, geeft echt een geil gevoel van een speeltje te zijn in handen van de meesteres.
Enige minpunt is de prijs, 300 per uur is veel. Anderzijds duurt het spel inderdaad exact zolang je hebt betaald, dat is bij anderen wel eens anders.
 
Beste, in werkelijkheid is Godin Lucretia nog veel mooier als de foto's laten vermoeden. Dit vult ze aan met haar natuurlijke dominantie.. ze speelt geen rol…de prijs is zeker gerechtvaardigd en zelfs aan de lage kant voor de invulling die je krijgt. Ik ben haar slaaf en iedere sessie bulkt van energie, spanning en waanzinnige creativiteit. Ze is top!
 
Beste, in werkelijkheid is Godin Lucretia nog veel mooier als de foto's laten vermoeden. Dit vult ze aan met haar natuurlijke dominantie.. ze speelt geen rol…de prijs is zeker gerechtvaardigd en zelfs aan de lage kant voor de invulling die je krijgt. Ik ben haar slaaf en iedere sessie bulkt van energie, spanning en waanzinnige creativiteit. Ze is top!
Wel, uiteindelijk gaat het bij mij niet om schoonheid hoor. Een goede sessie primeert. Als ik een uurprijs als deze zie, verwacht ik toch ergens een studio ingericht met tal van toestellen, attributen en outfits. Vrees dat dit hier niet aan de orde is. Daarom houd ik de boot af. Als u tevreden bent dan is dit zeker ok, maar dan zijn er zeker andere locaties aan deze prijs of zelfs minder. Veel plezier nog.
 
Ik ben daarnet bij Godin Lucretia geweest..ik heb geen bezwaar op schoonheid. Stijl, kunde, begeestering heeft ze. Ze is goed uitgerust met tools om slaven te trainen. Dit is voor mij primordiaal boven een kruis en kooi.. cru gesteld, wat heb je hieraan als de meesteres niet uit het juiste hout gesneden is?
 
Slechts 1 adres voor fantasierijke, vindingrijke, out of the box denkende meesteres! Ik ben reeds lange tijd in opvoeding en herhaaldrang is 100%. Wel tijdig boeken, want met recht en rede is ze druk bezet, maar neemt de tijd.. ik ben fan van meesteres lucretia
 
Ze doet me denken aan Marijke die vroeger in het SKW heeft gewerkt.
Meer nog, dat is 100 percent zeker "Reina" Marijke! 😁 Wat een heet pateeke was dat indertijd seg! Enfin, nog altijd ongetwijfeld! 🙃Die heeft me meermaals alle hoeken van haar kamer op de Verversrui laten zien! Misschien moet ik eens in de auto richting Brustem springen :unsure: Weet iemand of je bij haar ook nog voor "gewone" seks naartoe kan, of is't tegenwoordig enkel BDSM?
 
Laat de dromen maar uitkomen, deze prachtige dame is inderdaad de bloedmooie Marijke uit de levende dromen! Ze is uitermate gepassioneerd in kinky seks en laat dit samenkomen met erotiek. Intiem zijn past niet meer in de hemelse sessies die ze geeft… absolute top hoe ze kan begeesteren, en als je alle hoeken van de kamer wil zien dan ben je aan het juiste adres !!
 
kom hier ook sins een jaar, kost wat maar dan krijg je ook wat.
Ben hier Donderdag middag geweest, ondanks de storm.
Ze wouw het mij afraden, maar kon de drang niet weer staan.
ben 2 uurtjes geweest, ja ze is werkelijk een beest op haar gebied.
In een wordt geweldig, nee dit is geen reclame. dit is mij waar over kommen
Rij er rustig een uurtje voor, en als het moet ook door de storm.
Tot gouw mijn godin.
 
Ik kende haar al nog voordat ze bdsm deed, toen deed ze gewoon intiem, wat ze spijtig niet meer doet 😢 heb goeie seks partijen gehad met haar, heb zelfs nog foto's van haar in cowgirl op mijn lul 😊😊
Ze is idd veel mooier in het echt, een top vrouw, heel vriendelijk ook.
Heb 1x de bdsm geprobeerd bij haar, maar het is niet voor mij, geef mij maar gewone seks
 
Ik kende haar al nog voordat ze bdsm deed, toen deed ze gewoon intiem, wat ze spijtig niet meer doet 😢 heb goeie seks partijen gehad met haar, heb zelfs nog foto's van haar in cowgirl op mijn lul 😊😊
Ze is idd veel mooier in het echt, een top vrouw, heel vriendelijk ook.
Heb 1x de bdsm geprobeerd bij haar, maar het is niet voor mij, geef mij maar gewone seks
Da's inderdaad wel zonde, ik vond de seks bij haar steeds heerlijk. Zij was mijn absolute topfavoriet.🥳🤩 Doet ze dan helemaal niks meer buiten BDSM? Damn! :eek::cry:
 
ik lees iets over een bloedmooie vrouw.. dat kan niet anders dan Lucretia zijn! Een beetje spijtig dat bdsm niet zo uw ding is, dat kan, maar voor mij is ze top.. creatief en uitdagend. Alles heeft met voorkeur te maken.. ik ben fier om haar slaaf te mogen zijn ❤️
 
Terug
Bovenaan Onderaan