Recensie Mistress Tatiana, Brussel/Schaarbeek 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na een vakantie van 3 (drie!) maanden is Tatiana terug in Brussel. Heb ze dus deze week eindelijk opnieuw een bezoekje kunnen brengen 😁
Ze is nog altijd even lekker en niets van haar kunsten verleerd! M.a.w nog altijd een ommetje meer dan waard!
 
Kan alleen maar bevestigen wat andere hierover hadden gepost. Absolute topper die knapper is in het echt dan de fotos weergeven. Ook qua service is er echt niets op aan te merken. Wat een deepthroat, zo sloppy! 1 handdoek was niet genoeg. Voor de rest allerhande kinky toestanden, ze genoot er duidelijk van. Zo nat gekregen dat je kon uitglijden op de vloer.
 
Vermits ze zowat alles doet is dit moeilijk te zeggen. Maar mij lijkt het dat anaal incl 150 euro is. Enkel voor plassex of serieuze dominante dingen zal ze misschien meer vragen. Maar je kan het haar gewoon vragen via whatsapp/tel ook. Ze is heel relax daarover dus doe dan maar-)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/mitress-tatiana.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrij normaal vind ik persoonlijk. Ze komt niet met een lijst extras af.. de stoten die ik bij haar heb meegemaakt zou met een dame met extras veel duurder uitkomen, ALS ze al kunnen aanbieden wat zij sowieso zal geven.
Weet iemand of ze nog in Belgie ( brussel ) is of nog op vakantie ? grjts
 
De laatste keer dat ik haar een datum voorstelde, zei ze "nee, sorry" en toen ik antwoordde "andere keer dan" kreeg ik reply: "nee, sorry, andere persoonlijke zaken".... ☹️

Dus ik vrees dat ze er een tijd of mogelijk zelfs definitief tussenuit is 😭
 
Daiana is waarschijnlijk wat voor u:
 
Terug
Bovenaan Onderaan