Recensie Daiana, Elsene 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Intellitic01

Vaste klant
Forumpionier
114
05/07/21
57
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://old.quartier-rouge.be/prive/femmes/din-nymphomane-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Woensdag deze Daiana eens bezocht. Nav positieve recensies op het ranstalige forum me eens gewaagd naar het Bruselse. Had ook een plan B voorzien ingeval de afspraak alsnog niet zou doorgaan. Dinsdagavond sms gestuurd en diezelfde avond bericht terug met de vraag 's morgens een half uur voordien nog eens te bevestigen. Zoals gezegd half uur voordien sms maar kreeg niet onmiddellijk reactie. Was ondertussen reeds op weg want het is toch een uurtje rijden voor me. Aangekomen in Elsene betrof het adres een appartementsgebouw waarbij ik geen belnummer wist. Opnieuw contact en kreeg het nummer vd bel. Ondertussen 15 min voorbij de aanvankelijke start vd date. Volgend probleem: het nummer vd bel bestond niet :(. Kreeg het op mijn heupen en besloot te vertrekken. Plan B kon ik anderhalf uur later ontmoeten. Plotseling sms terug waarom ik weg ging en kreeg een ander huisnummer waar de bel wel klopte. Rechtsomkeer en besloten het nog 1x te wagen. Uiteindelijk 25min later stond ik in het appartement van Daiana.
Wat ik zag was de dame vd foto's, maar met een beugel. Voor mij geen probleem want ze zag er toch sexy en geil uit. Onmiddellijk enkele tongzoenen en de rondingen goed betast. Jan soldaat stond paraat. Gevraagd om eerst te dochen wat geen probleem was. Eenmaal uit de douche kon het spel beginnen. Wat ik toen allemaal meemaakte wat ongezien. In mijn rijkelijk gevulde wandelcarriere nog nooit meegemaakt. Deze dame is een geile brok dynamiet. Zeer lief en ze weet wat ze wil. Er werden me poppers aangesmeerd waar ik normaal tegen ben, maar ze doet het op een manier waarop je eigenlijk geen nee kan zeggen. Eenmaal in de flow ben je aan haar uitgeleverd. Prostaatmassage heb ik geweigerd, want dit was niet mijn ding. Na het eerste schot moet ik meestal een tijdje bekomen, maar deze dame zorgt ervoor dat je geen tijd hebt om te recupereren. Damn, deze ga ik zeker en vast nogmaals bezoeken. Mijn beste date tot nog toe!! uiteindelijk anderhalf uur gebleven, want we hebben na de 2de beurt nog een tijdje met elkaar zitten praten. Ze wou zelfs nog een derde keer, maar ik moest tijdig terug op het werk zijn. Volgende keer reserveer ik wat meer tijd.
 
Woensdag deze Daiana eens bezocht. Nav positieve recensies op het ranstalige forum me eens gewaagd naar het Bruselse. Had ook een plan B voorzien ingeval de afspraak alsnog niet zou doorgaan. Dinsdagavond sms gestuurd en diezelfde avond bericht terug met de vraag 's morgens een half uur voordien nog eens te bevestigen. Zoals gezegd half uur voordien sms maar kreeg niet onmiddellijk reactie. Was ondertussen reeds op weg want het is toch een uurtje rijden voor me. Aangekomen in Elsene betrof het adres een appartementsgebouw waarbij ik geen belnummer wist. Opnieuw contact en kreeg het nummer vd bel. Ondertussen 15 min voorbij de aanvankelijke start vd date. Volgend probleem: het nummer vd bel bestond niet :(. Kreeg het op mijn heupen en besloot te vertrekken. Plan B kon ik anderhalf uur later ontmoeten. Plotseling sms terug waarom ik weg ging en kreeg een ander huisnummer waar de bel wel klopte. Rechtsomkeer en besloten het nog 1x te wagen. Uiteindelijk 25min later stond ik in het appartement van Daiana.
Wat ik zag was de dame vd foto's, maar met een beugel. Voor mij geen probleem want ze zag er toch sexy en geil uit. Onmiddellijk enkele tongzoenen en de rondingen goed betast. Jan soldaat stond paraat. Gevraagd om eerst te dochen wat geen probleem was. Eenmaal uit de douche kon het spel beginnen. Wat ik toen allemaal meemaakte wat ongezien. In mijn rijkelijk gevulde wandelcarriere nog nooit meegemaakt. Deze dame is een geile brok dynamiet. Zeer lief en ze weet wat ze wil. Er werden me poppers aangesmeerd waar ik normaal tegen ben, maar ze doet het op een manier waarop je eigenlijk geen nee kan zeggen. Eenmaal in de flow ben je aan haar uitgeleverd. Prostaatmassage heb ik geweigerd, want dit was niet mijn ding. Na het eerste schot moet ik meestal een tijdje bekomen, maar deze dame zorgt ervoor dat je geen tijd hebt om te recupereren. Damn, deze ga ik zeker en vast nogmaals bezoeken. Mijn beste date tot nog toe!! uiteindelijk anderhalf uur gebleven, want we hebben na de 2de beurt nog een tijdje met elkaar zitten praten. Ze wou zelfs nog een derde keer, maar ik moest tijdig terug op het werk zijn. Volgende keer reserveer ik wat meer tijd.

Ja, ik heb deze ook al eens bezocht en kan me vinden in deze review.
Bij mij ook eerst verkeerde huis nummer en stroeve communicatie (altijd lang wachten op haar reactie) dus uiteindelijk ook wss 30 min later binnen dan gepland.
Maar eenmaal binnen en ze er aan begint, is er inderdaad geen houden aan!!

Omwille van die moeilijke communicatie is het voor mij tot nu toe wel bij 1 keer gebleven. Misschien volgt er nog meer later...
 
Onlangs een 2de bezoek aan Daiana. Damn, wat een griet! Ontvangen op het 2de verdiep met innige tongkus en hand in de broek \○/.
Bed stond in kleine kamer waar ook een blijkbaar nieuwe aanwinst stond. Ik werd bereden op haar nieuwe stoel gehandboeid. Was dus volledig aan haar overgeleverd lol. Eerst gulzig pijpen, dan on top kijkend naar mij en dikke tieten in het aangezicht om ten slotte hevig klaar te komen toen ze doggystyle op me zat. Daartussen werd ik getrakteerd op wat poppers. Daarna 20min gepraat tot het voor haar tijd was voor ronde 2. Ikzelf was in principe voldaan, maar ze aanvaardde geen nee.
Wel, wat te zeggen? Heb ze in verschillende standjes op het bed keihard geneukt waarbij heel wat Spaanse woorden de revue passeerden (ik spreek geen spaans) en ik uiteindelijk (zij gehurkt met de rug naar me) mijn 2de orgasme kreeg. Daarna nog een douche en goedgezind maar uitgeput huiswaarts. Kamer was voorzien van mobiele airco, maar toch onvoldoende lol. Deze dame, alhoewel qua uitzicht niet volledig mijn type, staat toch in de top 3 momenteel.
Detail: had eigenlijk dag voordien een afspraak met super Marta, maar wist me ´s morgens te zeggen dat de date niet kon doorgaan. Dan maar deze Daiana nogeens gecontacteerd 😀. Recensie idem als voorheen. Totale prijs 150€, bijna 2u binnengeweest, geen anaal.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Plassex
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/regarde-le-video-6.html
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren bij deze dame geweest. Ze ontvangt nu ergens tussen de wet- en de beliardstraat. Toen ik aan de deur stond was er even (10m) radiostilte... het gekende probleem. Probleem want het regende :) Na 10m stuurde ze me een berichtje dat ik aan de overkant moest zijn. Dan op naar de tweede verdieping en aan haar deur heb ik nog twee minuten staan wachten.
Dan deed ze de deur op een kier en kon ik binnen. Daar stond zij dan in mooie lingerie en ze duwde meteen haar tong in mijn mond en haar hand in mijn broek.
en spetterend begin dus, maar dan gaat ze over naar het zakelijke. ik was vergeten te zeggen dat ik voor een sms sessie kwam en in plaats van naar de sm kamer te gaan, schoof ze alle spullen naar de massagekamer waar we waren... dat duurde even en was niet echt bevorderlijk voor de spanning.
Toen begon het spel. Ik had gevraagd om me als vrouw te kleden en dan genomen te worden met wat nippel play on top. Ze heeft niet zoveel kleding beschikbaar (dat is bij de antwerpse dames Celina en Katherina wel anders). Hoewel ze heel geil uit de hoek kan komen, is ze niet zo gerafineerd en weet ze het spel niet echt op te bouwen - ze springt nogal van de hak op de tak of beter van dildo op dildo maar zonder echte lijn. Zo zit plots in een flow, dan haalt ze je er zo weer uit...
Na een tijdje ze zei "je vais te droguer et tu peux pas dire non". Ik had al wat poppers gekregen, nu nog wat pretpoeder. Nu zal het komen, dacht ik. Ze bindt me vast en legt een aantal indrukwekkende dildos klaar en ook wat ander materiaal. Langzaam raak ik in de flow, maar ze werkt niet naar een climax toe en na een tijdje is de sfeer weer weg.
Na een pauze terug de draad weer opgepikt en nog een aantal keer genomen geweest. Uiteindelijk wou ik me klaagtrekken op haar borsten en ik zei dat ik alles nadien wou oplikken. Verrassend genoeg zei ze - spuit alles in mijn mond en dan kussen we. Dacht nooit dat zo iets mogelijk was. Maar zo gezegd zo gedaan.
Dat laatste illustreert wel hoe geil ze kan zijn en wat er allemaal mogelijk is. Maar uiteindelijk is het zeer mechanisch en weinig gevoel.
Waarschijnlijk ga ik nog terug (was 2e keer) omdat zoveel mogelijk is, maar heb toch de voorkeur voor bijv. Leticia (ook meestal in Brussel).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan