Recensie Stella, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
22
30/07/22
39
9
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8764263-stella
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Na wat rondstruinen op Kinky liet ik mijn oog vallen op Stella en besloot ik een berichtje te sturen.
Contact via de app was snel gelegd en ik kreeg straat+huisnummer door waar ik me mocht melden.
Stella ontvangt in een wijk met behoorlijk duren huizen in Ijburg. Bij aankomst geappt dat ik er was en na even wachten zag ik Stella de trap afkomen.
Ondertussen kwam er ook een buurjongen thuis en stond er een buurvrouw voor het raam te kijken, dus erg discreet is het niet. Ik vraag me eerlijk gezegd ook af hoe lang het duurt voordat iemand in de buurt zich afvraagt waarom er steeds vreemde mannen het huis binnengaan maar dat terzijde.

Bij binnenkomst vroeg ik of ik met haar aan het appen was en zoals ik reeds vermoedde, bleek dat niet zo te zijn. Haar vriendin zit nog een verdieping hoger en onderhoudt het contact. Stella zelf ziet er uit zoals op de foto maar in het echt is het net een tikkie minder. Zij en dr vriendin riepen nog een paar x wat naar elkaar in het Russisch. Toen ik vroeg, ben je Russisch, schaamde ze zich volgens mij een beetje en zei ze dat ze uit Moldavië kwam. Dat zou kunnen natuurlijk maar ik geloofde er niet zo heel veel van. Mij maakt het verder ook niet heel veel uit.

Na de financiele plichtplegingen vroeg ze nog of ik wilde douchen, maar aan gezien ik dat thuis al had gedaan sloeg ik dat aanbod af. Alle kleertjes gingen uit en ik ging op bed liggen. Haar borsten zijn nep (zoals duidelijk te zien is op de foto's) en staan wel heel erg rechtop. Na het ontsmetten met een doekje en wat druppels alcohol begon ze met pzc. Dat was niet slecht, maar ook niet geweldig. Normaal gesproken geef ik aan dat ik de rollen om wil draaien maar op de één of andere manier had ik daar niet zo heel veel zin in. Haar kutje is ook niet helemaal naar mijn smaak, ietwat grote lippen en meer bruin dan roze. Nou ben ik wel een beetje pietje precies wat dat betreft ;)

Ze pakte al snel een rubbertje om deze om mijn stijve lul te doen en ging er op zitten. Wederom, niet slecht maar ook niks bijzonders. Toch had ik ook geen zin om binnen 10 min weer buiten te staan dus stopte ik even toen ik dacht dat ik klaar ging komen. Toen begon ze al met vragen waarom ik stopte.
Na nog een paar standjes gedaan te hebben vroeg ze hoe lang het nog ging duren en werd ze met terugwerkende kracht een beetje chagerijnig waarom ik toen gestopt was. Erg interactief was ze ook niet. Van mij hoeft ze niet te gaan nepkreunen ofzo, maar het was allemaal wel heel gelaten.
Toen heb ik maar even mn best gedaan om klaar te komen, wat niet makkelijk was want het bed maakte erg veel herrie. Nog een reden waarom de onderburen snel zullen doorhebben wat daar gebeurt.
Tongzoenen heb ik niet gedaan. Heb ook niet het idee dat ze daar erg op zat te wachten.

Bij het aankleden heb ik nog even gevraagd hoe lang ze zou blijven. Maar dat wist ze zelf ook niet helemaal. Ze klaagde nog dat er heel veel vrouwen waren in Amsterdam en dus veel concurrentie. Nou vind ik dat nog wel meevallen als je op Kinky kijkt tegewoordig, misschien krijgt ze iets meer klandizie als ze dr prijs een beetje verlaagd. Ik vond het in ieder geval geen 150 euro voor een half uur waard en ben ook niet van plan om nog eens terug te gaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan