WHEM Misty, Enschede

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jarryd

Wandelaar
63
14/11/21
11
Wie heeft er ervaring met deze, op het oog, prachtige dame. De recensies zijn in ieder geval zeer positief. Zou graag eens met haar af willen spreken.

 
Misty is zeker de moeite waard, een lieve rustige rijpere vrouw die je goed op je gemak brengt en ook de tijd neemt.
Ze is een mooie verschijning met een lekker lichaam beter dan de foto's. Ze ontvangt discreet dus je kan daar onopgemerkt binnen wippen.
En binnen is het schoon en op en top verzorgd. Zou haar zeker weer willen bezoeken was het niet dat ik momenteel dak/thuisloos ben.
 
Misty is zeker de moeite waard, een lieve rustige rijpere vrouw die je goed op je gemak brengt en ook de tijd neemt.
Ze is een mooie verschijning met een lekker lichaam beter dan de foto's. Ze ontvangt discreet dus je kan daar onopgemerkt binnen wippen.
En binnen is het schoon en op en top verzorgd. Zou haar zeker weer willen bezoeken was het niet dat ik momenteel dak/thuisloos ben.
Hallo Glenn, dank voor je reactie. Duidelijk en positief verhaal. Ik ga maar eens een afspraak met haar maken ?
 
Nou, dat was een teleurstellende vrijdag... :confused: Gisteren keurig een afspraak gemaakt voor vanochtend 10.00u met Misty in de buurt van Enschede. Krijg ik om 9.15u een SMS dat ze een dubbelboeking heeft! Hoe wist ze dat gisteren nog niet? Ze doet haar eigen planning en die van een groepje andere dames in Enschede. Ik was al onderweg en ik had het zo gepland dat ik daarna voor een werkklus in de buurt van Enschede moest zijn, dus niet onnodig (ver) omgereden. Het aanbod om 2 uurtjes later te komen schikte daarom ook niet.

Maar ja, 's middags zit je nog wel met een onbeantwoorde lust :cool: dus op weg naar huis even gekeken wat er in Almere te doen was. Ik kwam uit op de advertentie van Sandra, de 43-jarige rijpe MILF. Afspraak gemaakt voor 15.00u. In de afgesproken straat aangekomen gebeld voor het huisnummer; en wat denk je? Excuses, mevrouw had een dubbelboeking, ze zou mijn telefoonnummer noteren, zodat als ik later een keer kom zij het goed gaat maken.

Nou, daar zit ik dan na twee mislukte afspraken achter mijn toetsenbordje thuis dit aan jullie mee te delen... en wat moet ik nou met mijn lul in de lockdown!?
 
Dat is wel heel lelijk, afspraak is afspraak
Loop er ook vaak genoeg tegenaan op het moment dat je bij een dame op de stoep staat komt er een sms berichtje of je een uurtje of 2 uurtjes later kan? Wat vaak betekend dat het feest helemaal niet meer doorgaat
 
Hey Jahoen, ben je inmiddels geweest? Wat vond je ervan?

Zelf ga ik morgen bij haar langs. Zal mijn ervaring hier achterlaten.
Hey Jahoen, ben je inmiddels geweest? Wat vond je ervan?

Zelf ga ik morgen bij haar langs. Zal mijn ervaring hier achterlaten.
Hoi Rian_Ata,

Heb helaas nog geen afspraak met haar kunnen plannen. Wel een keer gebeld voor afspraak maar ze nam toen niet op. Zag haar gezicht op Whatsapp (profielfoto) en dat viel me niet tegen 😊. Daarna door tijdgebrek nog niet afgesproken. Wilde deze week een afspraak in plannen maar als ik je ervaring zo lees (waarvoor dank), krijg ik zo mijn bedenkingen. Ze zal haar vaste klantenkring wel voorrang geven denk ik😉. Ook dat ze de zaken regelt voor andere dames vind ik ietwat vreemd. Twijfel of ik nu dus af ga spreken.

Jij geeft aan dat je met haar hebt afgesproken in de buurt van Enschede, ik ging er eigenlijk van uit dat ze in Enschede zelf zat en daar redelijk makkelijk te bereiken was. Kun jij bevestigen dat ze in Enschede zelf zit? (Dit ivm de bereikbaarheid en planning om naar het Oosten te rijden).
 
Hoi Rian_Ata,

Heb helaas nog geen afspraak met haar kunnen plannen. Wel een keer gebeld voor afspraak maar ze nam toen niet op. Zag haar gezicht op Whatsapp (profielfoto) en dat viel me niet tegen 😊. Daarna door tijdgebrek nog niet afgesproken. Wilde deze week een afspraak in plannen maar als ik je ervaring zo lees (waarvoor dank), krijg ik zo mijn bedenkingen. Ze zal haar vaste klantenkring wel voorrang geven denk ik😉. Ook dat ze de zaken regelt voor andere dames vind ik ietwat vreemd. Twijfel of ik nu dus af ga spreken.

Jij geeft aan dat je met haar hebt afgesproken in de buurt van Enschede, ik ging er eigenlijk van uit dat ze in Enschede zelf zat en daar redelijk makkelijk te bereiken was. Kun jij bevestigen dat ze in Enschede zelf zit? (Dit ivm de bereikbaarheid en planning om naar het Oosten te rijden).
Ze zit niet in (hartje) Enschede, maar meer wil/kan ik niet delen volgens mij; tegen de regels van deze site en je kunt het makkelijk aan Misty zelf vragen. Ze ontvangt binnen de gemeentegrens zullen we maar zeggen.

Dat ze afspraken voor andere dames regelt is in mijn ogen niet zo raar, volgens mij werken ze allemaal voor Body Love als ik de advertenties van vermoedelijk de andere dames op Kinky zie.
 
Ze zit niet in (hartje) Enschede, maar meer wil/kan ik niet delen volgens mij; tegen de regels van deze site en je kunt het makkelijk aan Misty zelf vragen. Ze ontvangt binnen de gemeentegrens zullen we maar zeggen.

Dat ze afspraken voor andere dames regelt is in mijn ogen niet zo raar, volgens mij werken ze allemaal voor Body Love als ik de advertenties van vermoedelijk de andere dames op Kinky zie.
Ok, dank voor de info. Weet genoeg 👍.
 
Ik heb haar pakweg 3-4 jaar terug bezocht en vond het maar niks.
Had dus weer een dubbele afspraak staan waardoor ik maximaal een half uur mocht blijven. Maar goed ook...service was niet geweldig voor zo ver ik me herinner.
 
Ik heb haar pakweg 3-4 jaar terug bezocht en vond het maar niks.
Had dus weer een dubbele afspraak staan waardoor ik maximaal een half uur mocht blijven. Maar goed ook...service was niet geweldig voor zo ver ik me herinner.
Ah, ze heeft er dus een handje van om dubbele afspraken te maken. Slecht. Ik sla haar maar over. Moeite niet waard om daar tijd aan te gaan besteden.
 
Nou heren dat van die dubbele afspraken weet ik niet, dat is natuurlijk jammer., ik ben er geweest en het is gewoon een top vrouw. Super netjes stelt je op je gemak heb zelfs een rondleiding gehad in haar appartement.Een geweldige date gehad en gahaar nog een keer bezoeken als ik in de buurt ben. Ze is zeker de moeite waard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan