WHEM MiTang, Diemen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben vandaag bij deze dame langs geweest. Even een disclaimer vooraf: Hoewel dit misschien mijn eerste bericht op dit forum is, heb ik in het verleden wel op het oude gepost. Ik ben dus geen onbekende.
Zoals gezegd, ik ben bij deze dame langs geweest. Dat had wel wat voet in de aarde. Ik had een afspraak gemaakt voor een bepaalde tijd en was netjes op tijd. Ik kreeg zoals gewoonlijk een algemeen adres. Op de appjes wat dan haar juiste huisnummer was, kreeg ik niet echt antwoord. De dame vroeg een mij een aantal keer te wachten. Wachten waar? Ik ben bezig, was het antwoord. En of ik een kwartiertje kon wachten. Nee, dat kon ik niet. Al een beetje geïrriteerd door het gedraai, was dit voor mij de druppel en ben ik weggegaan. Bovendien had ik nog wat anders te doen, dus had geen tijd om te wachten.
Omdat ik een beetje een raar gevoel erbij kreeg, besloot ik de dame nog wat uit te testen. Want het ging allemaal moeizamer dan bij de meeste Chinese dames die ik gewend ben. Ik vroeg haar tot hoe laat ze beschikbaar was vandaag. Wederom gedraai. Uiteindelijk afgesproken voor later op de avond. Om nog meer te testen, heb ik haar om een foto gevraagd die niet op de site stond. Die kreeg ik. Guess what? nee, het is niet de dame van de foto's op de website en ook niet de dame op de foto die ik kreeg. Maar dat had ik al niet echt verwacht. We weten hoe ze zijn helaas.
In ieder geval, wederom op het adres. uiteindelijk dirigeerde de dame (de handler dus) mij naar een compleet ander gebouw. Ook een studentenflat. En na een poosje kwam er een Chinese dame aangelopen. Waarvandaan...geen idee. Zoals gezegd, niet de dame die ik verwacht had. Die bevestiging en de lichte irritatie daarom deed mij even met het idee spelen om net te doen of ik op iemand anders stond te wachten. Ik ben toch maar met haar mee naar binnen gegaan.
De flat zag er knap uit. Op een bed, tafel en stoel na leeg, maar verder netjes. De badkamer was netjes en ik kreeg voor het douchen een voor mijn lengte wat te klein handdoekje aangereikt.
De dame is wat kilootjes verwijderd van slank. Niet dik, maar als je van wat houvast houd zit je goed. Buik, heupen kont. Beetje chubby. Wel lekkere tieten. Die c die klopt wel. Denk dat de leeftijd ook wel redelijk overeen komt. Ze zag er niet uit van boven de 40. En hoewel een buik, geen littekens van een eerdere zwangerschap.
De dame is vat aan de verlegen kant. Begint wel met pijpen. Niet te diep. Pijpen kunnen die Chinese dames niet zo goed. Let wel op. Hoewel het niet bij de mogelijkheden staat bied de dame wel nzc aan. Was dan ook wat verbaasd dat toen ik een vinger in haar doosje wilde steken er een condoom omheen moest. Een blanke sabel is ok, maar een blanke vinger niet?
Verder is ze wel lief en laat ze veel toe. Ik kon haar in elke positie gooien die ik wilde. Ze kon hem ook goed hebben. Ik kon flink hard doorstoten.
Ze blijft hier iets van een weekje of zo, om daarna naar Duitsland te gaan. Volgens eigen zeggen is ze volgende maand weer terug.
Al met al. Ik heb veel betere ervaringen gehad, maar ook veel slechtere. Dat wil niet zeggen dat ik het de prijs van 160 euro voor een uur waard vind. Dat is echt aan de hoge kant voor wat je ervoor krijgt. Voor mij geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan