Recensie Mizuno, Rotterdam (voorheen Den Haag, Amsterdam) 3,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is idd wel iets om eens een keer uit te zoeken.
Heb zelf 2x bijna afgesproken o.m. op basis van eerdere goede recensies en toen werd gewoon aangenomen dat het 100% een vrouw was.

Op basis van je eerste alinea denk ik, iemand die er geweest is en die zegt: in alles vrouw klinkt redelijk betrouwbaar, maar alinea 2 doet me wel weer fronsen, waarom perse flat doggy waarbij er wellicht amper zicht is.

Hoe langer ik nu ga kijken hoe meer kleine twijfeltjes ontstaan, hoewel ik in eerste instantie juist interesse had omdat het een mooi, mysterieus type was waarbij bij mij geen alarmbellen afgingen.

Als het jou niet stoort zou ik het wellicht eerder onderzoeken dan vragen, of ter plekke subtiel vragen oid, want als ze het zelf wilde weten had ze haar status op kinky wel aangepast als het wel zo is.

Als ze verder in alles klopt, wil ze het misschien gewoon niet weten, en als ze wel gewoon een vrouw is kan het, op basis van wat mannen die niet geweest zijn zeggen, beledigend over komen om het te vragen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben bij haar geweest, en herken een katoy, en dat is ze. Vind ik prima. Buiten al het bovenstaande had ik het al eerder erover dat ze voor een Japans-Braziliaanse een vet Thais accent heeft. Verder plat zijn van zichzelf zijn en heel makkelijk anaal hebben. Een goede katoy kan vrouwelijker zijn dan een geboren vrouw. Ook kun je in Thailand een prima colovaginoplastiek krijgen, ben je altijd nat.
 
Ben tijdens corona geweest, zou er ook geld op durven te zetten dat ze geboren is als man. Maar wel tricky om te herkennen bij Mizuno, zelfs als je meer ervaring hebt met transgenders. Tells zijn, buiten nepborsten ook zichtbare gezichtschirurgie ondergaan, anaal toestaan is altijd opvallend (meeste dames zeker van deze leeftijd doen dat niet, zeker neit zo vaak, tenzij je het van vroeger al gewend bent), en ook behoorlijk kunnen hebben, terughoudender zijn met mogen beffen (niet te goed kunnen kijken), vaak wat donkerder in de kamer tijdens de daad (idem), grotere handen en voeten, stem is bij Mizuno absoluut wel vrouwelijk dan de meeste, maar daar doet ze dan ook erg haar best voor (zacht, rustig praten). Ik ervaar altijd het zoenen ook echt anders bij een dame die als man is geboren, maar kan niet uitleggen waar dat in zit.

Geloof het of niet, ook prima als ts-ervaringsdeskundigen of 'echte' heteromannen in deze thread anders willen geloven. Ze is in ieder geval fantastisch gelukt ;-)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan