MMV en MVM trio's

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben ook opzoek naar een MMV ervaring om wat meer te experiment met mijn bi-schierigheid. Heeft er hier een leuke man zin om samen een dame te bezoeken, of heeft er iemand aanbevelingen voor een stel dat met mij zou willen experimenteren?

Ik ben zelf 32 en kom uit de regio Rotterdam maar ben zeer flexible.
 
Laatst bewerkt:
Hey,

In de vorige topic zoek ik een safe gangbang, indien die er niet zou zijn, next best thing, ...Wie wil er eventueel met mij een dvp delen? Kosten en dame delen, alles safe :)

Dus ik zoek een makker in dezelfde situatie en met dezelfde verlangens, safe trio.

graag regio vlaanderen of Brussel 😀

Thx
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb een aantal jaar geleden via hookers punt nl contact gekregen met twee mede wandelaren die een trio wel zagen zitten.
Met een heb ik twee keer een dame bezocht, beide keren DP gedaan.
Eerste keer was kinky dame in Alken (Belgisch Limburg) en tweede een jonge Braziliaanse in omg Hasselt.
Helaas contact met deze collega verloren.
In die tijd ook wat geëxperimenteerd met knappe Braziliaanse Shemales en zo ook een trio gedaan met een andere mede wandelaar.
Dit was niet zo mijn ding maar blijft af en toe toch kriebelen.
Wat zoek ik nu?
Iemand in leeftijd 40-55, liefst onbehaard, goed geschapen, geschoren en beschikbaar overdag doordeweeks in NL/BE Limburg om een keer samen leuke dame te bezoeken.
Voorpret door online de juiste dame te vinden, afspraak maken en gewoon doen. Hoop op leuke klik, discretie.
DM mag als je jezelf herkend hierin
 
Voor mij en een mede-wandelaar ben ik in de regio Antwerpen/Brussel op zoek naar een vrouw voor een MVM trio. Wel een die openstaat voor anaal en DP. Wie heeft er een of meerdere suggesties voor ons? Mag in dit forum of via een DM. Alvast bedankt!
 
hoi pietjepuntje.ik wil weer eens proberen dit op gang te brengen heb zelf ook gedachten in bi sex .mmv of vvm .heb hier ook trek in ,misschien is het t niet maar dan weet ik het .ik wil graag reactie hier op .ik hep alleen maar ervaring met vrouwen maar ben gewoon nieuwschierig .n rare spanning hier in 🫣
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste mannen,

Ik zou graag morgenochtend Ana bezoeken.

Ik was vaker bij haar en het lijkt ons spannend het een keer samen met een tweede man te doen.

Ze wenst redelijk slank, volledig geschoren, fris. Ik zou graag ook eens pijpen.

Wie is geïnteresseerd?
 
Ik zoek een stel om eens een trio mee te beleven. Ben hetero en wil dit graag eens proberen. Ook een vergoeding vind ik geen probleem.
Als er een gast is die samen met mij op zoek naar een vrouwtje wil, lijkt me dat ook wel gaaf!

Is er een stel of een man geïnteresseerd?
 
Iemand die nog een dame weet voor een MVM trio in de regio Antwerpen/Brussel? Graag een die openstaat voor anaal en DP. Wie heeft er een of meerdere suggesties ? Mag in dit forum of via een DM. Alvast bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan