Moeite met 2e maal...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gebruik alstublieft je gezond verstand en ga niet zomaar experimenteren met al de middeltjes die sommigen je hier aanraden, maar ga naar je huisarts of -uroloog. Die mensen zijn daarvoor opgeleid en hebben hun beroepsgeheim en garanderen je je privacy. Heb je desgevallend nood aan een of ander medicijn, dan weten zij beter dan al die vermeende en zelfverklaarde artsen en apothekers hier welk je nodig hebt, en hoe en hoeveel en wanneer je wat moet gebruiken. Begin a.u.b. zelf niet te experimenteren met via het internet aangekochte spul. Niet zelden is het gewone rommel die niet werkt, maar het kan gaan tot echt gevaarlijk spul. Gebruik je verstand.
Ja, had ik ook al door... Via internet vertrouw ik geen medicijnen net zoals ik sommige info niet vertrouw. Ik wilde gewoon eens weten wat anderen voorgeschreven kregen van hun dokter.
 
Gebruik alstublieft je gezond verstand en ga niet zomaar experimenteren met al de middeltjes die sommigen je hier aanraden, maar ga naar je huisarts of -uroloog. Die mensen zijn daarvoor opgeleid en hebben hun beroepsgeheim en garanderen je je privacy. Heb je desgevallend nood aan een of ander medicijn, dan weten zij beter dan al die vermeende en zelfverklaarde artsen en apothekers hier welk je nodig hebt, en hoe en hoeveel en wanneer je wat moet gebruiken. Begin a.u.b. zelf niet te experimenteren met via het internet aangekochte spul. Niet zelden is het gewone rommel die niet werkt, maar het kan gaan tot echt gevaarlijk spul. Gebruik je verstand.
Verstandige man…..!
 
Hier ook moeite met 2e maal. Neuken lukt wel, maar klaarkomen niet, enkel manueel, of onlangs slaagde een dame er in me te doen komen door me stevig te pijpen (mc) na de 2e ronde intiem en toen ben ik wel heerlijk gekomen, maar niet elke dame kan/wil zolang je pijpen, want was wel een stevig tempo en de kunst is dat ze dat tempo moet aanhouden zodat het orgasme niet terug wegvalt. Maar ze was er dus in geslaagd en orgasme was veel intenser dan de eerste ronde. Was in date van een uur wel, op 45min date is t nog lastiger.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan