Moeite met 2e maal...

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geil Konijn

Vaste klant
177
22/04/22
8.131
14
Hallo,
Ik boek bijna altijd een vol uur met een DVP en meestal lukte het me om 2x te presteren binnen dat uur. Op zijn minst kreeg ik terug erectie en dan hing het een beetje van de dame en de tijd af of het lukte of niet, maar meestal dus wel. Dat was tot voor kort: enige maanden geleden begon ik moeite te krijgen om 'm opnieuw paraat te krijgen na de eerste keer en een tweede beurt zat er dus al helemaal niet meer in. Ik weet niet of het aan de leeftijd ligt (52) of aan iets anders maar na de eerste keer is het over. Het probleem is dat ik nogal snel klaarkom bij de eerste beurt en een tweede ronde inbouwen gaf dan wel de mogelijkheid voor verschillende standjes etc. Nu is die er dus niet meer. Hebben jullie ervaring met goeie middelen om 'm weer snel paraat te krijgen? Liefst alleen middelen waar je zelf al ervaring mee hebt...
Alvast dank!
 
Ik heb ook moeite met twee keer achter elkaar klaarkomen. Het maakt dan niet of ik kamarga gebruikt heb of niet. Na het klaarkomen krijg ik hem wel weer stijf. Ik kan wel lekker neuken of me laten pijpen of mij laten aftrekken, maar klaarkomen ho maar.

Ik vind het niet heel erg. Het gaat mijn om de sex en niet om het sperma spuiten, Maar het zou leuk zijn om twee keer over een dame heen te spuiten.
 
Ik heb ook moeite met twee keer achter elkaar klaarkomen. Het maakt dan niet of ik kamarga gebruikt heb of niet. Na het klaarkomen krijg ik hem wel weer stijf. Ik kan wel lekker neuken of me laten pijpen of mij laten aftrekken, maar klaarkomen ho maar.

Ik vind het niet heel erg. Het gaat mijn om de sex en niet om het sperma spuiten, Maar het zou leuk zijn om twee keer over een dame heen te spuiten.
Ja! Heb (nu) precies hetzelfde! En... dat is wel degelijk leeftijd gebonden.
Vroeger kon ik makkelijk in een 2 uur sessie twee maal krachtig komen... en de tweede keer nog harder dan de eerste! Lukt niet meer...

Mocht ik toch een keertje 'te vroeg' komen... staat ie in geen tijd weer knoerhard hoor. Maar... dan lukt klaarkomen (meestal) echt niet meer! Maakt niet uit hoe hard of lang ik neuk!

Gelukkig kan ik dus wel behoorlijk goed controleren wanneer ik kom. Vraag me niet hoe het werkt... het werkt gewoon! Kan heerlijk lang en krachtig penetreren in alle mogelijke en onmogelijke posities... zonder (zelf) te komen.

En... dan 'draai ik de knop om'... Meestal met zoiets als 'Ik wil je volspuiten'! En... als zij daar dan op inspeelt... je weet wel: 'Ja! Spuit me vol'! 'Geef me je zaad'! Man! Spuit ik krachtig! Kom vanuit m'n tenen!
 
Laatst bewerkt:
Heb liever dat hij hard blijft in het uur.
Dan dat ik 2x spuit binnen 1 minuut.
Gaat toch om de sex. Rukken kun je thuis ook.
Precies!
Soms... lijkt het wel of zelf klaarkomen bijzaak wordt... Je zit in zo'n geweldig geil ritme! Waw! lekker man! Beleef de tijd van m'n leven!

Maar... heb wel gemerkt dat bij betaalsex de DVP zich niet lekker voelt als de klant 'niet kwam'. Alsof ze dan zelf tekort geschoten heeft...
 
Leeftijd speelt bij sommige misschien een rol, maar als +60 heb ik bij mijn favoriete dame geen enkel probleem om 2x op 2 uur te komen, soms zelfs 3x maal maar dat is wel uitzondering aan het worden.

En ik mag ook niet weg als ze niet 2x gewonnen heeft, ik ben dan steeds een blije verliezer.

PS, raar of zelden dat ik iets neem, heb het tijdje gedaan en toen zei ze steeds zelf dat ze het merkte dat ik iets had genomen en dat echt niet nodig is, en ze won weer.
 
Leeftijd speelt bij sommige misschien een rol, maar als +60 heb ik bij mijn favoriete dame geen enkel probleem om 2x op 2 uur te komen, soms zelfs 3x maal maar dat is wel uitzondering aan het worden.

En ik mag ook niet weg als ze niet 2x gewonnen heeft, ik ben dan steeds een blije verliezer.

PS, raar of zelden dat ik iets neem, heb het tijdje gedaan en toen zei ze steeds zelf dat ze het merkte dat ik iets had genomen en dat echt niet nodig is, en ze won weer.
Met Soraya neem ik aan...
 
Dat is me nog nooit gelukt bij een date van een uur. Ook niet toen ik 30 was. 🤪. Ik wil ook graag niet te lang na klaarkomen lekker weg.
bij een saunaclub moet er ook altijd inimaal een uur tussen zitten.
 
Waar ik de tyfus hekel aan heb is als de dvp regelmatig vraagt: don't you like it of you not come?
Ik probeer steeds zolang mogelijk te soppen en dan moet je je kunnen concentreren
Wil niet binnen 10 min weer buiten staan. Want bij velen is het feest afgelopen na je eerste shot💉
 
Ligt zeker aan de leeftijd. Als ik een tweede ronde wil laat ik haar eerst even pijpen (dat heeft altijd het gewenste effect) en daarna graag een handjob. Liefst zit ze dan op mijn borstkas zodat ik haar billen kan zien en zodat ze comfortabel 1 hand aan junior kan wijden en de andere hand aan mijn klokkenspel. Dat komt altijd goed. Pilletjes gebruik ik nooit. Die helpen op zich wel, maar het gevoel is ook beduidend minder. Thuis is een ander verhaal. Dat is dan zonder regenjas en dan lukt het in doggy altijd wel.
 
Ik heb hetzelfde (ben 49). Vroeger ging ik in Utrecht vaak naar een DVP waar ik standaard twee keer klaar kwam. En dan ging ik vaak ook nog voor een tweede dvp. Zonder problemen 3 keer klaarkomen. Ik kwam dan de eerste keer ook echt heel snel. Tegenwoordig lukt en tweede keer niet meer, heb er eigenlijk ook geen behoefte aan. Eenmaal klaargekomen is de lust ook weg. Ik heb ook duidelijk minder gevoel in mijn penis. Als het pijpen lang duurt raak ik soms het gevoel van geilheid een beetje kwijt. Neuken daarintegen moet ik altijd oppassen dat ik niet te snel kom. En als klap op de vuurpijl, komt er bij mij ook geen of bijna geen sperma meer uit. Het gevoel is overigens wel hetzelfde. In het begin vond ik dat heel vervelend. Veel dames denken dan dat ze iets niet goed doen. Tegenwoordig vertel ik het vooraf. En heeft het ook wel een voordeel. Ik laat me graag zc aftrekken tot ik klaar kom. Het geeft geen rommel en de dames blijven lekker boven me hangen, naast me liggen, omdat er toch geen risico is dat ze ondergespoten worden 😊
 
Leeftijd speelt bij sommige misschien een rol, maar als +60 heb ik bij mijn favoriete dame geen enkel probleem om 2x op 2 uur te komen, soms zelfs 3x maal maar dat is wel uitzondering aan het worden.

En ik mag ook niet weg als ze niet 2x gewonnen heeft, ik ben dan steeds een blije verliezer.

PS, raar of zelden dat ik iets neem, heb het tijdje gedaan en toen zei ze steeds zelf dat ze het merkte dat ik iets had genomen en dat echt niet nodig is, en ze won weer.
Dan ben ik wel benieuwd welke heerlijke dame jij bezoekt ? :unsure:(y)
 
Hebben jullie ervaring met goeie middelen om 'm weer snel paraat te krijgen? Liefst alleen middelen waar je zelf al ervaring mee hebt...
Alvast dank!
Gebruik alstublieft je gezond verstand en ga niet zomaar experimenteren met al de middeltjes die sommigen je hier aanraden, maar ga naar je huisarts of -uroloog. Die mensen zijn daarvoor opgeleid en hebben hun beroepsgeheim en garanderen je je privacy. Heb je desgevallend nood aan een of ander medicijn, dan weten zij beter dan al die vermeende en zelfverklaarde artsen en apothekers hier welk je nodig hebt, en hoe en hoeveel en wanneer je wat moet gebruiken. Begin a.u.b. zelf niet te experimenteren met via het internet aangekochte spul. Niet zelden is het gewone rommel die niet werkt, maar het kan gaan tot echt gevaarlijk spul. Gebruik je verstand.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan