Recensie Claudia & Daniela, L'amazonia/Casa Brugge, Loppem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Stapschoen

Wandelaar
77
13/12/22
36
14
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lamazonia-aanwezig-claudia-lola-daniela-jennifer-nuria.html
Totale kosten (in euro)
320 (twee dames inclusief jacuzzi)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week opnieuw een bezoek gebracht aan L'Amazonia / Casa Brugge. Zoals steeds makkelijk achteraan parkeren (eerst even andere klant laten uitrijden op de smalle inrit), en naar binnen. Ik had zin in een trio, en dus belde ik even op voorhand om te vragen of het mogelijk was. Want ondanks dat het tot de mogelijkheden op de prijskaart binnen op tafel staat, kon het enkele maanden geleden niet wegens te weinig dames aanwezig (vrees dat er geen dame meer ter beschikking zou zijn voor andere klanten).

Deze keer dus wel mogelijk. Geen afspraak gemaakt maar de beschikbare dames letterlijk op mij af laten komen. Gekozen voor Claudia (die me op de website sowieso al was opgevallen) en Daniela. Voor een uurtje met jacuzzi, voor 320 euro. Een stevige prijs, maar de Sint komt maar één keer per jaar, en ik wilde toch twee keer komen :).

Eerst afgerekend en dan met beide dames (zij in badjas) naar de netjes ingerichte cabine in de tuin met bed, jacuzzi en douche. Jammer dat een toilet ontbreekt, maar zo hoog was de nood nu ook weer niet.

Voor de jacuzzi even verplicht de douche in, en hop in het warme bubbelbad. Beide dames zaten binnen de tien seconden naast en op mij. Welke handen waar zaten en wiens tong ik nu net voelde, het was me niet altijd even duidelijk. Zowel Claudia als Daniela deden in ieder geval volop moeite. Terwijl ze met me speelden, lieten ze beiden gewillig hun kutjes en kontjes bewerken met mijn vingers. Daarna een uitgebreide dubbele pijpbeurt op de rand van de jacuzzi, waarbij Daniela wel duidelijk de betere skills had, maar Claudia maakte veel goed met haar grote tieten en handenarbeid. Onder het motto voor wat hoort wat nog even wat mondwerk toegepast, bij beide dames afwisselend. De ene kromgebogen in de jacuzzi, de andere steeds dicht in de buurt bij mijn eigen speelgoed. Ik verbaasde vooral mezelf over hoe lang ik het allemaal volhield.

Daarna even afgedroogd en op bed verder gegaan. Intiem hoeft niet per se voor mij, gaf ik ook zo aan. En dus bleef het condoom achterwege en werd er voortgespeeld met handen en mond(en!). Hoewel de dames elkaar niet echt aanraken, lieten ze ook niet echt opvallen dat ze daarin niet geïnteresseerd waren. Ze vormden een mooi samenspel, en terwijl ik Claudia klaar klikte, slaagde Daniela er gelijktijdig in om bij mij hetzelfde te doen. Intussen was er al wel bijna 40 minuten van mijn speeltijd gemasseerd.

Na een korte vierhandenmassage, die vooral diende om mijn soldaat terug paraat te krijgen, opnieuw snel onder de douche om de massage-olie weg te spoelen alvorens een finaal nummertje in de jacuzzi te doen. Met de nodige stimulaties kregen beide dames me voor een tweede keer zover. Netjes tijdig omhoog uit het water zodat de dames alles konden opvangen met hun borsten en handen zodat de jacuzzi proper bleef. Toen ik opnieuw onder de douche stond, kwamen beide dames nog op een speelse manier afscheid nemen na een gezellig uurtje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan