Recensie Tina, Yu & Mi, Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
3
27/12/23
1
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
240
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag tweede bezoek bij Yu & Mi, wilde graag Sweety eens bezoeken, maar zij staat helaas niet meer op de site. Ik heb een zwak voor Aziatische dames, dus viel mijn oog op de website op Tina, volgens mij vrij nieuw. Gebeld voor een afspraak, ze is vaak aanwezig dus dat was geen probleem.

Na de eerste massage de Nuru te hebben geprobeerd, wilde ik deze keer de tantramassage plus jacuzzi proberen.

Tina is een mooie dame (schat eind 30), met een mooi lichaam. Borsten wat kleiner en niet zo vol en een klein buikje. Ze praat goed Nederlands (al sinds haar 25ste in Nederland), dus communicatie was geen probleem. Ik vroeg of ze ervaring had in dit werk (omdat ze pas recent op de website was verschenen), ze gaf aan dit voor het eerst te doen (een vriendin had haar leren masseren) en vooral omdat haar relatie recent na een flink aantal jaar is stukgelopen.

Douchen aan het begin was alleen, maar in de jacuzzi begon het spel. Ze kan heerlijk speels en verleidelijk kijken en gebruikt haar nagels op een goede manier bij het strelen. Misschien hadden we een goede klik, maar ik mocht haar meteen overal aanraken, wat ze ook erg lekker vond. Ik gaf aan dat ik graag teruggeef en dat vond ze erg fijn (en heb haar in de jacuzzi al lekker kunnen vingeren).

Na de jacuzzi en het samen douchen (ze waste mij lekker af) de vraag voor extra's laten vallen, ze vroeg wat ik wilde hebben en toen ik vroeg wat ze aanbood, gaf ze aan dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken. Prijs werd niet genoemd, het was even onduidelijk wat er dus was afgesproken op dat moment. Heb het even laten gaan, wie weet wat er zou gebeuren.

Massage was redelijk goed, ze zette aardig druk en vraagt of het niet te hard is. Opnieuw goed gebruik van haar nagels, geeft toch een beetje extra. Na het omdraaien werd het eigenlijk meteen heet, haar ondeugende blik was een echte opgeiler. Ze gebruikt haar lichaam heel goed en gleed lekker heen en weer terwijl ze mijn penis masseerde. Ik kon haar volop vingeren op dit moment.

Tot mijn lichte verrassing pijpte ze me vervolgens even zonder condoom, om vervolgens toch een rubbertje te voorschijn te halen. Na wat gespeel om hem om te krijgen, ging het pijpen verder, totdat ze op me ging zitten. Mijn hemel, wat een strak poesje heeft ze (voor mij). Ze leek het heerlijk te vinden en na wat rijden en wat vingeren kwam ze schuddend klaar op mijn jongeheer.

Ik dacht dat ze hierna over zou gaan tot de eindmassage, maar ze begon gewoon opnieuw te rijden en deze tweede keer kwam ik zelf ook stevig intern klaar in de condoom.

Na het hoogtepunt nog meerdere keer gekust met haar, ik denk dat zij er misschien ook van had genoten. Wel kwam hierbij de prijs van de extra's toch ter sprake (ze had dus blijkbaar ingestemd met mijn vraag na de jacuzzi), dus dat was toch enigszins een verrassing. Ik heb haar gewoon betaald, ze had immers meer gedaan dan waar ik in eerste instantie voor had betaald.

Bij het teruglopen naar de balie keek ze nog meerdere keren achterom en heeft ze even mijn hand vastgehouden. Ik weet niet in hoeverre ze dit speelt, maar als ze acteerde, dan heeft ze zeker talent.

Eerst afspraak was bij Didi, maar ik denk dat Tina haar heeft overtroffen. Helaas weinig gemerkt van de tantramassage, dus de volgende keer misschien maar gewoon de normale massage doen. Jacuzzi was wel een aanrader.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://yumi.nl/profiel?dame=tina
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Woensdag ook kennis gemaakt met deze Tina. :)

Massage was gewoon goed, erg "Thais" ook qua uitvoering, lekker stevig iig. Vreemd wel dat ze tot aan b2b haar handdoek omgeslagen hield. 🙈
Na omdraaien op de rug werd het wat spannender, teast goed, gebruikt haar hele lijf om je in de stemming te krijgen, het gebruiken van haar nagels kon ik zeker ook waarderen.
Niet gevraagd voor extra's, vond het prima zo. Handjob haar iets moeten afremmen, hou van langzaam/sensueel wat ze goed oppikte gelukkig.
Kwam van ver maar kwam wel klaar wat niet altijd het geval is, wellicht een volgende keer toch voor de extra's gaan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan