Recensie Zoë, Yu&mi, Eindhoven 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

anjooo

Vaste klant
111
16/08/22
74
8
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://yumi.nl/profiel?dame=zo
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs langs geweest bij Zoë in Yu&mi. Na een vriendelijke babbel met de dame achter de balie even kort gewacht; het blijft altijd leuk om nieuwe dames te bezoeken. Ook al weet je niet wat voor kwaliteit je kunt verwachten, het blijft spannend :)

Met mijn eerste indruk werd ik meteen gerust gesteld; ze ziet er inderdaad uit als een girl-next-door; iets wat haar profiel op de site van yu&mi ook zegt. Een jonge, slanke Nederlandse blondine kwam me ophalen en nam me mee naar de Delphin kamer voor de massage. Ze kwam me inzepen tijdens het douchen; iets wat lang niet iedere masseuse in yu&mi doet, maar wat door ondergetekende altijd heel erg gewaardeerd wordt. Daarbij hadden we het in het begin al vrij snel over turn-ons, do's en dont's. Dit vind ik persoonlijk altijd erg fijn; hierdoor worden de 'spelregels' vóór het echte werk begint even duidelijk besproken. Hierin gaf ze ook aan dat ze zo'n beetje alles als extra doet, bij de juiste personen, dus de afspraak gemaakt om met €75 extra pijpen, beffen en tongzoenen mee te nemen in het pakket van de avond.

Vervolgens lekker de jacuzzi in waar Zoë wat mij betreft echt excelleert. De chemie was er wel :). Lekker getongzoent en tussendoor ook nog een fijn en onderhoudend gesprek gevoerd. Ze spreekt heel open en ontwapenend en ik heb veel meer over mezelf gedeeld dan dat ik vooraf van plan was om te doen.

De massage was heerlijk. Veel teasen, veel opbouwen en er werd goed geluisterd naar de punten die we in het begin besproken hadden, maar het lekkerste voor mij deze avond was de pijpbeurt die ik mocht ontvangen. Hier viel de girl-next-door vibe even weg en leek ze het zelf ook geil te vinden dat ik d'r bij haar hoofd pakte om het process wat te bevorderen.

Ik kijk nu al weer uit naar een volgende keer.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan