Recensie Tamara, Yu&Mi, Eindhoven 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Massagefan

Newbie
15
06/12/21
10
6
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://yumi.nl/profiel?dame=tamara-36
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Een tijdje terug voor de eerste keer Yu Mi in Eindhoven bezocht. Uurtje met Tamara geboekt om 21u.
Vriendelijk ontvangen en sympathieke dame. Echter had ze al een werkdag van 11 u erop zitten, ik was de laatste klant van de dag en dat was merkbaar.
Massage was ongeïnteresseerd en afstandelijk, wat willekeurig gewrijf en weinig teasen en opbouw.
Na een halfuurtje werd al gezocht naar de GSM om te kijken of het uur al vol was....
Het erotische was heel standaard, eerder wat ik in een chinees salon verwacht voor 80 € dan voor deze prijs.

Positief, ik mocht haar overal aanraken en ze heeft een leuke babbel.
De klik was er wederzijds waarschijnlijk niet. Geen herhalingsgevaar voor mij. Ook niet bij dit salon, voor deze prijs zijn er betere alternatieven.
 
Had je een massage met extra's dat je 180 euro kwijt was? Bovenstaande ervaring hoor je helaas steeds meer en bij steeds meer salons. Wat ik me dan altijd afvraag is wat de salons zelf hier aan doen. Denk dat ik het antwoord wel weet helaas…
 
Geen extra's, ik had een soft sm massage geboekt. Dame was echter totaal ongeïnspireerd en na 15 min aftasten en een futloze spanking was het domina deel afgerond. Resterende 45 min was gewone massage.
De meerprijs voor soft sm was helemaal weggegooid geld.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://yumi.nl/profiel?dame=tamara-36
Totale kosten (in euro)
145
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vandaag ook een massage gehad van Luna, voorheen Tamara
Kan het bovenstaande grotendeels onderschrijven, haar opbouw/variatie is vooral saai
Doet verder wel haar best maar passie ontbreekt volgens mij?
Geen herhaling wat mij betreft, mede omdat ze toch stukje voller is dan slank wat mijn voorkeur heeft 🤫
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan