Mogen jullie weleens de echte naam van een dame weten?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dit komt vooral voort uit het willen hebben van een connectie met de dame. De meeste heren zoeken een GFE, daarbij hoort een "persoonlijke" connectie. En als je wekelijks 1 uur o.i.d. bij dezelfde dame bent, na maanden dan ga je een bepaalde band vormen.

Wat je ook hebt is dat mannen verliefd op je worden of bepaalde gevoelens krijgen bij de dienstverlening die een dame bied. Ze willen je dan leren kennen in de hoop je prive te mogen hebben. (Hoevaak ik wel niet gevraagd word voor een koffie date o.i.d. is gestoord)

Ikzelf heb niet behoefte aan die connectie op dat level. Vandaar dat ik ook geen zoenen aanbied, dan kom je al een heel eind.

Maar we blijven een vak uitoefenen dat vaak een filterdunne lijn heeft, als het al een lijn heeft voor sommige.
Een connectie met de dame wordt lastig als je getrouwd bent zoals de meeste wandelaars.
Tongzoenen heeft zo z,n voordelen Noortje , wij mannen worden er geil van met als gevolg direct een stijve .
Bied je dat niet aan dan moet er flink gepijpt worden voordat de staf omhoog is.
Ook zoenen tijdens het neuken versnelt het eindresultaat
Zo werk ik, en ik denk veel mannen met mij :)
Van menig dame ken ik hun voor- en achternaam, zeker van dames waar je ook mee omgaat, die kennen ook mijn volledige naam.
Mijn echte voornaam geef ik altijd , verder niets
Als ik app voor een afspraak wordt die naam en foto ook al gezien
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan