Mogen jullie weleens de echte naam van een dame weten?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De dame waar ik altijd naar toe ga gebruikt vanaf het begin haar echte voornaam. Door de jaren heen weten we nu een aantal privé omstandigheden van elkaar. (huis/Familie)Wederzijdse vertrouwen bij een betaalde sex relatie geeft meer ontspanning is mijn ervaring.
Ja maar voor mij past dat niet in het plaatje als dvp. Liever hun werknaam vind ik veel leuker
 
Een dame vertelde me dat de naam die op haar lichaam getatoeëerd staat haar echte naam is. Die weet ik dus. Verder weet ik geen echte namen, het boeit me ook niet.
 
Zoals we allemaal weten, werken de dames zo ongeveer allemaal met pseudoniemen. Hebben jullie eigenlijk weleens zo'n vertrouwelijke band met een dame gehad dat ze haar echte naam aan je vertelde?

Ik heb het twee keer meegemaakt dat ze het spontaan vertelden. Het voelt fijn om dat vertrouwen te krijgen en ik beschaam het uiteraard niet. Daarnaast ontdekte ik het twee keer indirect. Eén keer kon ik geen geld voor de date pinnen omdat er ineens een beschadiging op mijn pas zat. Ik mocht een tikkie doen, en ja, dan zie je het vanzelf. Maar ze ging er zelf mee akkoord en het geheim is bij mij in goede handen. Een andere keer liet de dame mij haar site zien van het werk dat ze naast het sekswerk deed, iets totaal anders. Thuis keek ik nog eens, klikte op 'over mij' en zag haar voor- en achternaam....

Wellicht ten overvloede: dit topic is níet bedoeld om echte namen van dames te noemen. Dat is tegen de forumregels. Ik hoef ook geen namen te weten via een DM, alleen de dames zelf mogen me hun naam vertellen.
Echte namen van dvp's een handjevol.
Krijg de laatste tijd wel steeds vaker telefoonnummers aangeboden.
Heb geen idee waar dat nou door komt 😊
 
Van een aantal gestopte DvP weet ik de echte naam, die hebben ze zelf verteld.
Van een andere ben ik per toeval erachter gekomen en dat heeft persoonlijke gevolgen gehad😢


Moet ik het weten? Nee, het niet weten maakt het spannender. Maar wanneer ze het je vertellen geeft aan dat je een dusdanige vertrouwensband hebt wat de dates dan weer wat ontspannender maakt (weet even niet hoe het anders te omschrijven)
 
Zoals we allemaal weten, werken de dames zo ongeveer allemaal met pseudoniemen. Hebben jullie eigenlijk weleens zo'n vertrouwelijke band met een dame gehad dat ze haar echte naam aan je vertelde?

Ik heb het twee keer meegemaakt dat ze het spontaan vertelden. Het voelt fijn om dat vertrouwen te krijgen en ik beschaam het uiteraard niet. Daarnaast ontdekte ik het twee keer indirect. Eén keer kon ik geen geld voor de date pinnen omdat er ineens een beschadiging op mijn pas zat. Ik mocht een tikkie doen, en ja, dan zie je het vanzelf. Maar ze ging er zelf mee akkoord en het geheim is bij mij in goede handen. Een andere keer liet de dame mij haar site zien van het werk dat ze naast het sekswerk deed, iets totaal anders. Thuis keek ik nog eens, klikte op 'over mij' en zag haar voor- en achternaam....

Wellicht ten overvloede: dit topic is níet bedoeld om echte namen van dames te noemen. Dat is tegen de forumregels. Ik hoef ook geen namen te weten via een DM, alleen de dames zelf mogen me hun naam vertellen.
Bij enkele wel voorgekomen.
Eentje was nieuw in het vak en daarom wellicht wat naïef. Ze vertelde ook veel over haar privé. Werk, man, kids. Ze was zelfstandige ondernemer. Deed de werk meer als hobby. Op haar website stond ook haar privé nummer, adres etc. Niet zo handig. Dat heb ik haar ook meerder malen aangegeven. Maar ze vertrouwde me blijkbaar. Haar toch maar aangegeven dat niet bij iedereen te doen.
Uiteindelijk was ze ook ineens verdwenen. Jammer want was oprecht een topppertje die ik nooit meer ben tegengekomen.
Toch kan ik verschillende dames opnoemen die gewoon hun eigen naam gebruiken
 
Van 1 dame weet ik letterlijk alles, zelfs het adres waar ze in het buitenland woont. Allen nog net haar pincode niet.
Van een paar andere weet ik hun echte naam. Sommigen weten mijn naam ook.
 
Van een aantal gestopte DvP weet ik de echte naam, die hebben ze zelf verteld.
Van een andere ben ik per toeval erachter gekomen en dat heeft persoonlijke gevolgen gehad😢


Moet ik het weten? Nee, het niet weten maakt het spannender. Maar wanneer ze het je vertellen geeft aan dat je een dusdanige vertrouwensband hebt wat de dates dan weer wat ontspannender maakt (weet even niet hoe het anders te omschrijven)
Ik hoef ook haar echte naam ook niet te weten. Ze mag hem wel vertellen was ze wil.

Ik zie het wel als een teken van ik vertouw je en er is een band tussen ons.

Maar weet ik nu enkel haar dvp naam of ook haar echte. Dat blijft het zelfde voor mij. Ik ga haar het zelfde behandelen.
Van 1 dame weet ik letterlijk alles, zelfs het adres waar ze in het buitenland woont. Allen nog net haar pincode niet.
Van een paar andere weet ik hun echte naam. Sommigen weten mijn naam ook.
Naam en familie naam?
 
Hahaha ik denk dat je mij zo overal vind. Als je mij googeled op voornaam dan kom ik al omhoog
Eucalypta is ook niet meer zo'n populaire meisjesnaam de laatste jaren. ;)

Zelf hoef ik het eigenlijk niet te weten.

Hoewel ik er toch wel eens over begonnen ben (of zij).

Ik denk meer omdat ik het raar vond om haar artiestennaam te gebruiken in bed, omdat je weet dat dat maar een verzonnen naampje is.

Maar zodra je iemands echte naam weet en je gebruikt die in bed kunnen ze dat ook raar vinden omdat het dan opeens weer te persoonlijk wordt.

En, dat vergeten de mannen wel eens, de dame kan natuurlijk ook een 2e verzonnen naam noemen als je naar haar echte naam vraagt. Ze zal niet steeds een andere noemen want dan gaat ze dat vergeten, maar ze kan echt wel 1 extra verzonnen naam bedenken die ze inzet bij doorvragende mannen die ze tevreden wil stellen.
 
Eucalypta is ook niet meer zo'n populaire meisjesnaam de laatste jaren. ;)

Zelf hoef ik het eigenlijk niet te weten.

Hoewel ik er toch wel eens over begonnen ben (of zij).

Ik denk meer omdat ik het raar vond om haar artiestennaam te gebruiken in bed, omdat je weet dat dat maar een verzonnen naampje is.

Maar zodra je iemands echte naam weet en je gebruikt die in bed kunnen ze dat ook raar vinden omdat het dan opeens weer te persoonlijk wordt.

En, dat vergeten de mannen wel eens, de dame kan natuurlijk ook een 2e verzonnen naam noemen als je naar haar echte naam vraagt. Ze zal niet steeds een andere noemen want dan gaat ze dat vergeten, maar ze kan echt wel 1 extra verzonnen naam bedenken die ze inzet bij doorvragende mannen die ze tevreden wil stellen.
De vraag is waarom je uberhaupt haar echte naam zou willen weten.
Het is toch juist de bedoeling dat je niet te closed wordt met de dame.
De kans is zeer groot, dat je haar buiten haar werk om, zowel letterlijk als figuurlijk amper ziet staan, ik ben niet zo benieuwd naar haar verhaal.
 
De vraag is waarom je uberhaupt haar echte naam zou willen weten.
Het is toch juist de bedoeling dat je niet te closed wordt met de dame.
De kans is zeer groot, dat je haar buiten haar werk om, zowel letterlijk als figuurlijk amper ziet staan, ik ben niet zo benieuwd naar haar verhaal.
Dit komt vooral voort uit het willen hebben van een connectie met de dame. De meeste heren zoeken een GFE, daarbij hoort een "persoonlijke" connectie. En als je wekelijks 1 uur o.i.d. bij dezelfde dame bent, na maanden dan ga je een bepaalde band vormen.

Wat je ook hebt is dat mannen verliefd op je worden of bepaalde gevoelens krijgen bij de dienstverlening die een dame bied. Ze willen je dan leren kennen in de hoop je prive te mogen hebben. (Hoevaak ik wel niet gevraagd word voor een koffie date o.i.d. is gestoord)

Ikzelf heb niet behoefte aan die connectie op dat level. Vandaar dat ik ook geen zoenen aanbied, dan kom je al een heel eind.

Maar we blijven een vak uitoefenen dat vaak een filterdunne lijn heeft, als het al een lijn heeft voor sommige.
 
Ik vind het wel vreemd om bv, als ik wel iets weet, iemand op social media te volgen en dan haar hele privé-leven voorbij te zien komen.

Ik kies er voor om geen reacties te plaatsen, maar denk dat ze van geluk mag spreken dat ze mij in vertrouwen heeft genomen en niet iemand die haar in een moeilijke positie brengt door domheid of omdat het een eikel is.

Er is bv een dame waarbij uit alles blijkt dat haar familie van niets op de hoogte is en door afkomst/geloof etc haar waarschijnlijk heftig zouden veroordelen als ze het wisten.

Dat is raar gluren. Dan zie je iemand op vakantie met vader, moeder, zusje en denk je: Daar heb ik dit en dat mee gedaan.

Op een bepaalde manier is dat soms zelfs extra opwindend, maar je kunt je ook opeens bezwaard voelen.
Dit komt vooral voort uit het willen hebben van een connectie met de dame. De meeste heren zoeken een GFE, daarbij hoort een "persoonlijke" connectie. En als je wekelijks 1 uur o.i.d. bij dezelfde dame bent, na maanden dan ga je een bepaalde band vormen.

Wat je ook hebt is dat mannen verliefd op je worden of bepaalde gevoelens krijgen bij de dienstverlening die een dame bied. Ze willen je dan leren kennen in de hoop je prive te mogen hebben. (Hoevaak ik wel niet gevraagd word voor een koffie date o.i.d. is gestoord)

Ikzelf heb niet behoefte aan die connectie op dat level. Vandaar dat ik ook geen zoenen aanbied, dan kom je al een heel eind.

Maar we blijven een vak uitoefenen dat vaak een filterdunne lijn heeft, als het al een lijn heeft voor sommige.
Helemaal mee eens @Noortjexx

Daarom is een GFE eigenlijk ook gewoon niet wenselijk. Het vervaagt de grenzen. Gewoon aardig doen is helemaal ok, maar ik heb het al eerder gezegd: met een girlfriend experience zoek je het schemer gebied op en raken veel mannen verward.

Ik weet het als geen ander, want ben het koffie date en meer pad wel eens opgegaan met een dame.

Is me 2x gebeurd en uiteindelijk is niets onmogelijk, maar grotendeels bedonder je jezelf er mee als wandelaar.

En de dame speelt of geraffineerd mee of ketst na een poosje keihard af. Beide niet echt fijn.

Toch zijn het in dat soort gevallen vaak de dames die niet meer kunnen terug schakelen als je volledig accepteert om dan maar weer het klant-sexwerker pad zonder extra's op te gaan.

Zodra je meer dan een klant wilt worden, loop je de kans om daarna minder dan een klant te zijn. Heel tricky!

Overigens zijn er wel een paar, buitenlandse, erg mooie dames die aan 1 man zijn blijven hangen en uit het vak zijn gestapt, ken 1 verhaal zelfs vrij goed, dus het kan wel, als een soort deal die voor beide werkt (een deal...klinkt dat als liefde?) maar de kans lijkt me klein (en zelfs als het lukt kun je je afvragen of het wenselijk is op de lange termijn).
 
Laatst bewerkt:
En, dat vergeten de mannen wel eens, de dame kan natuurlijk ook een 2e verzonnen naam noemen als je naar haar echte naam vraagt.
Ik vraag er daarom ook niet naar. Het moet uit haarzelf komen. Dan is er vertrouwen.
de meeste noem ik in het heetst van de strijd toch slut! :ROFLMAO:
Mag het misschien iets minder, zo op de zondagmorgen?
 
Laatst bewerkt:
Dit komt vooral voort uit het willen hebben van een connectie met de dame. De meeste heren zoeken een GFE, daarbij hoort een "persoonlijke" connectie. En als je wekelijks 1 uur o.i.d. bij dezelfde dame bent, na maanden dan ga je een bepaalde band vormen.

Wat je ook hebt is dat mannen verliefd op je worden of bepaalde gevoelens krijgen bij de dienstverlening die een dame bied. Ze willen je dan leren kennen in de hoop je prive te mogen hebben. (Hoevaak ik wel niet gevraagd word voor een koffie date o.i.d. is gestoord)

Ikzelf heb niet behoefte aan die connectie op dat level. Vandaar dat ik ook geen zoenen aanbied, dan kom je al een heel eind.

Maar we blijven een vak uitoefenen dat vaak een filterdunne lijn heeft, als het al een lijn heeft voor sommige.
Ja! Mannen zijn vreemde wezens!

In het 'gewone leven' sloven ze zich uit voor een leuke vrouw... om haar in bed te krijgen!
En... als ze dan een leuke DVP vinden -waarmee ze natuurlijk meteen sex hebben- sloven ze zich dan uit... om haar in hun gewone leven te krijgen...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan