Mogen jullie weleens de echte naam van een dame weten?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ze zeggen het soms en dan vergeet ik het vaak.
Of het moet een hele mooie naam zijn.
Gezichten onthoud ik wel.
Zo had ik er een keer een die zichzelf "bitch" noemde.
Ok!? what ever.....
Maanden later haar andere naam te horen gekregen.
Toch is een leuke naam wel leuk...ook al is het misschien haar werknaam.
 
Ik heb nog nooit een echte naam van een dvp gehoord en dat hoef ik ook niet. Zou ook niet weten waarom ik een 'vriendschap' zou moeten opbouwen met een dvp. Vrienden maken kan op allerlei manieren met allerhande mensen, waarom zou het dan uitgerekend met een vrouw moeten zijn die jij betaalt voor seks?
 
Nog nooit eigenlijk naar gevist zou het ook niet weten wat voor meerwaarde het zou toevoegen! Ik doe/kan uiteindelijk er toch niks mee! En ben het ook niet verplan,Spreek haar toch liever aan bij haar opgeven artiestennaam.vind het toch beetje too close worden anders,terwijl ik zelf daarin tegen best openboek ben die kan lullen als brugman😅en niet verlegen ben om praatje!
Bij toeval wel via sociale media er 8ter gekomen dat de dame die mij ontkaapt heeft! Dat haar artiestennaam niet veel afwijkt van haar daadwerkelijk echte naam.
Ik spreek meestal af onder mij eigennaam bij privehuizen.maar bij privé ontvangst gebruik ik daarin tegen wel alias o.a andere Naam/woonplaats/prepaid nummer,
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat jullie Corrie en Johan heten...... Bij een leugen zo dicht mogelijk bij de waarheid blijven. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Heel toevallig vroeg vandaag iemand hoe ik echt heet ( ken ik al ruim 7 jaar ). Dus heb ik die eerlijk gezegd en hij vond mij een prachtige naam hebben.

Die overigens geen Corrie is...

Als jij nou ook minimaal 5 jaar iedere maand langskomt, dan zal ik ze ook jouw verklappen 😉
 
Heb met enige regelmaat meegemaakt dat de dame zo onder de indruk was van mij als klant ze totaal haar werknaam vergat en haar eigen naam noemde.

Maakt voor mij weinig uit, het gaat mij toch om de service. En meestal is de naam toch een verbastering van haar echte naam.
 
Heb met enige regelmaat meegemaakt dat de dame zo onder de indruk was van mij als klant ze totaal haar werknaam vergat en haar eigen naam noemde.

Maakt voor mij weinig uit, het gaat mij toch om de service. En meestal is de naam toch een verbastering van haar echte naam.
Roept ze dan bij jou haar 'echte' naam als ze climaxed??
 
Misschien op de bel zien of brievenbus als er post in de brievenbus zit weet je het zeker :ROFLMAO: :ROFLMAO:

Kans is nu groot dat ze naar de brievenbus rent😂

'Ze' rent niet naar de brievenbus, want post ligt altijd op de mat. En er is ook geen naambordje..

Ik denk namelijk na over mijn privacy 😉 Zelfs op Facebook en instagram heb ik geen profielfoto.
 
Één van mijn favoriete DVP´s gebruikt haar echte naam. Ik heb haar privé telefoonnummer. Hierop contacteer ik haar ook als ze in haar thuisland op vakantie is. Binnenkort stopt ze als DVP en ze heeft me ten huwelijk gevraagd.
 
Ik heb nog nooit een echte naam van een dvp gehoord en dat hoef ik ook niet. Zou ook niet weten waarom ik een 'vriendschap' zou moeten opbouwen met een dvp. Vrienden maken kan op allerlei manieren met allerhande mensen, waarom zou het dan uitgerekend met een vrouw moeten zijn die jij betaalt voor seks?
Omdat het misschien een tof wijf is waar je mee kan lachen of om wat voor reden dan ook. Waarom zou je het op voorhand uitsluiten?
 
Wat heb je geantwoord?
Dat het moeilijk zal lukken. Ik heb mijn werk hier en zij enkele duizenden kilometers zuidelijker.
Ze nodigde meteen uit om op vakantie te komen.
Ze vraagt me vaak uit maar ik ga er nooit op in.
Enkele maanden geleden vroeg ze om mee te gaan naar een verjaardagsfeestje van een vriendin. Waarschijnlijk ook een DVP want al haar vriendinnen zijn DVP's. Ik ken er enkele.
 
Omdat het misschien een tof wijf is waar je mee kan lachen of om wat voor reden dan ook. Waarom zou je het op voorhand uitsluiten?
Lachen kan ik ook met iemand waar ik geen betaalde dienst van afneem. Betaal jij je vrienden voor een vriendendienst? Of heb je gratis seks met haar nu je 'bevriend' bent? Ik vind het maar raar, dat mengen van zaken en privé. Zeker met iemand die zich in situaties begeeft en met mensen omgaat die moeilijkheden met zich mee kunnen brengen. Ik zou me dan afvragen of ze wel mijn vriendschap wou, of mijn 'steun/hulp' (op wat voor manier dan ook).
 
Lachen kan ik ook met iemand waar ik geen betaalde dienst van afneem. Betaal jij je vrienden voor een vriendendienst? Of heb je gratis seks met haar nu je 'bevriend' bent? Ik vind het maar raar, dat mengen van zaken en privé. Zeker met iemand die zich in situaties begeeft en met mensen omgaat die moeilijkheden met zich mee kunnen brengen. Ik zou me dan afvragen of ze wel mijn vriendschap wou, of mijn 'steun/hulp' (op wat voor manier dan ook).
Misschien sta ik iets anders in het leven dan jij. Ik heb in de eerste plaats niets te verbergen voor wie dan ook en ben van nature een positief iemand. Mijn glas is dus altijd half vol, ik ga altijd van het goede uit van de mens en dat heeft mij al 58 jaar veel plezier gebracht en zo nu en dan eens een teleurstelling. Maar omdat ik weet dat ik niets verkeerd heb gedaan stap ik daar net zo snel weer overheen.

Ik heb het niet over betalen voor een vriendendienst, gratis sex of problemen opzoeken. Een dvp is ook een mens en heeft dus net zoveel gedachtes en twijfels als jij en ik. En soms klik je gewoon met iemand zonder wat voor reden dan ook. Ik geniet daarvan en ben dankbaar voor het moment

Jouw glas is duidelijk altijd half leeg en je staat anders in het leven. Misschien wat achterdochtiger of voorzichter door je privé situatie. Geen probleem toch, we zijn gelukkig niet allemaal hetzelfde, elkaars mening begrijpen en respecteren is waar het om draait.
 
Terug
Bovenaan Onderaan