- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 4,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 3,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Plassex
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 35-40
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Penislengte
- 15
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Maandag
- Link naar advertentie
- https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/we-zullen-genieten-en-eten.html
- Totale kosten (in euro)
- 200
Week na nieuwjaar bij geweest in Lokeren. Algemeen wel goed, is ervaren DVP. Idd heeft ze gepraat over "hogere dimensie die de hele wereld en leiders aanstuurt" maar heb dat kort gehouden door niet te bestrijden ("is jouw mening")
Wel gebabbeld (na de daad) dat ze nog in Las Vegas en Hollywood heeft gewerkt en dat ze in feite zuid Amerikaans is maar wel een EU dubbele nationaliteit (dacht ES).
Ook niet storende gesprekken vond ik.
To the point: zoenen ok, maar kort (heb ook niet aangedrongen, zelf geen zin die dag).
Pijpen prima en ook 69 ok. Alles zc. Aangezien ze een kleiner formaat heeft, heb ik haar met voorbind dildo laten neuken. Eerst doggy waarbij ze mijn lul tussen de benen wat pakte.
Dan ik in missio met benen omhoog en tegelijk me laten rukken.
Toen ik bijna kwam hebben we gedraaid en ben ik spuitend klaar gekomen op haar buik en borsten.
Daarna nog id douche en me wat laten onderplassen tegelijk
Overall een ontspannende sessie waarbij niet op de klok werd gekeken.
Wel gebabbeld (na de daad) dat ze nog in Las Vegas en Hollywood heeft gewerkt en dat ze in feite zuid Amerikaans is maar wel een EU dubbele nationaliteit (dacht ES).
Ook niet storende gesprekken vond ik.
To the point: zoenen ok, maar kort (heb ook niet aangedrongen, zelf geen zin die dag).
Pijpen prima en ook 69 ok. Alles zc. Aangezien ze een kleiner formaat heeft, heb ik haar met voorbind dildo laten neuken. Eerst doggy waarbij ze mijn lul tussen de benen wat pakte.
Dan ik in missio met benen omhoog en tegelijk me laten rukken.
Toen ik bijna kwam hebben we gedraaid en ben ik spuitend klaar gekomen op haar buik en borsten.
Daarna nog id douche en me wat laten onderplassen tegelijk
Overall een ontspannende sessie waarbij niet op de klok werd gekeken.