Dinsdag 27/05 reis ik dus -eindelijk- af naar Den Haag... voor m'n afspraak met Molly. Van Den Haag Centraal is het een mooie wandeling naar Bezuidenhout... en het regent (nog) niet! Oh! Het huis staat in de steigers! Mooi op tijd bel ik aan... en daar staat Molly, gekleed in sexy lingerie met kousen en hoge laklaarzen. Mooi! Wij snel naar boven. 'Kijk! Kamer 4! Want het regende vanochtend, dus de werkmannen zijn er niet! Neem snel een douche dan kunnen we samen op de sofa'. Zal ik de champagne kraken? 'Ja! Laat knallen!' En... idd de kurk knalt tegen het hoge plafond! Vind zij geweldig! 'Wacht! Ik hou de kurk als aandenken!'
Toast! Een eerste glas champagne... en we beginnen al meteen lekker te zoenen! Mmmmh! Dit wordt nog een hele leuke middag! Dan haar topje uit! Man! Die borsten! Is ze terecht erg fier op! En haar tepels priemen al meteen vooruit! Die heeft er duidelijk zin in! Meteen giet ze champagne over haar borsten. Ik natuurlijk gelijk likken! Lekker! Dan haalt ze er olie bij... en giet die over haar beauties! M'n handen, lippen en tong... weten niet waar eerst beginnen! En natuurlijk ook met m'n pik tussen die beauties! Haha! Die fraaie borsten glimmend in de olie! Ik voel me als een kind in een snoepwinkel! Geweldig!
Dan gaat zij op haar knieën voor de sofa... en kijkt me ondeugend aan. Wacht! Ik haal m'n cockring erbij! Man! Wat kan die meid pijpen! Snel neem ik er weer champagne bij... en zij heeft meteen de hint begrepen. Met een volle slok champagne... gaat ze met haar mond over m'n harde pik! Oh! Zo koud! En die bubbels! Grrrrrr! En dan diep op-en neer met haar lippen over m'n harde schacht! Man! M'n pik pulst van genot! Wat kan die meid pijpen!
Nu naar het (hemel)bed... en meteen doe ik één-voor-één haar laklaarzen uit. Ik kus... lik... streel... Gewillig laat ze zich van haar slipje ontdoen... en m'n tong vind een eerste keer dat lekkere kutje! Mmmmh! Meteen haal ik er champagne bij. Maar... voor ik ook maar iets kan doen... neemt zij het glas... en giet champagne over haar buik... en kutje! Man! Wat een vrouw! En ik maar likken als gek! Haha! Nou... wat smaakt die Molly lekker!
Nu, sit on my face… en meteen begin ik haar opnieuw gretig te likken... terwijl ik haar borsten grijp. Man! Wat reageert ze enthousiast! 'Wacht! Heb ik jou gewaarschuwd dat ik squirt?' Ja! Doe maar hoor! Begin haar opnieuw energiek te likken... wat is zij vocaal! En dan krijg ik plots een krachtige warme straal over m'n gezicht! That's a first! I love it!
Nu staan we natuurlijk beiden zo scherp dat we willen neuken! Meteen gaat ze met haar benen wijd... dat naakte kutje uitdagend voor me! Wat glij ik vlot naar binnen! Mmmmh! Al snel zitten we in een stevig ritme. Man! Wat kan ik krachtig stoten! En... hoe harder ik ga... hoe enthousiaster zij wordt! Dan haar benen in m'n nek... en meteen gaat ze voor m'n tepels! Man! Ik wordt gek van genot! Geef alles wat ik heb! Dan één-voor-één haar kousen uit... en haar tenen likken... terwijl ik diep in haar ben! 'Oh! Zo geil!' Geweldig! Plagend gaat ze met haar voeten over m'n gezicht... terwijl ze m'n tepels stimuleert! Man! Ik lik en zuig en stoot! Zo geil! Wat sta ik hard! Ik geef alles wat ik heb! Ben buiten mezelf van genot! Die vrouw weet precies wat ze moet... om me te krijgen waar zij wil! Grrrrrr! Wat een feest!
Even op adem komen... en samen nog wat champagne zippen...
'Weet je, ik hou ook erg van kinky!' Oh, jammer dan dat ik m'n tepelklemmen niet mee heb dan! 'Oh! Maar ik heb wel speeltjes!'... en meteen haalt ze er een leren halsband met tepelklemmen bij! Haha! Ik krijg de halsband om en tepel klemmen op... 'Ja! Jij houdt je zo vast aan het bed! Niet loslaten!' En nu... mij neuken! Jij bent mijn sex-speeltje! Geweldig!
Zal ik m'n pik afbinden? Kijk, zo... en ik haal m'n veter erbij. Stap-voor-stap toon ik haar hoe ik m'n pik en ballen -strak- afbind. Gefascineerd kijkt ze toe! Oh! De ballen ook!' Pijp die pik nu tot ie paars staat! Of... wil je niet eerst enkele foto's maken? Dan gaat ze met haar lippen om m'n harde -afgebonden- pik! Zo lekker! Ja! De ballen ook! Man! Wat gaat ze tekeer! M'n pik pulst nu van genot! Het bloed wordt krachtig in die schacht gepompt... en kan niet terug! De aderen strak op die harde schacht! Wil je die pik nu voelen? En meteen gaat ze met de benen wijd! Geweldig! 'Oh! wat neukt dat lekker!' Ja! Stimuleer m'n tepels! Grrrrrrr! Oh! Man! Wat gaan we weer waanzinnig hard! 'Oh! Die pik! Zo hard!' Voel je het verschil? 'Ja! Ja!' Geweldig! We maken elkaar weer helemaal gek van verlangen! Wat een neukfestijn!
Zij gaat even plassen. 'Wil je mij zien plassen? Of zal ik over je heen plassen?' Euh! Neen, dan je! Als zij terug op de kamer komt... staat de neukbok voor haar klaar! Neem plaats! En meteen gesp ik haar stevig vast. 'Ja! Neem er weer champagne bij en lik die van m'n lichaam!' Waw! Die is écht enthousiast met dat hele champagne idee! Geweldig! Vlot glij ik naar binnen en begin haar stevig te neuken. Dan champagne likken van haar schouders... van haar naakte rug... terwijl m'n pik diep in haar is! Grrrrrr! Mega geil!
Nu terug op bed. En al snel zijn we opnieuw stevig aan het neuken! Wat hou ik van die vrouw! Wat sta ik hard! En wat kan ik super lang doorgaan in dat geile lustkutje! Grrrrrr! Dan weer haar benen in m'n nek... haar voeten in m'n gezicht... haar tenen likken... terwijl ik neuk alsof het m'n laatste keer is! Geweldig! Wat een feest! Zo waanzinnig geil!
'Nu wil ik dat je over me spuit!' Ja! Ze houdt dus duidelijk van 'spuitende mannen'! Haha! Ok! Zuig me opnieuw krachtig af! Oh! Oh! Oh! Oh! Ja! Nu! Lik m'n tepel! Man! En terwijl ze me krachtig aftrekt... bereik ik 'the point of no return'. Man! Ik kom vanuit m'n tenen! M'n zaad druipt over haar fraaie borsten! Man! Wat was dat weer!
Dank je Molly voor deze waanzinnig lekkere-geile-leuke namiddag! Geweldig!
Maar weinigen die het jou nadoen!