Oeioeioei
Ik appte haar begin van de middag. Om 15.00 tijd?
Zie je om 15.00 uur kreeg ik terug. Dat zijn van die momenten dat het zo moet zijn. Op je knieen op bed. Naakt. Wachtend tot ik binnen kom. Oke zei ze!!
Kamer 4. Ik de trap op, vol verwachting. De deur open. De kamer donker. Daar zat ze, op bed. Op handen en voeten. Haar beiden gaatjes vol in het bereik en haar borsten en armen plat op bed. Hebben jullie er beeld bij? Ik nog steeds.
Langzaam benaderde ik haar. Op mijn knieen op de grond. Blazend tegen haar benen, langzaam omhoog.
Kreetjes uit haar mond. Kippevel all over the place.
Mijn tong vond zijn weg naar haar anaal gaatje en ik rimde haar vol. Mijn tong in haar. Mijn vinger langs haar klitje. Afwisselend tussen haar 2 gaatjes vingerde ik haar, likte ik haar. Ze draaide zich om, kwam omhoog en zoog mijn pik meteen diep in haar keel. Hallo leuke meneer zei ze, kwam naar mijn mond en gaf me een gekmakende tongzoen. Mijn vingers gleden in haar natte kutje. In en uit en over haar klitje. Ik kroop over haar heen, even kort met mijn pik tegen haar kutje wat ze niet meteen afweert maar duidelijk op haar hoede. Geen zorgen. We doen het veilig. Ik ging op haar gezicht zitten en ze pijpte mij goddelijk. Niet normaal hoe ze speelt met je pik. Ze geilt erop. Tijd om te stoppen want ze had mij zonder rem klaar gepijpt.
Terug op mijn knieen begon ik aan een likfestijn wat alles overtrof. Kronkelend. Kreunend onderging ze het en genoot er meer van dan ik gewend ben. Het geil liep langs mijn vingers. Ze bleef kreunen en de opwindende kreetjes en woorden spoorde mij aan om vooral door te gaan. Tot ze werkelijk ontplofte en mijn mond vol spoot. Neuk me alsjeblieft. Bind me vast. Geil idee dus haar handen vast gebonden. Ik was er niet zo goed in maar ze had geduld.
Totale overgave aan mij. Tongzoenend op haar liggend pestte ik haar met mijn harde pik tegen haar klitje. Cd eromheen en haar diep en krachtig genomen.
Harde stoten werden beantwoord door terug te stoten en haar interne spieren aan te spannen.
Heel geil. Neuk me op mijn knieen. Hard. En spuit over mij heen!! Dat is goed maar dan lik ik het op en wil met je zoenen. Dat werd met een grijns beantwoord met een volmondige ja.
Op haar knieen zat ze. Even mijn pik haar mond. Een tongzoen. Achter haar krachtig en diep in een langzaam tempo begonnen en steeds een beetje opgevoerd. Ik voelde mijn ballen tintelen. Ik zag Molly schokken. Weer kwam ze klaar en hield ik het ook niet.
Cd eraf, haar ondergespoten en na het aflikken alles haar mond in wat ze ook graag weg tovert. Wat een geile beleving weer. Ze stapte onder de douche, kwam terug en pakte mijn kin voor een lieve tongzoen.
Zie ik je snel weer kanjer?
Reken daar maar op!!
Zoals hierboven staat, als je Molly nooit bezocht hebt weet je niet wat je mist maar je mist veel. Haar beleven is niet van deze planeet.