el niño mimado!
Meubelstuk
Waarom zie ik nu een gangbang voor me met Molly, Mila en Heks met als opwarmertje een lesbische 3-some? 

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenIk hen 1 keer gehad dat Molly een dubbele afspraak had gemaakt. Toen maar samen met die man Molly haar gang laten gaan. Was voor mij toch iets minder, maar no hard feelings (pun intendedDe M van I'm lovin' it…
Na een eerste bezoek tijdens de ontstuimige herfst, vorige maand, was het vandaag tijd voor het vervolg in deze serie: Vurige winter.
Nog vóór ik bij Casa Cherda aankwam, was ik al bijna onderkoeld. De gevoelstemperatuur lag flink laag. Aan Molly de eer om mij weer op te warmen. Wetende wat er ongeveer zou komen, liep ik al de hele middag met een vochtig kutje rond.
Toen ik aanbelde bij Casa Cherda deed de vriendelijke gastheer open. Hij vroeg of ik … was. Nee! Ik ben straks het speeltje van Molly! Hij stelde zich voor, dit was wederzijds, en hup: paspoortcontrole en door naar boven. Aardige vent.
Aangeklopt en vrijwel direct doorgelopen naar mijn kerstcadeautje. Molly begroette me met een kus en een warme knuffel. Eerst de financiën geregeld en daarna even opgefrist onder de douche. Tussendoor natuurlijk bijkletsen — we zijn tenslotte vrouwen. Molly vertelde dat ze veel reacties had gekregen van andere wandelaars op mijn verslag van het eerste bezoek. Te leuk!
Ik neem jullie graag mee in dit tweede verslag van mijn bezoek aan Molly: Vurige winter, geïnspireerd op het topic van M. Thanks voor de inspiratie.
Genoeg gekletst, tijd voor actie. Molly begon me passievol te tongzoenen op bed. Dat voelde meteen vertrouwd en intens. We speelden met elkaars borsten en tepels — Molly heeft echt grote, zachte borsten. Haar hygiëne is trouwens perfect; geen enkel spoor van een voorganger te bekennen
Langzaam daalde ze af. Haar tong vond meteen het juiste plekje, vingers erbij… genieten. Bij mij duurt het nooit heel lang. Bingo!
Daarna ging Molly rechtop zitten; het leek even alsof ik geïnterviewd werd — maar nee. Deze keer werd de microfoon-dildo gebruikt om onze clitjes tegelijk te verwennen. Molly is net zo'n spring-in-'t-veld als ik, dus al snel kwamen we samen klaar. Heerlijk. Bingo 2.
Molly vroeg of ik haar kutje wilde likken. Nou, zeker! We begonnen in standje 69: Molly rimmen, ik haar beffen. Mijn vingers erbij, goed ritme gevonden. Al snel kwam de eerste lading squirt. We zijn hier een tijd mee bezig geweest — zacht, wat harder, voluit. Intens genieten.
Toen zei Molly iets wat me helemaal gek maakte:
"Ik wil dat je straks, als je over drempels rijdt, een gevoelig kutje hebt en dan aan mij denkt."
De microfoon kwam er weer bij en samen gaven we hem nog een interview. Wéér snel prijs.
Daarna even samen op adem komen, zoenen en kletsen. De sociale klik met Molly is altijd fijn: geïnteresseerd, ontspannen en goede gesprekken.
We waren het er snel over eens: dit soort dates zijn cadeautjes voor ons allebei, ieder op een ander vlak — maar de strekking blijft hetzelfde.
Daarna likte Molly me nog een keer heerlijk klaar. Weer bingo… ik was de tel inmiddels kwijt.
Samen opgefrist onder de douche — goede aftercare.
Bij het verlaten van de kamer zag ik de volgende wandelaar al wachten tegenover Molly's kamer. Volgens mij moest hij lachen toen hij mij eruit zag komen. Ik vond het wel grappig.
Waarschijnlijk ben ik nog wat vergeten op te schrijven — en dat is een goed teken. Het was een wervelwind van genot.
Een perfect begin van een Vurige winter.
Het vuurtje bleef daarna nog even sluimeren… vooral bij sommige drempels
I'm lovin' it!
Heks is geen dvp geloof ikWaarom zie ik nu een gangbang voor me met Molly, Mila en Heks met als opwarmertje een lesbische 3-some?![]()