duitselull
Newbie
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 3,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Penismassage
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Duits
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- West-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Blond
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 45 minuten
- Dag
- Zaterdag
- Link naar advertentie
- https://erotik.markt.de/sie-sucht-ihn/geil-und-einsam69/a/fac5f8fc/?userId=35168729&rView=list&absIndex=1&categoryId=3000000000
- Totale kosten (in euro)
- 100
Link naar profiel
Dus ik heb mezelf opgeofferd, in de meest letterlijke zin van het woord.
De afspraak was 100445 BJ PZC en verschillende standjes, en twee keer volspuiten.
Ze adverteerd in Aken, maar ze zit in Eschweiler, in de buurt van Sparkasse Marienstr.
Eerste waarschuwingssignaal: de foto's zijn makkelijk 7-12 jaar oud, een flinke buik met een paar striae. Dat zou allemaal oké zijn geweest als ze het met de service had goedgemaakt.
Maar... niets.
Ze gaat naast me liggen in een knuffelpositie, doet olie in haar hand en geeft me een handjob. Tot nu toe was het oké; ik kan me voorstellen dat het een goede handjob was.
Na 5 minuten vroeg ik om een blowjob.
Tweede waarschuwingssignaal: afspraak niet nagekomen, afgesproken was PZC. Zij zegt, altijd PMC, geen uitzondering.Toen ik haar ermee confronteerde, gaf ze geen toegevingen of excuses voor de valse verklaring in haar berichtjes.
Uit woede over de leugen wilde ik toen de driedaagse lading over haar lakens spuiten, zodat ze zo boos mogelijk zou zijn omdat ik helemaal pissig ben over dit gedrag!
Was na 36 minuten weer op straat!
Herhaal dit: 0%, Conclusie: Beter wegblijven! En als je toch gaat, minimale service boeken, dan gooi je niet zoveel geld uit het raam.
En ik kan je die klootzak alleen maar afraden.
P.S. Ik zag hoe boos ze was dat ik "per ongeluk" op haar lakens had geschoten...
Het appartement is beneden gemiddeld netjes, ik heb mijn sokken niet uitgedaan!

Sorry collegas, ik gebruik mijn beperkte Nederlandse kennis en een vertaler. Er kunnen fouten in zitten.
Dus ik heb mezelf opgeofferd, in de meest letterlijke zin van het woord.
De afspraak was 100445 BJ PZC en verschillende standjes, en twee keer volspuiten.
Ze adverteerd in Aken, maar ze zit in Eschweiler, in de buurt van Sparkasse Marienstr.
Eerste waarschuwingssignaal: de foto's zijn makkelijk 7-12 jaar oud, een flinke buik met een paar striae. Dat zou allemaal oké zijn geweest als ze het met de service had goedgemaakt.
Maar... niets.
Ze gaat naast me liggen in een knuffelpositie, doet olie in haar hand en geeft me een handjob. Tot nu toe was het oké; ik kan me voorstellen dat het een goede handjob was.
Na 5 minuten vroeg ik om een blowjob.
Tweede waarschuwingssignaal: afspraak niet nagekomen, afgesproken was PZC. Zij zegt, altijd PMC, geen uitzondering.Toen ik haar ermee confronteerde, gaf ze geen toegevingen of excuses voor de valse verklaring in haar berichtjes.
Uit woede over de leugen wilde ik toen de driedaagse lading over haar lakens spuiten, zodat ze zo boos mogelijk zou zijn omdat ik helemaal pissig ben over dit gedrag!
Was na 36 minuten weer op straat!
Herhaal dit: 0%, Conclusie: Beter wegblijven! En als je toch gaat, minimale service boeken, dan gooi je niet zoveel geld uit het raam.
En ik kan je die klootzak alleen maar afraden.
P.S. Ik zag hoe boos ze was dat ik "per ongeluk" op haar lakens had geschoten...
Het appartement is beneden gemiddeld netjes, ik heb mijn sokken niet uitgedaan!
Sorry collegas, ik gebruik mijn beperkte Nederlandse kennis en een vertaler. Er kunnen fouten in zitten.