Recensie Mona, Leiden 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
718
06/12/21
1.327
117
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7255231-mona
Totale kosten (in euro)
100
Ondanks dat ik, met dank aan mw Keijzer, weinig namen kan bedenken waar ik zo'n slappe van krijg, heb ik toch Mona bezocht. Eigenlijk zocht ik contact met Dulce, maar bij de videotheek was het duidelijk Mona die oppopte. Ze bezwoer me dat ze echt geen operator er tussen had zitten, wat later klinkklare onzin zou blijken. Ik had er al een wankel gevoel bij en besloot tegen mijn gewoonte in voor slechts 30 minuten te gaan.. Afgedongen tot 100 euro, daar kun je je geen buil aan vallen.

Nou wel dus, want het was niet veel soeps. Na een kwartier rondgehangen te hebben bij de voordeur van een afgeragd studenten of arme mensencomplex, lukte het eindelijk om de deur voor me open te maken. Eenmaal bij de juiste deur binnen, liet ze me nog even twee minuten super ongemakkelijk op de galerij peentjes zweten, alvorens open te doen. Voor me stond een mini-mensje van nog geen 1.50 m. De foto's klopten verder exact, dat dan weer wel. Er was werkelijk geen woord met haar te wisselen, zelfs Yes en No snapte ze niet. In mijn boerenkool Spaans konden we nog een paar dingen afstemmen. Niet douchen vooraf, überhaupt niet opfrissen grrrr.
Om te beginnen had de operator niet doorgegeven dat het 100 euro zou worden, ipv 120. Voor ze dat door had waren we al 10 minuten verder. Daarna bleef ze nog eens 10 minuten klootviolen met haar telefoon om een muziekje op te zetten.

Toen het eindelijk zo ver was, bleek het beloofde zoenen er niet in te zitten. Ook geen PZC, sterker nog, helemaal niet P. Lafjes werd ik wat afgetrokken met een klodder glijmiddel. Niet te doen, en dan vervolgens op een half slappe gaan zitten en die naar binnen friemelen, het was lachwekkend. Gelukkig heeft ze wel serieus lekkere tieten en een prima reet, dus ik heb het initiatief maar genomen en haar op het bed gelegd. Van achteren was het goed te doen, ook al kwam er nu weer een halve liter glijmiddel bij kijken. Daarna het kleine dametje op haar rug gelegd en ze werd er bijkans geil van. Vanzelfsprekend was dat wat aan de late kant en ik heb het snel in haar afgerond. Vreemd genoeg wou ze toen juist dat ik lang in haar bleef. Too little too late Mona.

Na de daad kwam ze me opeens vragen hoe ik het vond. In mijn beste Spaans heb ik uitgelegd dat het belabberd was. Dat verbaasde haar vreemd genoeg. Misschien moet ze eens in de leer bij een paar andere Colombiaanse dames.

Terug
Bovenaan Onderaan