WHEM Mona, Nunspeet (vh Hoofddorp, Nieuw Vennep)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou verschillende malen geprobeerd af te spreken maar lukt schijnbaar steeds niet .
Ben er achter gekomen dat je niet met de dame zelf aan het appe bent .
Ik had afgesproken maar op het laatste zei ze af dus ik laat haar voortaan links liggen ,
Ik vertrouw het niet
 
Ok, ik ben dus gisteren bij Mona geweest rond 18:15. Kort samengevat, je kan beter gaan als je alleen een massage wilt.

Ik heb 150 betaald voor 60 min massage plus intiem, waarbij er maar 40 min daadwerkelijk vol waren gemaakt. App contact verliep opzich wel goed, ze is vrij kortaf. Ontvangst was toen in een hotel in Hoofddorp vlakbij de snelweg met eigen parkeerterrein, je kan zonder problemen doorlopen naar de kamer.
De dame zelf is rond de 40-45 jaar en Nederlands met siliconen.
Nadat ik betaald heb eerst ff opgefrist en aan de massage begonnen, dat was wel lekker. De massage en B2B op de rug was goed ondanks we maar een 1 persoonsbed hadden om het op te doen, en toen moest ik me omdraaien. Eenmaal op mijn rug merkte ik al dat ze iet wat sneller te werk ging en vrijwel meteen de b2b begon ipv normaal masseren. Pijpen en intiem (als je het dat kon noemen) was met condoom, pijpen was 2 of 3 likjes en toen ging ze er op. Daarbij vroeg ze nog na 3
keer op en neer of ik al klaar was... :cautious:
Ik mocht ook niks anders, niet beffen of vingeren. Alleen neuken.
Nadat ik daadwerkelijk klaargekomen was weer ff gedouched en zij daarna, toen ik op de klok van mijn telefoon keek waren er maar 40 minuten verstreken. Ik heb er niks van gezegd aangezien ik het achteraf ook wel welletjes vond.
Ik kan haar niet aanraden. 4.5/10 so to speak.

Volgens mij doet ze dit met een andere dame, ik zag onderweg naar buiten een vrouw net iets te vriendelijk maar me lachen en snel de richting van de kamer op lopen waar ik uit kwam.
 
Ok, ik ben dus gisteren bij Mona geweest rond 18:15. Kort samengevat, je kan beter gaan als je alleen een massage wilt.

Ik heb 150 betaald voor 60 min massage plus intiem, waarbij er maar 40 min daadwerkelijk vol waren gemaakt. App contact verliep opzich wel goed, ze is vrij kortaf. Ontvangst was toen in een hotel in Hoofddorp vlakbij de snelweg met eigen parkeerterrein, je kan zonder problemen doorlopen naar de kamer.
De dame zelf is rond de 40-45 jaar en Nederlands met siliconen.
Nadat ik betaald heb eerst ff opgefrist en aan de massage begonnen, dat was wel lekker. De massage en B2B op de rug was goed ondanks we maar een 1 persoonsbed hadden om het op te doen, en toen moest ik me omdraaien. Eenmaal op mijn rug merkte ik al dat ze iet wat sneller te werk ging en vrijwel meteen de b2b begon ipv normaal masseren. Pijpen en intiem (als je het dat kon noemen) was met condoom, pijpen was 2 of 3 likjes en toen ging ze er op. Daarbij vroeg ze nog na 3
keer op en neer of ik al klaar was... :cautious:
Ik mocht ook niks anders, niet beffen of vingeren. Alleen neuken.
Nadat ik daadwerkelijk klaargekomen was weer ff gedouched en zij daarna, toen ik op de klok van mijn telefoon keek waren er maar 40 minuten verstreken. Ik heb er niks van gezegd aangezien ik het achteraf ook wel welletjes vond.
Ik kan haar niet aanraden. 4.5/10 so to speak.

Volgens mij doet ze dit met een andere dame, ik zag onderweg naar buiten een vrouw net iets te vriendelijk maar me lachen en snel de richting van de kamer op lopen waar ik uit kwam.
Vul anders even een recensie formulier in .
Maar bedankt ik had al zo me twijfels over haar .
 
Ik zou met haar hebben afgesproken. De afspraak stond vast. Maar een uur van te voren kreeg ik een appje, haar auto was stuk gegaan maar even later had ze haar advertentie omhoog gezet, en ontving ze in een andere plaats. Ik blijf toch erg benieuwd naar haar.
 

Wie heeft er ervaring met deze dame??
Lokatie Nunspeet of Huizen
Extra mogelijkheden op aanvraag..

Ik hoor het graag
 
En nu weer Eemnes. Lastig afspreken zo.
Ze heeft zo veel verschillende advertenties dat je de bestaande onderwerpen niet makkelijk vindt:

Edit: onderwerpen zijn nu samengevoegd

 
Laatst bewerkt:
Zoekfunctie gebruiken, dan lees je ergens dit:


Ok, ik ben dus gisteren bij Mona geweest rond 18:15. Kort samengevat, je kan beter gaan als je alleen een massage wilt.

Ik heb 150 betaald voor 60 min massage plus intiem, waarbij er maar 40 min daadwerkelijk vol waren gemaakt. App contact verliep opzich wel goed, ze is vrij kortaf. Ontvangst was toen in een hotel in Hoofddorp vlakbij de snelweg met eigen parkeerterrein, je kan zonder problemen doorlopen naar de kamer.
De dame zelf is rond de 40-45 jaar en Nederlands met siliconen.
Nadat ik betaald heb eerst ff opgefrist en aan de massage begonnen, dat was wel lekker. De massage en B2B op de rug was goed ondanks we maar een 1 persoonsbed hadden om het op te doen, en toen moest ik me omdraaien. Eenmaal op mijn rug merkte ik al dat ze iet wat sneller te werk ging en vrijwel meteen de b2b begon ipv normaal masseren. Pijpen en intiem (als je het dat kon noemen) was met condoom, pijpen was 2 of 3 likjes en toen ging ze er op. Daarbij vroeg ze nog na 3
keer op en neer of ik al klaar was... :cautious:
Ik mocht ook niks anders, niet beffen of vingeren. Alleen neuken.
Nadat ik daadwerkelijk klaargekomen was weer ff gedouched en zij daarna, toen ik op de klok van mijn telefoon keek waren er maar 40 minuten verstreken. Ik heb er niks van gezegd aangezien ik het achteraf ook wel welletjes vond.
Ik kan haar niet aanraden. 4.5/10 so to speak.

Volgens mij doet ze dit met een andere dame, ik zag onderweg naar buiten een vrouw net iets te vriendelijk maar me lachen en snel de richting van de kamer op lopen waar ik uit kwam.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan