WHEM Mona, Prive 68 Heerlen (Voorheen Privehuis Yvonne, Kerkrade)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Boyke59

Newbie
17
04/11/21
10
4
Nu mijn favoriet Kamila na as zaterdag voor een drietal weekjes afwezig is heb ik mijn ogen laten vallen op een voor mij nog onbekende dame: Mona. Als ik op Kinky lees is bij haar erg veel mogelijk maar....is dat ook zo ?. Iemand van jullie al ervaring met haar ?. Doet zij werkelijk anaal ?.

 
Voor mij was het niks. Neemt teveel de leiding, en als je klaarkomt gaat ze de kleren aantrekken ipv de tijd af maken.
Nu je het zegt is dat inderdaad zo dat als je bent klaargekomen dat ze zich meteen gaat aankleden. Maar ik kan niet zeggen dat ze de leiding neemt. Ze doet alles wat ik wil en ik merk altijd dat ze het toch ook van wat harder houdt. Ze knijpt zelf hard in haar tepels en als je sorry zegt als ik dat zelf bij haar doe zegt ze altijd ga maar door. Onder het neuken haar keel dichtknijpen geniet ze ook van. Ze likt je overal waar je maar wilt en diep in haar keel neuken mag ook ondanks dat ze toch afentoe een handje ertussen zet.

Al met al ze is helemaal mijn type niet maar ik merk dat ik graag met haar neuk als ik er geen lange blonde in de buurt is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan