Recensie Mona (Roe), Antwerpen, Verversrui 13/3 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

drben

Stamgast
Forumpionier
319
03/07/21
233
25
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mona is een dagwerker en makkelijk te herkennen aan haar rode colbert. Is na de Corona lockdown weer begonnen na een lange break. Eerder heeft ze jaren in de Geleenstraat gestaan te Den Haag en daarvoor stond ze in Antwerpen. Dame draait dus al wat jaartjes mee. Lichaam is slank en erg mooi, klein handje natural tits. Beetje kort opwarmen en pijpen met veel gevoel en techniek. Paar vingers in mijn aars was geen enkel probleem. Befje en een weer een pijpje en heerlijk bovenop in missio, dame is erg lening dus je kan haar zowat dubbel vouwen. Klein handje tijdens het neuken erbij, maar niet storend. Gezellig praatje voor en na. Dame spreekt goed Engels. Aanrader!
 
Het is niet altijd een rood colbertje. Ik heb haar ook al in een wit exemplaar gezien. Maar ik heb Mona al een paar weken niet gezien. Mogelijk is ze met verlof.
 
Ik ben niet zo'n krak in het onthouden van wat de dames tegen mij zeggen maar als ik het me goed herinner vertrekt de knappe Mona op 14 augustus op verlof. We hebben dus nog een maandje om van deze knappe meid te genieten.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb gisteren Mona bezocht in de vroege namiddag. Ze had haar rode colbertje aan, wat me deed denken aan bovenstaande lovende recensies, en heb dan ook niet getwijfeld. Het is een lange weg naar haar kamer, gangen, trappen..., waarbij ik mocht genieten van een mooi landschap als ze op de trap naar boven loopt. Ik heb 100 euro betaald en ben ruim een half uurtje binnen geweest. Het knuffelgedeelte was heel zacht en speels en ik mocht haar overal aanraken. Ik vind haar pijptechniek zalig en daarvoor alleen al zou ik nog eens terugkomen. Gelukkig vroeg genoeg kunnen stoppen en dan kwam ze on top. Ik moest haar opnieuw teken doen om te stoppen, toen ze me cowgirl bereed met voetjes plat op de matras, lastig voor haar beenspieren, denk ik. Ik ben geëindigd in doggy, waarbij zij al het werk deed en haar kutje heen en weer over mijn pretstok schoof. Ik ga nog terug, al zijn die files aan de oosterweelverbinding een helse beproeving voor mij.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Mooi, intelligent, positief meisje waarmee je eindeloos kan babbelen en lachen. De seks was heel wat minder, korte pijpbeurt, voor de rest professioneel en afstandelijk. Zij zat vorige week achter VVR 13/2 met een rode blazer (kamer met het wolkenplafond). Ik denk dat ik haar ook heb zien zitten achter 13/4, maar dan in een rode bikini en krullend haar ipv een strakke paardenstaart, maar dat kan ook iemand anders zijn geweest.
 
Dat is dan zeker iemand anders geweest. Ik ken Mona niet anders dan met een blazertje. De kleur kan wel eens wisselen. En ook altijd met hetzelfde kapsel.
 
Ik zowel een wit, zwart als een rood blazertje gezien. Maar tegenwoordig draagt ze wel altijd het rode. Ik mag hopen dat ze er meerdere heeft.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Is da blazerke ooit al is gewassen ??? Altijd da zelfde blazerke heeft ze aan🤢🤢?? Heeft die wel iet anders om aan te doen ? Anders gaan we der is voor rond😂😂
Ze vertelde mij, dat ze iemand in haar thuisland heeft die ze maakt voor haar. Ze wisselt regelmatig
 
Vandaag bij langs geweest omdat mijn vaste dames niet werkte. Ik vond dat ze een heel mooi gezicht had en dat lichaam is ook niet mis .Eerst strelen en dan pijpen dit was goed maar kort het geld ook voor on top goed maar kort . Uiteindelijk beland bij doggy maar daar zat ze constant met het vingers mijne jongen te manipuleren wat irritant werd . Ik wou en ander standje doen maar ik moest van haar een eind breien . Dit terwijl we maar 10 minuten bezig waren en aan de deur 20 was beloofd?Dan werd er olie aangedaan en heeft ze klaar getrokken wat beter was dan bij de meeste dames in het skw. Op geen enkel moment kijk ze u aan . Terug gaan zal enkel zijn als het zoals vandaag is geen vaste dames aanwezig en de goesting groot is en weinig tijd.
 
Vandaag, na een teleurstellende tour in Brussel, in Antwerpen gestopt en bij Mona binnen gestapt.
Idd een rode blazer aan. Super leuke dame, zacht en vriendelijk. Ook haar borsten zijn zeer mooi.
Mooi strak lichaam en billen.
Pijpwerk was diep en neuken toch een dikke 7.
Jammer dat ze naar zweet stinkt.
 
Deze dame kent wel herhalingsgevaar moet ik bekennen. Sinds het eerste bezoek inmiddels een paar keer binnen gesprongen. Haar lichaam is echt top! En haar inzet evenmin. Wat ik fijn vind aan haar is dat ze heel lief en open is en makkelijk praat. En nu ik haar beter leer kennen is het pijpwerk ook om duizelig van te worden 👍🏻
 
Terug
Bovenaan Onderaan