Recensie Mona, Soraya's Palace, Steenokkerzeel (vh Liza's Dreams/SexySenses) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jakker

Wandelaar
82
09/10/21
85
12
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Onlangs voor de eerste keer dit salon bezocht, keuze gemaakt aan de hand van de foto's op de website.
Gekozen voor een uurtje, bij aankomst vriendelijk onthaald en even later kwam Mona tevoorschijn.
Uiterlijk helemaal wat ik gehoopt had, klein, goed voorzien, leuke snoet, top!

Eenmaal op de kamer vroeg ze of ik wou douchen (blijkbaar is dit optioneel) maar ik was reeds gewassen dus dat hoefde niet.
En of ik "extra's" wou (ik voelde al nattigheid want had gepast geld bij) en PZC is dus 30€ extra.. Maar ik wou dit niet aan mijn neus laten voorbijgaan en vroeg of ik deze achteraf mocht betalen, omdat ik nog geld in de auto had, hier maakte ze geen probleem van (stond vlak voor de deur geparkeerd)

Ze maakte geen aanstalte om te zoenen, ik heb ook niet aangedrongen.
Op haar initiatief begonnen met massage, was leuk, ontspannend.
Daarna omdraaien en begon ze heerlijk te pijpen en af te trekken.
Al snel merkte ik dat ze mij wou laten klaarkomen, en dat intiem er niet zou inzitten (weet niet of dit in dit salon gebruikelijk is?)
Ik heb dus nog wel wat proberen rekken (iets te lang naar haar zin, want ik moest meehelpen omdat haar arm moe was)
Aangezien ze "dreigde" om binnenkort de massagegel boven te halen (dus einde pijpbeurt dacht ik) dan toch maar laten gebeuren en tot mijn verbazing, aangezien ik wel aangaf dat ik bijna zover was, liet ze me in haar mond klaarkomen (zonder slikken), leuke verrassing!
Uiteindelijk zat ik na 45min terug in de auto, dus niet het volledige uur dat ik wou...

Herhalingsgevaar: groot, maar dan voor halfuurtje..

Sexysenses is geen echt massagesalon maar een low cost privéhuis en Mona heeft je een beetje liggen vrees ik...
Voor 100 is het inclusief PZC en NMC. Veel recensies op het Franstalig forum meestal maar zo zo.

@Massaman bedankt, altijd leuk om te horen dat je "in de zak bent gezet" (sarcasme).
Wat jij beschrijft was infeite waar ik naar op zoek was (een soortgelijke plek als soraya's)
Misschien krijgt ze nog een herkansing, met deze nieuwe info in de aanslag, bedankt!

Je sprak van een franstalig forum, dit ken ik nog niet, care to share?

Jan

Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/niewe-mona-full-service.html
Totale kosten (in euro)
60
Spontaan eens langgereden, ze zag er goed uit op de foto's, ook de mogelijkheden waren ok....maar wat een tegenvaller

echt weggesmeten geld, eens op de kamer 2 min droog gewrijf over de rug, dan omdraaien, direct condoom erover en wat pijpen...

Dan "you fuck now"?

snel snel wat neuken, on top was ze direct moe dus over naar doggy...

Aanraken, niet mogelijk , geen zoenen, pff

waardeloos

Spontaan eens langgereden, ze zag er goed uit op de foto's, ook de mogelijkheden waren ok....maar wat een tegenvaller

echt weggesmeten geld, eens op de kamer 2 min droog gewrijf over de rug, dan omdraaien, direct condoom erover en wat pijpen...

Dan "you fuck now"?

waardeloos
Heb die ook eens op een ochtend gehad, trok inderdaad op de zak

Dan "you fuck now"?

waardeloos
Ik ben in dat huis één maal kangd geweest. Nooit meer.

Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
120
Helaas zelfde slechte ervaring.
Langs gegaan omdat andere afspraak niet door ging maar weggesmeten geld...
Had beter eerst nog eens de recensies gelezen...
Ze had ook net gerookt.
Plaats is verloederd, en geen mogelijkheid tot douche.
Betaald voor 1u omdat ze zei goed te zijn in massage, maar trok op niks en na 30min al buiten...

Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
70
Heb gisteren nog eens een bezoekje gebracht bij Liza's dreams.
Omdat niemand een recensie schrijft heb ik besloten om nog een een dame te beschrijven.
Wou voor Loren gaan maar die was bezet, en omdat ik een borstenman ben heb ik gekozen voor de vrouw met de grootste borsten.
Mona is de naam een Roemeense dame ,niet slank maar voor mij moet dat niet er mag wat vlees aan zijn.
Wat mij al stoorde in het begin was dat we geen badkamer hadden gezien om ons te wassen.
Om het iets korter te maken is ze begonnen met pijpen met condoom, had liever zonder maar kon niet meer terug.
Als ik vroeg om een 69 dan kneep ze haar benen toe zodat ik niet bij haar poesje kon en wou ze niet verder doen.
Ik wou tongzoenen om mij wat op te winden maar dat kon ook niet.
Opwinding was al volledig weg.
Heb hem dan maar zelf afgetrokken om toch maar waar voor mijn geld te hebben.
Ga niet meer terug naar deze dame.

Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan