Recensie Mona/Zwezda, Apeldoorn (voorheen Zoetermeer) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

gehaktstaaf

Wandelaar
62
24/02/22
77
11
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zoetermeer/6358803-zwezda
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Helaas een gevalletje van jammer.
Op afgesproken tijdstip kwam ik in de straat aan.

Toen ik vroeg om het huisnummer, appte ze me dat ze nog 10min nodig had, dus ik bleef braaf afwachten...
Na 40 min heb ik haar nogmaals ge-appt, waarop ik te horen kreeg dat haar huisbaas op bezoek was, die niet weet wat ze daar allemaal uitspookt en ze ook niet wist hoelang het nog zou duren voordat hij weer wegging.

10 min later kreeg ik te horen dat ze inmiddels alleen was, en mijn harde vriend wilde toch echt graag even langs gaan.

Eenmaal binnen stond er ineens een SUPER LEKKER petit meisje voor mijn neus. Een fijne verrassing!

Prachtig gezichtje, heerlijk strak klein kontje, prima borsten en overall een heel geile uitstraling.
Helaas sprak ze amper een paar woorden Engels en Nederlands door elkaar, maar goed, wellicht zou het toch nog wat kunnen worden.

Maar nee, helaas...

Het begon al met;
"Kleren daar, jij daar..."

Direct een handje om mijn kleine vriend om hem een beetje hard te maken, gevold door een rubbertje.
Ik vroeg nog "maar PZC en NZC zitten toch in het pakket?" waarna ze keihard moest lachen.
Ik probeerde nog om wat kusjes uit te delen, tongzoenen, tepeltjes te likken of haar poesjes, maar daar was ze zeker niet van gediend en liet ze met geen mogelijkheid toe.

Ze nam vervolgens mijn inmiddels harde staaf in haar mond en begon daar lekker aan te zuigen. Prima techniek, maar na ongeveer 2 min was het al van "Now Doggy?"
Heb haar nog een paar minuten langer laten zuigen, maar na 5 min had ze wel echt genoeg gehad.

Toen door naar een halve tube glijmiddel en missionaris, dat ze niet langer dan een minuut kon hebben, waarbij elke zachte stoot opgevolgd werd met een "oef" "au" "aaaiii".
Daarna op haar verzoek gewisseld naar Doggy en nog geen minuut later kwam het albekende "have you finished?" vraagstuk.

Heb haar toen maar in lepeltje lepeltje verder doorgeneukt, en 10min later het condoompje gevuld.

Zoals ik toen al vermoedde, was het daarna klaar...
Betaald voor een uur, nog geen 25min binnen geweest, nadat ik eerst een uur had moeten wachten.


Ja, ze ziet er echt super lekker uit, pijpkunsten zijn prima, stak poesje, maar het is wel echte afwerksex en geen van de omschreven services zijn mogelijk...
Herhalingsgevaar is niet aanwezig, jammer genoeg.
 
Nu als Mona in Apeldoorn.
Als de service echt zo slecht is dan snap ik wel dat ze steeds de naam wijzigt.
En all-inclusive en dan niks toelaten zoals hierboven beschreven, laat maar zitten dan. Wellicht een andere dame dan van de foto's?

Je moet ondertussen een ware Sherlock Holmes zijn om de echte advertenties tussen de neppers te ontdekken.
 
Nu als Mona in Apeldoorn.
Als de service echt zo slecht is dan snap ik wel dat ze steeds de naam wijzigt.
En all-inclusive en dan niks toelaten zoals hierboven beschreven, laat maar zitten dan. Wellicht een andere dame dan van de foto's?

Je moet ondertussen een ware Sherlock Holmes zijn om de echte advertenties tussen de neppers te ontdekken.
Dank Sherlock!

Watson hier ;)

Foto's kloppen zeker niet met de dame die ik heb ontmoet. (Maar dat was ook bij mijn bezoek niet het geval)

De dame die zich toen voorstelde was wel een flink stukje leuker om te zien in het gezicht en vooral veel slanker. (Gevalletje tandenstoker armpjes en beentjes met wel lekkere strakke borsten en een heel klein kontje)

Misschien andere dame die de advertentielink nu gebruikt, of weer fake foto's die slecht gekozen zijn?

De tekst is ook anders nu, net als de extra prijzen voor anaal en plassex, wat grappig is bij een all-in prijs. 😉

Misschien is er een andere Watson in de buurt die het wil uitproberen?

Ben wel heel benieuwd wat de ervaringen uit dat bezoekje nu zijn!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan